Dat uitgeputte had ik ook de eerste weken, dat was niet tofquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:36 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Crump een goede echo![]()
(bijna) verlof voor Dot en Ono
En een goede echo voor Knifty!
En ikke: nog steeds zo moe? Ik ben ook echt non-stop uitgeputIk sta moe op, ben overdag moe, val 's avonds bijna in slaap op de bank en ga dan maar om 9 uur naar bed, zodat ik mijn 9,5 uur slaap kan halen.. om de volgende ochtend gewoon weer moe wakker te worden. Had wel goede hoop dat dat over een maand wel over zou zijn!
![]()
Ik draag eigenlijk altijd bh's. Niet dat het echt nodig is (bescheiden b), maar omdat het anders zo kaal/bloot voelt. Ze zijn wel al iets gegroeid, dus binnenkort maar eens shoppen voor nieuwe...
Nee klopt, want er zit geen lucht bij, maar het heen en weer bewegen, klotsen noem ik het, maar bedoel eigenlijk mini baby die heen en weer zwemt/beweegt zeg maarquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:06 schreef Sull het volgende:
Ohw Fien wat naar! Hopelijk is jullie uitslag goed.
Ik las over bh's, weet iemand een goede meegroeien bh die voorgevormd is.
Goede echo's en nieuwe zwangeren![]()
Molo, ik denk niet dat je het vruchtwater kunt voelen klotsen, maar ik had laatst ook dat er iets onder mijn handen wegfloepte. Ik voel de kleine inmiddels dagelijks, maar nooit als ik mijn man wil laten voelen natuurlijk
En geen hond natuurlijk die dat doorheeftquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:02 schreef Molo het volgende:
Goeie wel, als OUD kloon een biermerk nemen
Ik ken weinig biermerken, drink zelf alleen Guinnessquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:06 schreef Quoi het volgende:
[..]
En geen hond natuurlijk die dat doorheeftMaar het was wel ff gniffelen.
Ohh wat leukquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:00 schreef Quoi het volgende:
Welkom klaprooss! Tweede kindje dus?
@Knifty: mooie naam! Woon je dichtbij een station? Altijd handig![]()
Voor mij is het tijd om uit de kast te komen als kloon. Jullie (m.u.v. Miezziej) kennen mij niet, maar de mensen in het topic waar ik vaak post (=hardlooptopic) hadden me hier wel uitgepikt.
Dusss... hopelijk niet te verwarrend, maar Emelisse = vanaf nu: QuoiEmelisse, mijn favoriete (maar nu even niet) biertje, blijft een toffe username en met pijn in mijn hart neem ik afscheid
Ik reageer en lees hier eigenlijk nauwelijks meer, maar ik heb nu wel zitten f5en.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:43 schreef Fien10 het volgende:
Eind van de middag werd ik eindelijk gebeld. Met goed nieuws. De uitslag van de vlokkentest was goed. Alsnog een dubbel gevoel. Toch probeer ik een beetje blij te zijn. We krijgen een zoon!
Hey leuk!! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:51 schreef klaprooss het volgende:
Oh jommes! Ik kom buurten!
Ik ben zwanger!![]()
En dit voelt net zo goed als bij J's zwangerschap, totaal geen angst dat het fout gaat, dit gaat goed!
Wat een verschil met de zwangerschap van de miskraam zeg.
Mag ik al mee doen? Mijn nod is officieel nog niet geweest maar hallo! Ik heb 2 streepjes
Wauw.. gefeliciteerd!!! Snap het dubbele gevoelquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:43 schreef Fien10 het volgende:
Eind van de middag werd ik eindelijk gebeld. Met goed nieuws. De uitslag van de vlokkentest was goed. Alsnog een dubbel gevoel. Toch probeer ik een beetje blij te zijn. We krijgen een zoon!
Gefeliciteerd met de goede uitslagquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:43 schreef Fien10 het volgende:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:40 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Welkom klap!wat zou je ud zijn? Zitten we inmiddels al in oktober of nog net niet?
30 sept, berekend aan de hand van de positieve ovulatietest. Geen duidelijke rekenstart vanwege de miskraam natuurlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:25 schreef Twinkle20 het volgende:
Klap![]()
.. Ben benieuwd wat jouw UD wordt .. Misschien wel een datumvierling dan
![]()
![]()
Wat fijn om iets van je te horen! Zenuwslopende dag moet dat voor jullie zijn geweestquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:43 schreef Fien10 het volgende:
Die smilie!quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:01 schreef klaprooss het volgende:
Fien wat lastig.
Fijn dat jullie uitslag wel oké was. En een jongetje
Fien! Een gezond zoontje, fantastisch nieuws! En kan me de dubbelheid voorstellen, maar toch ben ik heel blij voor je. En voor jullie zoontje.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:43 schreef Fien10 het volgende:
En dit inderdaadquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:02 schreef Molo het volgende:
No probs!quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En dit inderdaad
Quoi, ik kan de OP helaas niet meer aanpassen! Maar t volgende is er al bijna.
Ach, iedereen denkt altijd dat ik Amstel heetquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:02 schreef Molo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |