abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 januari 2016 @ 20:30:09 #201
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159238112
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:29 schreef Fien10 het volgende:
Ik ben niet bijgelezen maar ik voel me zo ongelofelijk klote..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He gadver, wat een klote nieuws voor hun ;(

Lijkt me heel erg moeilijk voor ze, en ook voor jullie ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_159238317
Ahh fien wat naar ;(.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 20:36:13 #203
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_159238325
Sterkte Fien! Heel heftig nieuws! Wat gaan zij ermee doen? Laten ze het wel komen?

In mijn ogen; kinderen met down zijn volgens mij de gelukkigste op aarde. Ware het niet dat de opvoeding retezwaar is.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_159238384
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:36 schreef Nouk84 het volgende:
Sterkte Fien! Heel heftig nieuws! Wat gaan zij ermee doen? Laten ze het wel komen?

In mijn ogen; kinderen met down zijn volgens mij de gelukkigste op aarde. Ware het niet dat de opvoeding retezwaar is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 20:41:48 #205
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_159238524
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:38 schreef Fien10 het volgende:

[..]

SPOILER
Tja, die keus is ieder voor zich. Heel sneu, maar voor hun voelt dit 'goed'. Hoe oneerlijk voor het vruchtje ook...
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_159238537
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:29 schreef Fien10 het volgende:
Ik ben niet bijgelezen maar ik voel me zo ongelofelijk klote..
SPOILER
Wat ongelofelijk verdrietig! ;( Pfffff, en wat heftig dat jullie het nu nog moeten horen. Jullie weten het morgen toch? Ondanks al je huidige logische gevoelens, duim ik toch dat jullie kindje gezond is.

En wat heb ik hier veel goede eerste echo's voorbij zien komen, heerlijk he, die eerste bevestiging dat er echt een kindje groeit! *;
pi_159238582
Oh FIen, wat ontzettend gemeen en oneerlijk, zwaar hoor! ;( ;( :*
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_159238850
Jemig Fien, wat heftig. Ook de beslissing die ze gemaakt hebben, ik snap je gedachtengang wel :{
pi_159238916
Wat een verdrietig nieuws voor hun, fien.
Maar dat jij nog niet gebeld bent, is een goed teken toch?
pi_159239069
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:52 schreef Arja het volgende:
Wat een verdrietig nieuws voor hun, fien.
Maar dat jij nog niet gebeld bent, is een goed teken toch?
Zij zouden eigenlijk ook morgen gebeld worden, maar werden vandaag eind van de middag half 5 pas gebeld. Dus wie weet krijg ik morgen ochtend ook nog slecht nieuws ...
pi_159239299
Fien, wat heftig ;( Het hele dilemma zit momenteel helemaal vers in mijn hoofd, aangezien we moeten gaan beslissen over dit soort scenario's. Begrijp ik goed dat bij jullie een verhoogde kans kwam uit de combitest en nu dus de vlokkentest werd gedaan? (ook nog een NIPT ertussen gehad?) Sorry, nieuwsgierigheid. Je hoofd staat er natuurlijk niet naar.

Ik vind jullie standpunt mooi. Dat maakt de situatie niet makkelijker. Sterkte.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 21:04:27 #212
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159239302
Ah Fien... wat verschrikkelijk naar, zo dichtbij en tegelijkertijd ;( En dan nog je eigen gevoel, bah. Ik duim voor je dat t morgen goed blijkt te zijn!
pi_159239500
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:28 schreef Emelisse het volgende:

En nu moet ik mijn fijne kloon straks gedag gaan zeggen }:| :P
O serieus ben jij een kloon? :D
Spannend .. ik ben slecht in klonen raden. Heb het altijd als laatste door als al 80 keer in een topic is gezet wie de kloon is :')

Fien wat ontzettend droevig nieuws. Tja het blijft een zo persoonlijke keuze ... Ieder maakt hierin zijn keuzes. En soms is dat hard naar anderen toe, omdat zij die keuze niet zo zouden hebben gemaakt. Heel lastig lijkt me dat, als het zo dichtbij is :* . Desondanks hoop ik echt dat jullie morgen een hele goede uitslag hebben :*
pi_159239676
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:04 schreef Emelisse het volgende:
Fien, wat heftig ;( Het hele dilemma zit momenteel helemaal vers in mijn hoofd, aangezien we moeten gaan beslissen over dit soort scenario's. Begrijp ik goed dat bij jullie een verhoogde kans kwam uit de combitest en nu dus de vlokkentest werd gedaan? (ook nog een NIPT ertussen gehad?) Sorry, nieuwsgierigheid. Je hoofd staat er natuurlijk niet naar.

Ik vind jullie standpunt mooi. Dat maakt de situatie niet makkelijker. Sterkte.
Nee in mijn familie komt een cromosoom translocatie voor en mijn broer en ik zijn allebei drager waardoor we verhoogde kans hebben op kinderen met downsyndroom. Vandaar dat we beiden in aanmerking komen voor prenataalonderzoek.
pi_159240127
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:12 schreef Crumpette het volgende:
Uni heb je zon afwijkende maat? Ik zou vooral wachten met dingen als voedingsbhs hoor, je krijgt echt in de laatste maand pas een goed beeld van wat je er allemaal in kwijt moet kunnen zeg maar :D.
Hmmm ja true, dat was ook een zorg. Sommige zijn meegroeibh's dan kan ik een maatje groeien maar dunno verder. Ik ben relatief breed en snel last van druk op m'n ribben, niet heel afwijkend maar toch wel net precies lastig.

Fien10: klote, wilde roepen dat ik hoop dat het vals alarm is maar er is al ander nieuws lees ik nu :*.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 21:50:22 #216
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_159241231
Jeetje fien wat ontzettend heftig ;( ik duim dat jullie toch goed nieuws krijgen maar snap dat dit ontzettend moeilijk is voor jullie en ook voor hen :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_159241471
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:58 schreef Fien10 het volgende:

[..]

Zij zouden eigenlijk ook morgen gebeld worden, maar werden vandaag eind van de middag half 5 pas gebeld. Dus wie weet krijg ik morgen ochtend ook nog slecht nieuws ...
Ik heb goede hoop dat je bij slecht nieuws ook al gebeld zou zijn. Ik duim verder voor je.
pi_159241734
Fien wat heftig ;( en wat verdrietig.
Ik hoop dat jullie morgen ander nieuws krijgen :*
pi_159247401
Fien, wat een heftig nieuws. Wat een gevoelens komen daarbij los. Sterkte met jullie eigen nieuws straks, wat het ook is, het blijft nu extra lastig nieuws. Toch duim ik voor een gezond kindje voor jullie. ♡
  woensdag 20 januari 2016 @ 08:34:24 #220
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_159247635
Een knipper voor emelisse! *O* Bijzonder hè? Ik moest een traantje wegpinken...

En sterkte vandaag Fien :* Ongeacht de uitslag zal het zwaar zijn met het nieuws van je broer in je achterhoofd. Maar ik blijf duimen op een goede uitslag voor je :*
  woensdag 20 januari 2016 @ 08:50:46 #221
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_159247786
Oh jeetje Fien! Wat een klote nieuws zeg!
Hopelijk is jouw uitslag wel goed, ik duim voor je.

Junkie, ook heftig zeg, hopelijk gaat de beeb lekker goed groeien nu.

Voor de rest niet helemaal up to date, maar ik las iets over goede echo's en nieuwe dames in de groep? *O* *O* *O*

Het gaat hard hier op het forum zeg! amper bij te houden haha.
En die Bh's, tja, ik draag al best een ruime maat, en ik heb aan de achterkant idd een extender er tussen. De breedte maat was er niet en ik moest echt andere Bh's.

Gister de 20 weken echo en alles was goed! O+
Nog 21 weekjes tot due date! Jeej *O* *O*
  woensdag 20 januari 2016 @ 10:03:19 #222
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_159248750
Jeetje Fien, wat een verdrietig nieuws ;(
Ik hoop zo voor je dat jouw uitslag wel goed is, al kan ik me voorstellen dat dat dan ook weer een heel dubbel gevoel zou geven...
pi_159249357
Dan weer wat goed nieuws: mooie termijnecho gehad vanmorgen! *O* O+
pi_159249559
Ach Fien :* Ik duim voor jullie

En dan idd het tegenovergestelde: Jeej Crumpette! *O*

Ik ben vandaag voor het laatst aan het werk tot juni! *O*
pi_159249615
Heeeeerlijk Dot! *O*

Crump wat fijn, weer een goede echo! En wat gaat het snel joh :O

Fien, ik duim ook voor een goede uitslag voor jullie. Het zal hoe dan ook hele dubbele gevoelens opleveren, klote hoor :*.
pi_159249665
Crumpette wat fijn *O*

Dot heerlijkheid! Lekker walvissen en chillen dus :7
pi_159249668
Pf fien wat heftig! Ik duim!

JAaa fijn crumpette!

En dat klinkt heerlijk dot!

Hier even in de weer geweest met de kleding die hier nu ligt om te kunnen tellen of ik al genoeg heb. Heb maar foto's gemaakt zodat ik overzicht blijf houden. Alles ligt wat op elkaar gepakt in de kast dus was kwijt hoeveel ik had. Kind hoeft iig niet in z'n blootje te liggen ;)....

Helaas wel weer dikke reactie op dat 'even in de weer'.
Nu dus horizontaal tot ik weer richting de school van O mag.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_159249882
Zaterdagochtend start ik met Mom in Balance :o Aangezien ik voorlopig toch niet aan sporten toe kom. Ik mis de beweging! Ik deed 3x pw aan hardlopen, redelijk intensief, en kan dat nu even niet opbrengen. Als ik MiB en in de loop der tijd een hardlooptraining daarbij kan oppakken, mag ik tevreden zijn denk ik zo :)

Thanks voor de knipper felicidadosjes! O+

@Crumpette: Fijn! Termijn bijgesteld?
pi_159250053
Fien :* Wat een verdrietige situatie... Ik hoop toch dat jij een gezond kindje draagt :*

Over bh's..
Ik heb juist sindskort m'n bh's weer aan de wilgen gehangen ;) Ik ben na de geboorte van peuterdochter begonnen met voedingsbh's (van de hema, eerst met een extender ertussen ook), omdat het handig was dat ik dan van die lekpads erin kon stoppen. Daarna werd het een gewoonte, maar laatst was ik ze echt opeens weer zat. (Voedings)bh's dragen echt allang niets (meer) bij aan het comfort oid. Ik droeg voor peuter ook nooit bh's en nu zit het ook weer veel fijner zonder. Ik denk er ook over om na de geboorte de lekpads gewoon in m'n hemdje te doen eerst en te kijken of dat niet gewoon ook blijft zitten.
pi_159250283
Fien :* wat een verdrietige situatie. Ik hoop voor jullie dat jullie kindje wel gezond is.

Crumpette wat fijn van de goede echo!

Dot verlof *O*

En ik moet er niet aan denken om zonder bh te lopen :X voor de zwangerschap al niet maar mijn tieten doen nu met bh al zo veel pijn als ik de trap op loop ofzo, zonder moet ik ze echt vasthouden :')
pi_159250430
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 11:14 schreef elamanilo het volgende:
Fien :* Wat een verdrietige situatie... Ik hoop toch dat jij een gezond kindje draagt :*

Over bh's..
Ik heb juist sindskort m'n bh's weer aan de wilgen gehangen ;) Ik ben na de geboorte van peuterdochter begonnen met voedingsbh's (van de hema, eerst met een extender ertussen ook), omdat het handig was dat ik dan van die lekpads erin kon stoppen. Daarna werd het een gewoonte, maar laatst was ik ze echt opeens weer zat. (Voedings)bh's dragen echt allang niets (meer) bij aan het comfort oid. Ik droeg voor peuter ook nooit bh's en nu zit het ook weer veel fijner zonder. Ik denk er ook over om na de geboorte de lekpads gewoon in m'n hemdje te doen eerst en te kijken of dat niet gewoon ook blijft zitten.
Ja ik draag dus al tijden geen bh, alleen bij uitzondering en dan zonder beugel maar die zit ook irritant. Alleen nu beginnen zhe boobies zwaarder te worden maar misschien is dat wennen.
Of een voedingstop ofzo al is die (ik gepast heb) nu nog te groot bij m'n buik/taille, wat ook weer niet fijn zit.
Traplopen houd ik ze vaak ook bij vast, niet zoveel moeite :P.
pi_159250474
Dot met verlof! *O* superfijn! Voetjes omho- oh wacht, dreumes. :')

Ik ben twee dagen vooruitgezet en zit ineens op 11+1! :7 ik zeg winst.
pi_159250489
Ik ben fan van de voedingshemdjes van de H&M, die hebben een soort binnentopje dat voor mij precies genoeg is qua ondersteuning.

Heb je wasbare pads ela? Wegwerp hebben vaak zo'n plakstripje toch? Misschien dat Lilypadz dan fijn zijn als ze niet blijven zitten?

En ik moet eerst mijn dag nog volmaken he :+ Lekker snipverkouden, maar mn mailbox is al opgeruimd *O*
pi_159250494
Bedankt voor de lieve reacties. Nog niets gehoord helaas. Ik hoop niet dat ik de hele middag nog in deze spanning moet zitten.

Fijn van de goede termijnecho Crumpette!
  woensdag 20 januari 2016 @ 11:56:10 #235
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_159250846
Goede echo voor Crumpette! *O*

Bijna verlof voor Dot! *O*

Ik loop thuis ook het liefst zonder bh... Maar ik vind het er niet bepaald florissant uitzien, dus buiten de deur draag ik er wel een. Al zit het niet echt heel lekker op het moment. De beugel van mijn bh vind ik vervelend af en toe..
Pijnlijke boobies heb ik alleen aan het begin van de zwangerschap gehad. Toen bewogen ze ook met bh teveel naar mijn zin, en 's ochtends bij het opstaan voelde ik ze zakken :') Nu gelukkig geen last meer van. Maar ze zijn bij mij ook niet heel veel gegroeid, van een D naar een E.

En ik heb toch zin in mijn lunch van dadelijk :9 Ik heb 2 harde bruine broodjes bij me met allerlei pitjes en zaadjes en ik heb sla, komkommer, tomaat, ei, ham en kaas bij me om ze heel lekker op te tuigen :Y)
  woensdag 20 januari 2016 @ 12:00:47 #236
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_159250942
Mag ik een hapje miss? :D
pi_159251665
Uni, hier ook zonder beugels, ik heb alleen ervaring met de voedingsbh's van Hema en met die van Waschbaer, deze. Als het nodig is dan kan ik die weer opduiken na de geboorte :)

Dot, ik heb wasbare, maar ik gok dat ze wel blijven hangen in een stretch-hemdje. Ik draag bijv. die van prenatal, die kunnen zelfs losgemaakt voor het voeden. Of iets in die richting.

En dat gevoelige herken ik inderdaad ook, maar in een topje/hemdje is dat niet meer dan in een bh vind ik. Na de geboorte had ik het ook het meest, met stuwing en gevoelige tepels. Toen kon ik sowieso bijna niets verdragen aan mijn borsten.
pi_159252095
Knifty wat fijn een goede 20 weken echo! Heb je een mooi plaatje? En weet je wat het wordt? Of was jouw vriend nou degene die het niet wilde weten?

Crumpette wat goed dat de echo goed was. Wat is jouw ud?

Fien sterkte met wachten! Wat duurt dat dan lang he
pi_159252126
Oké thnx! Ik ga als ik 'uit de kast' ben wel op zoek naar een fijne voedingstop, ik draag sowieso altijd strakke topjes onder alles. Of toch maar als second-best een bh die net niet door de keuring kwam. Ik ben echt heel kriebelig enzo, dus dit is nu irritant maar met misschien ook maar dan anders. Lekker moeilijk :D.
pi_159252315
Fien wat gemeen dat ze je zo lang laten wachten. Ik duim voor je :*

Crump een goede echo en vooruit gezet ^O^ Het is druk begin augustus :D gezellig.

Dot nog een paar uurtjes! Heerlijk!! Daarna lekker genieten van je verlof. Had je alles al klaar thuis voor de kleine?

Lamb :D wat ben je geordend. Alle kleertjes op de foto gezet om overzicht te houden _O_ zo te horen heb je genoeg.
Nu lekker rustig aan doen hoor. Heeft O een continue rooster of gaat hij 2 dagdelen naar school?

:9~ miss!! Nou heb ik ook zin in wat lekkers nomnom

Ow knifty vergeet ik jou :@
*O* voor je goede echo. Ik ben ook wel benieuwd of jullie het geslacht weten en willen delen O-)
  woensdag 20 januari 2016 @ 13:03:31 #241
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159252332
Ik kwam checken of er al nieuws was voor Fien, maar ik duim nog even door :*

Wel goeie echo's voor Crump en Knifty, yay! *O*

En Dot bijijijna met verlof, heerlijk! Ik moet nog 9 dagen geloof ik :9

Oh en ik vind bh's wel echt prettig hoor. Vorige zwangerschap verdroeg ik ze pas op het eind niet meer omdat de beugels dan op mijn beurse ribben drukten :') Maar nu heb ik daar al voedingsbh's voor. Van de Hunkemuller, die zaten fijn en het zag er ook behoorlijk uit ^O^
pi_159252610
OUD / [meet] Interesse in een OUD-meeting? hier nog mensen die willen meeten? Zaterdag 30 januari vanaf 10.00, Eilandsteede in Utrecht :)
pi_159253692
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 13:03 schreef ikke_84 het volgende:

Lamb :D wat ben je geordend. Alle kleertjes op de foto gezet om overzicht te houden _O_ zo te horen heb je genoeg.
Nu lekker rustig aan doen hoor. Heeft O een continue rooster of gaat hij 2 dagdelen naar school?

Haha erg hè ... Tikkie ocd zit er wel in ;)
En ze ( ;) ) heeft een continue gelukkig! Scheelt een hoop extra fiets ritjes
We'll have love aplenty
You and Me
pi_159253807
Jee Fien, wat een heftige en verdrietige situatie.. Ik duim dat je snel goed nieuws krijgt :*

Dot met verlof, hoera! *O* En goeie echo's voor knifty en crumpette! Fijn dat je vooruitgezet bent crump, bonusdagen :)

Over bh's, jeetje, dat jullie allemaal liever zonder bh lopen! Ik heb kleine borsten (70B normaal), maar vind het niet fijn om zonder bh te lopen, het voelt zo naakt en zeker als het koud is zou ik me zorgen maken om stijve tepels enzo :@ Maar ach, het zal ook wel gewenning zijn..

Lamb, boks voor het kleertjes-overzicht! Ik heb gister een uitgebreide lijst gemaakt met kleding per maat :D

Volgende week is mijn laatste week voor verlof, en deze week zit er na vandaag alweer op voor mij :o Ben volgende week pas 33 weken (nouja.. pas.. :P), maar het kwam zo uit met vrije dagen etc. Qua schema maakt het voorlopig weinig uit gezien februari weer drukker is met studie, maar het is toch wel heel fijn, weer iets 'af' :)
  woensdag 20 januari 2016 @ 14:09:47 #245
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_159253890
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 14:05 schreef onomatopee het volgende:

Over bh's, jeetje, dat jullie allemaal liever zonder bh lopen! Ik heb kleine borsten (70B normaal), maar vind het niet fijn om zonder bh te lopen, het voelt zo naakt en zeker als het koud is zou ik me zorgen maken om stijve tepels enzo :@ Maar ach, het zal ook wel gewenning zijn..

Ik loop liever zonder bh omdat ik dat lekkerder aan vind voelen. Maar het voelt inderdaad wel naakt en ik loop buiten de deur liever ook niet rond met zichtbare tepels van de kou en zo, daarom buiten wel altijd een bh aan :Y
Om diezelfde reden vind ik die meegroei bh's zo irritant, dat is gewoon een lapje stof over je tet. Dan zie je nog alles door je shirt heen, dat is nu juist wat ik niet wil :')
pi_159254270
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 13:59 schreef Lamb29 het volgende:

[..]

Haha erg hè ... Tikkie ocd zit er wel in ;)
En ze ( ;) ) heeft een continue gelukkig! Scheelt een hoop extra fiets ritjes
Ze :@ :D ^O^
Ga ik onthouden :P
Wel een beetje uit kunnen rusten?

Ik heb meestal al mijn energie op op dit tijdtip :O ik hoop toch echt dat mijn energie level weer wat gaat stijgen de aankomende weken.

Zonder bh rond lopen :X niks voor mij. Maar lijkt me wel makkelijk als je een keer een leuk truitje of jurkje aan wil waar anders je bh bij te zien is.
pi_159254362
Hier ook altijd bh's idd...
Behelp mij nu met mijn sportbh's thuis en buiten de deur met verlengstukjes en hier en daar even wat recht schudden ;)...
Gok dat ik van 80c/D naar 90D/E ben gegaan

Haha goed bezig ono! En? Compleet?
We'll have love aplenty
You and Me
  woensdag 20 januari 2016 @ 14:36:36 #248
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_159254564
Crump een goede echo *O*
(bijna) verlof voor Dot en Ono *O*
En een goede echo voor Knifty! *O*

En ikke: nog steeds zo moe? Ik ben ook echt non-stop uitgeput ;( Ik sta moe op, ben overdag moe, val 's avonds bijna in slaap op de bank en ga dan maar om 9 uur naar bed, zodat ik mijn 9,5 uur slaap kan halen.. om de volgende ochtend gewoon weer moe wakker te worden. Had wel goede hoop dat dat over een maand wel over zou zijn! ;(

Ik draag eigenlijk altijd bh's. Niet dat het echt nodig is (bescheiden b), maar omdat het anders zo kaal/bloot voelt. Ze zijn wel al iets gegroeid, dus binnenkort maar eens shoppen voor nieuwe...

[ Bericht 17% gewijzigd door Stroopwafelmeisje op 20-01-2016 14:41:31 (/Pregnancybrain) ]
pi_159257338
Ohw Fien wat naar! Hopelijk is jullie uitslag goed.

Ik las over bh's, weet iemand een goede meegroeien bh die voorgevormd is.

Goede echo's en nieuwe zwangeren *O*

Molo, ik denk niet dat je het vruchtwater kunt voelen klotsen, maar ik had laatst ook dat er iets onder mijn handen wegfloepte. Ik voel de kleine inmiddels dagelijks, maar nooit als ik mijn man wil laten voelen natuurlijk :P
pi_159258511
Oh jommes! Ik kom buurten!
Ik ben zwanger! O+
En dit voelt net zo goed als bij J's zwangerschap, totaal geen angst dat het fout gaat, dit gaat goed!

Wat een verschil met de zwangerschap van de miskraam zeg.

Mag ik al mee doen? Mijn nod is officieel nog niet geweest maar hallo! Ik heb 2 streepjes O+
♥ J & S
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')