Ja ik zit ook af en toe lekkere bekkengymnastiek te doen op het toilet om alles eruit te krijgenquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Klassiek.![]()
Ik heb het momenteel zo af en toe omgekeerd. Heel nodig moeten maar dat er dan niets komt. (Wel na een paar keer van houding veranderen, anders had ik allang bij de vk/ ha gezeten)
Ja ik ook! Of even opstaan en weer zitten.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik zit ook af en toe lekkere bekkengymnastiek te doen op het toilet om alles eruit te krijgen
Fijn. Er is nog iemand die erger is dan ikquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:28 schreef Twinkle20 het volgende:
W00t w00000t .. Afspraak voor 1e echo al binnen![]()
3 februari ... alleen beetje jammer dat ik dan een heeeeeel errug drukke toetsweek voor de boeg heb dus ik gok zo dat ik hem moet gaan verzetten![]()
Geduld is niet mijn sterkste kant.. dan weten jullie dat alvast voor de komende 36 weken
![]()
Rennies, of eigen merk spul van kruidvat/apotheek.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:38 schreef Arja het volgende:
[..]
Ja ik ook! Of even opstaan en weer zitten.
Sinds gister heb ik last van brandend maagzuur. Iemand nog tips?
Eindelijk zwangerschapskwaaltjes..
Fijn van alle goede echo's hier.
Twinkle als je echt zo ongeduldig bent dan verzet je de echo niet
Cashewnootquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:48 schreef Molo het volgende:
Met volle blaas zie je vaak in het begin de baarmoeder beter in beeld, en dus ook kindje.
Maar zonder knettevolle blaas zien ze het vaak ook prima zat hoor.
Ik had een lege blaas en daarbij nog verwacht dat ze bij mij extern niks konden zien, vanwege fors overgewicht, maar ze zette de echokop erop en *floep* de cashewnoot was in beeld
Ja soort boontje is het ook wel jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:52 schreef Emelisse het volgende:
Zo hey, supermultiquotepost hierboven!
[..]
Cashewnoot![]()
Ik noem het een boontje. Mijn vriend vroeg geheel terecht of het dan een sperzieboontje is, of een snijboontje, een sugarsnap of een bruine boonIk denk meer richting de bruine boon
Dankje voor je antwoord.
Ah ok. Nooit van gehoordquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:04 schreef sprotje het volgende:
Omdat veel kleine kinderen (mijn dochter ook) jommetje zegt ipv jongentje
Das denk ik een erfenisje van al 2 keer in z&g postenquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:03 schreef Molo het volgende:
Ja maar waarom met dubbel m, ziet er zo debiel uit vind ik
O echt johquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:03 schreef sprotje het volgende:
@twinkle, ja vond t toch wel spannend, zeker dat hartje omdat mn andere dochtertje een hartritmestoornis heeft...
haha ben heel benieuwd, na 2 meisjes!
Antagel hielp bij mij erg goed. Te koop bij de apotheekquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:30 schreef Arja het volgende:
Hm interessant die rennie banner ineens onderin.
Rennie helpt trouwens nog geen half uur.
Zo herkenbaar!! En dan wel 5x per uur moeten hequote:Op donderdag 14 januari 2016 18:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Klassiek.![]()
Ik heb het momenteel zo af en toe omgekeerd. Heel nodig moeten plassen maar dat er dan niets komt. (Wel na een paar keer van houding veranderen, anders had ik allang bij de vk/ ha gezeten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |