Ik begin het geloof ik een beetje door te krijgenquote:
Van mij mag de kraamzorg nu wel komenquote:
Oh myquote:Op maandag 18 januari 2016 22:33 schreef Arja het volgende:
[..]
Van mij mag de kraamzorg nu wel komen![]()
Omdat er morgen kijkers komen, heeft mijn man obsessief lopen poetsen. Tot de spotjes aan toe en zelfs de vingerafdrukken op mijn parfumflesje...
Hij heeft de wasmand en de prullenbak etc in de auto gezet, zodat ons huis zo groot mogelijk lijkt. Mijn perfectionistje
Gefeliciteerd! Ik shock mee.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:55 schreef Soof-87 het volgende:
Ik kom me hier heel voorzichtig melden
Maar nog heel vroeg, kan alle kanten op gaan enzo, maar goedNu ongeveer 5,5 week!
1e kindje en nog steeds in shock!
Dat zal ik wel zijnquote:Op maandag 18 januari 2016 20:57 schreef Twinkle20 het volgende:
Oehh misschien dan wel een datumdrieling Soof samen met Unipiliehuppelepup
Nee nog steeds niet, hoewel ik haar elke dag instraal en stevig toespreekquote:Op maandag 18 januari 2016 22:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh my![]()
![]()
Hoop dat ze je huis kopen en je lekker los kan in nieuwe huis
Voel jij je baby ook al trouwens?
Ik heb het nog niet vaak gevoeld hoor, was eerst een soort 'klots'beweging, dus meer het vruchtwater wat ik heen en weer voelde gaan leek het wel.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:20 schreef Arja het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet, hoewel ik haar elke dag instraal en stevig toespreek
Hoe voelt het?
quote:Op maandag 18 januari 2016 23:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet vaak gevoeld hoor, was eerst een soort 'klots'beweging, dus meer het vruchtwater wat ik heen en weer voelde gaan leek het wel.
Gisteren legde man zijn oor op mijn buik, duwde dus best hard door het gewicht en toen 'hoppa' ineens duidelijk heen en weer gewiebel enzo
Het voelde net of mijn darmen een soort dansje maakten, haha. Man voelde het ook. Ik weet niet hoe het echt voelt, kan het niet echt uitleggen of omschrijven![]()
Voelde meteen heel vertrouwd in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |