Ja ik draag dus al tijden geen bh, alleen bij uitzondering en dan zonder beugel maar die zit ook irritant. Alleen nu beginnen zhe boobies zwaarder te worden maar misschien is dat wennen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:14 schreef elamanilo het volgende:
FienWat een verdrietige situatie... Ik hoop toch dat jij een gezond kindje draagt
Over bh's..
Ik heb juist sindskort m'n bh's weer aan de wilgen gehangenIk ben na de geboorte van peuterdochter begonnen met voedingsbh's (van de hema, eerst met een extender ertussen ook), omdat het handig was dat ik dan van die lekpads erin kon stoppen. Daarna werd het een gewoonte, maar laatst was ik ze echt opeens weer zat. (Voedings)bh's dragen echt allang niets (meer) bij aan het comfort oid. Ik droeg voor peuter ook nooit bh's en nu zit het ook weer veel fijner zonder. Ik denk er ook over om na de geboorte de lekpads gewoon in m'n hemdje te doen eerst en te kijken of dat niet gewoon ook blijft zitten.
Haha erg hč ... Tikkie ocd zit er wel inquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:03 schreef ikke_84 het volgende:
Lambwat ben je geordend. Alle kleertjes op de foto gezet om overzicht te houden
zo te horen heb je genoeg.
Nu lekker rustig aan doen hoor. Heeft O een continue rooster of gaat hij 2 dagdelen naar school?
Ik loop liever zonder bh omdat ik dat lekkerder aan vind voelen. Maar het voelt inderdaad wel naakt en ik loop buiten de deur liever ook niet rond met zichtbare tepels van de kou en zo, daarom buiten wel altijd een bh aanquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:05 schreef onomatopee het volgende:
Over bh's, jeetje, dat jullie allemaal liever zonder bh lopen! Ik heb kleine borsten (70B normaal), maar vind het niet fijn om zonder bh te lopen, het voelt zo naakt en zeker als het koud is zou ik me zorgen maken om stijve tepels enzoMaar ach, het zal ook wel gewenning zijn..
Zequote:Op woensdag 20 januari 2016 13:59 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Haha erg hč ... Tikkie ocd zit er wel in
En ze () heeft een continue gelukkig! Scheelt een hoop extra fiets ritjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |