quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:29 schreef Fien10 het volgende:
Ik ben niet bijgelezen maar ik voel me zo ongelofelijk klote..He gadver, wat een klote nieuws voor hunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me heel erg moeilijk voor ze, en ook voor jullie
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:36 schreef Nouk84 het volgende:
Sterkte Fien! Heel heftig nieuws! Wat gaan zij ermee doen? Laten ze het wel komen?
In mijn ogen; kinderen met down zijn volgens mij de gelukkigste op aarde. Ware het niet dat de opvoeding retezwaar is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:38 schreef Fien10 het volgende:
[..]Tja, die keus is ieder voor zich. Heel sneu, maar voor hun voelt dit 'goed'. Hoe oneerlijk voor het vruchtje ook...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:29 schreef Fien10 het volgende:
Ik ben niet bijgelezen maar ik voel me zo ongelofelijk klote..Wat ongelofelijk verdrietig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pfffff, en wat heftig dat jullie het nu nog moeten horen. Jullie weten het morgen toch? Ondanks al je huidige logische gevoelens, duim ik toch dat jullie kindje gezond is.
En wat heb ik hier veel goede eerste echo's voorbij zien komen, heerlijk he, die eerste bevestiging dat er echt een kindje groeit!![]()
Zij zouden eigenlijk ook morgen gebeld worden, maar werden vandaag eind van de middag half 5 pas gebeld. Dus wie weet krijg ik morgen ochtend ook nog slecht nieuws ...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:52 schreef Arja het volgende:
Wat een verdrietig nieuws voor hun, fien.
Maar dat jij nog niet gebeld bent, is een goed teken toch?
O serieus ben jij een kloon?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:28 schreef Emelisse het volgende:
En nu moet ik mijn fijne kloon straks gedag gaan zeggen![]()
Nee in mijn familie komt een cromosoom translocatie voor en mijn broer en ik zijn allebei drager waardoor we verhoogde kans hebben op kinderen met downsyndroom. Vandaar dat we beiden in aanmerking komen voor prenataalonderzoek.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:04 schreef Emelisse het volgende:
Fien, wat heftigHet hele dilemma zit momenteel helemaal vers in mijn hoofd, aangezien we moeten gaan beslissen over dit soort scenario's. Begrijp ik goed dat bij jullie een verhoogde kans kwam uit de combitest en nu dus de vlokkentest werd gedaan? (ook nog een NIPT ertussen gehad?) Sorry, nieuwsgierigheid. Je hoofd staat er natuurlijk niet naar.
Ik vind jullie standpunt mooi. Dat maakt de situatie niet makkelijker. Sterkte.
Hmmm ja true, dat was ook een zorg. Sommige zijn meegroeibh's dan kan ik een maatje groeien maar dunno verder. Ik ben relatief breed en snel last van druk op m'n ribben, niet heel afwijkend maar toch wel net precies lastig.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:12 schreef Crumpette het volgende:
Uni heb je zon afwijkende maat? Ik zou vooral wachten met dingen als voedingsbhs hoor, je krijgt echt in de laatste maand pas een goed beeld van wat je er allemaal in kwijt moet kunnen zeg maar.
Ik heb goede hoop dat je bij slecht nieuws ook al gebeld zou zijn. Ik duim verder voor je.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:58 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Zij zouden eigenlijk ook morgen gebeld worden, maar werden vandaag eind van de middag half 5 pas gebeld. Dus wie weet krijg ik morgen ochtend ook nog slecht nieuws ...
Ja ik draag dus al tijden geen bh, alleen bij uitzondering en dan zonder beugel maar die zit ook irritant. Alleen nu beginnen zhe boobies zwaarder te worden maar misschien is dat wennen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:14 schreef elamanilo het volgende:
FienWat een verdrietige situatie... Ik hoop toch dat jij een gezond kindje draagt
Over bh's..
Ik heb juist sindskort m'n bh's weer aan de wilgen gehangenIk ben na de geboorte van peuterdochter begonnen met voedingsbh's (van de hema, eerst met een extender ertussen ook), omdat het handig was dat ik dan van die lekpads erin kon stoppen. Daarna werd het een gewoonte, maar laatst was ik ze echt opeens weer zat. (Voedings)bh's dragen echt allang niets (meer) bij aan het comfort oid. Ik droeg voor peuter ook nooit bh's en nu zit het ook weer veel fijner zonder. Ik denk er ook over om na de geboorte de lekpads gewoon in m'n hemdje te doen eerst en te kijken of dat niet gewoon ook blijft zitten.
Haha erg hè ... Tikkie ocd zit er wel inquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:03 schreef ikke_84 het volgende:
Lambwat ben je geordend. Alle kleertjes op de foto gezet om overzicht te houden
zo te horen heb je genoeg.
Nu lekker rustig aan doen hoor. Heeft O een continue rooster of gaat hij 2 dagdelen naar school?
Ik loop liever zonder bh omdat ik dat lekkerder aan vind voelen. Maar het voelt inderdaad wel naakt en ik loop buiten de deur liever ook niet rond met zichtbare tepels van de kou en zo, daarom buiten wel altijd een bh aanquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:05 schreef onomatopee het volgende:
Over bh's, jeetje, dat jullie allemaal liever zonder bh lopen! Ik heb kleine borsten (70B normaal), maar vind het niet fijn om zonder bh te lopen, het voelt zo naakt en zeker als het koud is zou ik me zorgen maken om stijve tepels enzoMaar ach, het zal ook wel gewenning zijn..
Zequote:Op woensdag 20 januari 2016 13:59 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Haha erg hè ... Tikkie ocd zit er wel in
En ze () heeft een continue gelukkig! Scheelt een hoop extra fiets ritjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |