abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159092300
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 09:08 schreef Dyre het volgende:
Ik vertelde vanochtend tegen vriendje dat zwangeren gratis naar Beekse Bergen mogen vandaag.

- Waarom dan?
- Omdat er een olifant zwanger is O+
- Oei, dat is niet zo goed ontvangen zeker?
- Hoezo? :?
- Beetje riskant met al die gierende hormonen: omdat er een olifant zwanger is, mogen alle andere zwangere olifanten gratis naar binnen :o
- o|O o|O
O+ _O- jouw man! Zo'n opmerking had de mijne kunnen maken.

Luna, heb je een lijst gehad wat je moet doen voor je de sleutels inlevert? Wij hebben namelijk helemaal niet hoeven verven?... wel de vloer eruit en alle gaten dichtmaken en schoonmaken.
S. 2014
J. 2016
pi_159092504
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 20:24 schreef Malteser het volgende:
Ono, jij dappere! Ben zooooo trots op jou! En onthoud wat ik je gemaild heb: Je bent het waard om die keuze te mogen maken. Voor jezelf, voor jullie meisje en voor je man. Dat is niet zwak maar juist heel sterk.
Je weet me te vinden! Dikke :*
:* :*

Dyre :D
pi_159092866
Hoi :W ik kom uit mijn verstophoekje na een goede termijnecho O+

Mag ik in de OP 7 augustus?
  donderdag 14 januari 2016 @ 10:31:10 #204
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_159092878
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:30 schreef Fieder het volgende:

O+ *O* :* O+!!!!
KuikenGuppy
pi_159092887
quote:

O+ *O*
S. 2014
J. 2016
pi_159092904
Jaaaa, Fieder! Wat fijn dat alles goed was bij de echo! Ik wens je een hele mooie zwangere lente en zomer toe <3
pi_159092966
Gefeliciteerd fieder *O*

Dyre, je man :D

Vandaag is niet zo'n beste dag geloof ik. Wakker geworden met knallende koppijn... Heb nooit hoofdpijn eigenlijk.
Kom ik beneden, doet de koelkast het niet meer :'(
pi_159093277
Jaaa Fieder *O* O+
pi_159093307
quote:

Jaaaaaaa *O* *O*
O wat leuk dat ik weer samen met jou mag :D
pi_159093377
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 09:08 schreef Dyre het volgende:
Ik vertelde vanochtend tegen vriendje dat zwangeren gratis naar Beekse Bergen mogen vandaag.

- Waarom dan?
- Omdat er een olifant zwanger is O+
- Oei, dat is niet zo goed ontvangen zeker?
- Hoezo? :?
- Beetje riskant met al die gierende hormonen: omdat er een olifant zwanger is, mogen alle andere zwangere olifanten gratis naar binnen :o
- o|O o|O
Was ook het eerste wat ik dacht, wat je man zei :') . Logica is zoek hoor :D.
pi_159093600
Dyre :+ hahaha, gewaagd idd!

Fieder hoeraaaaaa show je ons een plaatje?

Ohh ik had net gewone controle bij VK en het was zķ leuk! Ik vertelde dat ik al best wat beweging voel. Daarna ging ze het hartje luisteren en als reactie daarop (of toevallig?) schopte m'n baby! En de VK was heel verbaasd dat het al zo krachtig en duidelijk was met deze termijn! Daarna in 20 seconde nog een paar schopjes, echt zo tof! Toen snel gestopt met luisteren want volgens mij was baby er niet zo content mee. :+ ik ben echt zo blij en trots met m'n actieveling! O+ O+
pi_159093645
Wat fijn fieder! Zo'n mooie tijd van t jaar! Hoog zwanger in flubberjurkjes O+

Vind dat nu maar een gedoe steeds dat aankleden :') wil slippers aan!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_159093707
Ja ik vind het ook leuk, in de zomer O+ alhoewel ik er dan vast anders over denk haha. Bij L was ik ook in de wollen truien gehuld...

Gezellig al die bekenden hier O+ O+

Een zwaaiende foetus voor Svane
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159093912
Kiek nou :D

Boaz is van 1 augustus en ik vond dat zwanger zijn in de zomer ook redelijk relaxt. Gewoon lekker ongegeneerd walvissen in het kinderbadje buiten ter afkoeling :Y)
pi_159094048
Fieder, wat fijn, zo'n mooie echo! En al die 2013 kindjes die grote broer/zus worden O+

Svane, grappig dat jou vk daar zo verbaasd over was, je zit al bijna op de 20 weken, toch? Hier 2 weken geleden met bijna 19 weken een heel actief kindje, die steeds wegdraaide bij het hartje luisteren O+
En vanmorgen bij de 20-wekenecho ging het precies hetzelfde, de echoscopiste moest er flink om lachen. Had ze eindelijk een goed beeld, maar zette ze het beeld net te laat stil, kon ze weer opnieuw gaan zoeken :D Gelukkig heeft ze uiteindelijk wel alles kunnen zien en meten en lijkt alles in orde!
We weten wat het wordt, maar doordat ik vanavond pas laat thuis ben, kunnen we het pas morgen aan de jongens vertellen. Daarna mag de hele wereld het weten, dus nog even geduld hier 8-)
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_159094132
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:42 schreef Piekie81 het volgende:
Fieder, wat fijn, zo'n mooie echo! En al die 2013 kindjes die grote broer/zus worden O+

Svane, grappig dat jou vk daar zo verbaasd over was, je zit al bijna op de 20 weken, toch? Hier 2 weken geleden met bijna 19 weken een heel actief kindje, die steeds wegdraaide bij het hartje luisteren O+
En vanmorgen bij de 20-wekenecho ging het precies hetzelfde, de echoscopiste moest er flink om lachen. Had ze eindelijk een goed beeld, maar zette ze het beeld net te laat stil, kon ze weer opnieuw gaan zoeken :D Gelukkig heeft ze uiteindelijk wel alles kunnen zien en meten en lijkt alles in orde!
We weten wat het wordt, maar doordat ik vanavond pas laat thuis ben, kunnen we het pas morgen aan de jongens vertellen. Daarna mag de hele wereld het weten, dus nog even geduld hier 8-)
Wat fijn dat de 20 weken echo goed was, toch weer een opluchting! Ben benieuwd naar de sekse, ik gok op een jongetje bij jullie, dus het is vast een meisje. :+

Misschien deed de VK verbaasd bij mij omdat ik zo euforisch was :+ ben nu 18 weken. Had iig nooit gedacht dat we het na het horen met doppler ook met de hand konden voelen van buiten, meer ook omdat ik ook nog wel wat buikvet heb. Daar moesten we even doorheen duwen haha. Ben er iig heel blij mee.

Fieder! Al echt een baby, met een armpje! Ik ben zo blij voor je :) mooi plaatje!
pi_159094796
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:35 schreef Twinkle20 het volgende:
Kiek nou :D

Boaz is van 1 augustus en ik vond dat zwanger zijn in de zomer ook redelijk relaxt. Gewoon lekker ongegeneerd walvissen in het kinderbadje buiten ter afkoeling :Y)
Dat is ook wel weer lekker inderdaad. Ik zag/ zie eigenlijk vooral de beperkingen, denk niet dat ik in de zomerhitte met 40 weken nog overal heen kan met de bakfiets.
pi_159096275
Dry :D ik kon er ook wel om lachen

Fieder :W
wat super dat alles goed is! Prachtig he zn mini mensje in je buik O+
Hele mooie echo!

Svane O+ die weet nu al wat ie wil (en niet wil) haha
Heerlijk dat je zo enthousiast bent!

Piekie fijn dat je een goede echo had! Ik ben benieuwd of het ook een meisje is :D

Hier vanmorgen ook en goede controle en echo gehad *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was een halve kilo afgevallen ondanks de december maand, dus vanavond gaan we lekker chinees eten :D
Ik ben 1 dag naar voren gezet. uitgerekende datum is nu 8-8-16 O+
  donderdag 14 januari 2016 @ 13:42:23 #219
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_159096646
Gefeliciteerd fieder!
Ik zal je erbij zetten als ik voor de PC zit.

En ik zag nog meer mooie echos!

Mooie datum ikke. :-)

Alles was goed bij de vk, maar gezien mijn rare bloedgroep (door antistoffen) moet ik in het zkh bevallen.
De VLOS vraagt zich af of het bloed er op tijd zou zijn als het nodig is, dat moet besteld worden.
Eerste smurf heb ik op de wereld gezet binnen 4 uur nadat het infuus aan stond, en ze denkt dat deze nog wel s sneller kan komen.

Hoera! ;-)
pi_159097391
Ikke ook een goede echo, jeee!

Knifty, ik las nog dat jullie samen voor niet-weten geslacht gaan! Leuk!
pi_159098950
Gefeliciteerd Fieder!
En ik las nog meer goede echo's, altijd zo'n geruststelling.

Ik heb vanochtend de vlokkentest gehad. Het is me allemaal best meegevallen.
We gingen erna nog even wat drinken en eten in het restaurant van het ziekenhuis toen ik ineens vocht verloor, best veel voor m'n gevoel. Dus hup weer terug, nog een echo en getest op vruchtwater maar gelukkig was het geen vruchtwater en was alles in orde. Nu lekker rustig aan op de bank met netflix, thee en de poezen. ^O^
  donderdag 14 januari 2016 @ 15:44:37 #222
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_159099675
quote:

Ik kan de OP helaas niet meer aanpassen. Wellicht dat een MOD dit bericht spot?
Wie was dat ookal weer voor oud? SQ?
pi_159101418
Fijn dat de vlokkentest goed is gegaan Fien. Gewoon rusig aan blijven doen vandaag en morgen.

Ik weet niet meer wie het zei, maar wij moeten het huis wel helemaal wit maken. Officieel moeten we zelfs beschadigingen an kozijnen herstellen, maar dat gaan we niet doen.
  donderdag 14 januari 2016 @ 18:03:47 #224
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159102866
Dat je aan het niezen bent en in je broek zeikt :')
_O-

Blaas zit beetje in de verdrukking _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_159103572
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 18:03 schreef Molo het volgende:
Dat je aan het niezen bent en in je broek zeikt :')
_O-

Blaas zit beetje in de verdrukking _O-
Klassiek. :D

Ik heb het momenteel zo af en toe omgekeerd. Heel nodig moeten plassen maar dat er dan niets komt. (Wel na een paar keer van houding veranderen, anders had ik allang bij de vk/ ha gezeten)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')