quote:Op donderdag 14 januari 2016 09:08 schreef Dyre het volgende:
Ik vertelde vanochtend tegen vriendje dat zwangeren gratis naar Beekse Bergen mogen vandaag.
- Waarom dan?
- Omdat er een olifant zwanger is
- Oei, dat is niet zo goed ontvangen zeker?
- Hoezo?
- Beetje riskant met al die gierende hormonen: omdat er een olifant zwanger is, mogen alle andere zwangere olifanten gratis naar binnen
-![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:24 schreef Malteser het volgende:
Ono, jij dappere! Ben zooooo trots op jou! En onthoud wat ik je gemaild heb: Je bent het waard om die keuze te mogen maken. Voor jezelf, voor jullie meisje en voor je man. Dat is niet zwak maar juist heel sterk.
Je weet me te vinden! Dikke
quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:30 schreef Fieder het volgende:
Hoiik kom uit mijn verstophoekje na een goede termijnecho
![]()
Mag ik in de OP 7 augustus?
quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:30 schreef Fieder het volgende:
![]()
Jaaaaaaaquote:Op donderdag 14 januari 2016 10:30 schreef Fieder het volgende:
![]()
Was ook het eerste wat ik dacht, wat je man zeiquote:Op donderdag 14 januari 2016 09:08 schreef Dyre het volgende:
Ik vertelde vanochtend tegen vriendje dat zwangeren gratis naar Beekse Bergen mogen vandaag.
- Waarom dan?
- Omdat er een olifant zwanger is
- Oei, dat is niet zo goed ontvangen zeker?
- Hoezo?
- Beetje riskant met al die gierende hormonen: omdat er een olifant zwanger is, mogen alle andere zwangere olifanten gratis naar binnen
-![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat fijn dat de 20 weken echo goed was, toch weer een opluchting! Ben benieuwd naar de sekse, ik gok op een jongetje bij jullie, dus het is vast een meisje.quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:42 schreef Piekie81 het volgende:
Fieder, wat fijn, zo'n mooie echo! En al die 2013 kindjes die grote broer/zus worden![]()
Svane, grappig dat jou vk daar zo verbaasd over was, je zit al bijna op de 20 weken, toch? Hier 2 weken geleden met bijna 19 weken een heel actief kindje, die steeds wegdraaide bij het hartje luisteren![]()
En vanmorgen bij de 20-wekenecho ging het precies hetzelfde, de echoscopiste moest er flink om lachen. Had ze eindelijk een goed beeld, maar zette ze het beeld net te laat stil, kon ze weer opnieuw gaan zoekenGelukkig heeft ze uiteindelijk wel alles kunnen zien en meten en lijkt alles in orde!
We weten wat het wordt, maar doordat ik vanavond pas laat thuis ben, kunnen we het pas morgen aan de jongens vertellen. Daarna mag de hele wereld het weten, dus nog even geduld hier
Dat is ook wel weer lekker inderdaad. Ik zag/ zie eigenlijk vooral de beperkingen, denk niet dat ik in de zomerhitte met 40 weken nog overal heen kan met de bakfiets.quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:35 schreef Twinkle20 het volgende:
Kiek nou![]()
Boaz is van 1 augustus en ik vond dat zwanger zijn in de zomer ook redelijk relaxt. Gewoon lekker ongegeneerd walvissen in het kinderbadje buiten ter afkoeling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was een halve kilo afgevallen ondanks de december maand, dus vanavond gaan we lekker chinees eten![]()
Ik ben 1 dag naar voren gezet. uitgerekende datum is nu 8-8-16![]()
Ik kan de OP helaas niet meer aanpassen. Wellicht dat een MOD dit bericht spot?quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:30 schreef Fieder het volgende:
![]()
Klassiek.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:03 schreef Molo het volgende:
Dat je aan het niezen bent en in je broek zeikt
![]()
Blaas zit beetje in de verdrukking
Ja ik zit ook af en toe lekkere bekkengymnastiek te doen op het toilet om alles eruit te krijgenquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Klassiek.![]()
Ik heb het momenteel zo af en toe omgekeerd. Heel nodig moeten maar dat er dan niets komt. (Wel na een paar keer van houding veranderen, anders had ik allang bij de vk/ ha gezeten)
Ja ik ook! Of even opstaan en weer zitten.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik zit ook af en toe lekkere bekkengymnastiek te doen op het toilet om alles eruit te krijgen
Fijn. Er is nog iemand die erger is dan ikquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:28 schreef Twinkle20 het volgende:
W00t w00000t .. Afspraak voor 1e echo al binnen![]()
3 februari ... alleen beetje jammer dat ik dan een heeeeeel errug drukke toetsweek voor de boeg heb dus ik gok zo dat ik hem moet gaan verzetten![]()
Geduld is niet mijn sterkste kant.. dan weten jullie dat alvast voor de komende 36 weken
![]()
Rennies, of eigen merk spul van kruidvat/apotheek.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:38 schreef Arja het volgende:
[..]
Ja ik ook! Of even opstaan en weer zitten.
Sinds gister heb ik last van brandend maagzuur. Iemand nog tips?
Eindelijk zwangerschapskwaaltjes..
Fijn van alle goede echo's hier.
Twinkle als je echt zo ongeduldig bent dan verzet je de echo niet
Cashewnootquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:48 schreef Molo het volgende:
Met volle blaas zie je vaak in het begin de baarmoeder beter in beeld, en dus ook kindje.
Maar zonder knettevolle blaas zien ze het vaak ook prima zat hoor.
Ik had een lege blaas en daarbij nog verwacht dat ze bij mij extern niks konden zien, vanwege fors overgewicht, maar ze zette de echokop erop en *floep* de cashewnoot was in beeld
Ja soort boontje is het ook wel jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:52 schreef Emelisse het volgende:
Zo hey, supermultiquotepost hierboven!
[..]
Cashewnoot![]()
Ik noem het een boontje. Mijn vriend vroeg geheel terecht of het dan een sperzieboontje is, of een snijboontje, een sugarsnap of een bruine boonIk denk meer richting de bruine boon
Dankje voor je antwoord.
Ah ok. Nooit van gehoordquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:04 schreef sprotje het volgende:
Omdat veel kleine kinderen (mijn dochter ook) jommetje zegt ipv jongentje
Das denk ik een erfenisje van al 2 keer in z&g postenquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:03 schreef Molo het volgende:
Ja maar waarom met dubbel m, ziet er zo debiel uit vind ik
O echt johquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:03 schreef sprotje het volgende:
@twinkle, ja vond t toch wel spannend, zeker dat hartje omdat mn andere dochtertje een hartritmestoornis heeft...
haha ben heel benieuwd, na 2 meisjes!
Antagel hielp bij mij erg goed. Te koop bij de apotheekquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:30 schreef Arja het volgende:
Hm interessant die rennie banner ineens onderin.
Rennie helpt trouwens nog geen half uur.
Zo herkenbaar!! En dan wel 5x per uur moeten hequote:Op donderdag 14 januari 2016 18:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Klassiek.![]()
Ik heb het momenteel zo af en toe omgekeerd. Heel nodig moeten plassen maar dat er dan niets komt. (Wel na een paar keer van houding veranderen, anders had ik allang bij de vk/ ha gezeten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |