abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159070955
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik had mijn kinderen de naam verteld die ik in mijn hoofd heb (stom!), met daarbij de opmerking dat dat natuurlijk nog kan veranderen de komende 5 mnd. De volgende ochtend heb ik ze subtiel voorgelegd dat het leuk zou zijn als ze dat nog even niet rondvertellen, dat het een verrassing kan blijven (what was I thinking?).

Komt mijn dochter uit school, supertrots. "Ik heb in de klas verteld dat het een meisje is, en ik mocht het fotootje laten zien van de echo, en ik heb niet verteld hoe ze gaat heten."..... "Behalve later aan die en die en die en die en die. Maar verder heb ik het echt geheim gehouden." :')
:D Vertederend en argh! tegelijkertijd..

Over de doppler, bedoel je zo'n angelsound? Die heb ik thuis, ja. Heel fijn voor die eerste onzekere weken, hartslag was duidelijk te horen. Toen ik mini steeds meer begon te voelen was de behoefte aan extra bevestiging er niet meer dus het ding ligt nu te verstoffen in de kast..
pi_159071029
Ono :* klinkt als de juiste beslissing!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_159071129
ono dat klinkt als een goede keuze :* mn pm staat nog steeds open als je je ei kwijt wilt he :)
:)
pi_159071646
Ono, klinkt als een goede keuze
Bij mij is het nog ver weg maar speelt het precies andersom... Benieuwd hoe dat tzt gaat verlopen

Frunmel, heftig hoor het klinkt wel als on ontzettend mooi afscheid! En wat apart dat jou kleine er toch zo heftig op reageert!
Voor ons is het morgen alweer 7 jaar geleden dat we ons neefje moesten begraven...Ik hoop dat ik me morgen wat beter want wil wel traditie getrouw een bloemetje brengen naar hem en schoonzus...
We zullen zien!
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_159071755
Ono, wat een moeilijke keuze. En fijn dat het nu meteen goed voelt, nu de beslissing definitief gemaakt is. :*
pi_159071859
Frummeltje daarvoor plas ik graag een paar weekjes in z'n stinkfles.
Ik vond het vandaag ook weer zo moeilijk. Ik zet de flessen voor de deur en bij de buurvrouw worden de medicijnen voor de ivf behandeling gebracht.
Wat een heftige dag heb je gisteren gehad :* geen wonder dat je daar moe van bent.

Dot hopelijk heb je vandaag een rustige dag. Kan je even bijkomen en je bekken rust geven.

Emelisse nog even geduld het is al bijna de 19e. Ik snap je ongerustheid wel hoor ik heb nog steeds het zelfde.

Klachten van een lage bloeddruk is niet fijn. Misschien dat een paar dropjes of een cup a soupje helpen?

Groofske :') wel super lief hoe enthousiast ze is.

Is dat nou een fabeltje of is het echt zo dat je niet te vaak met z'n angel sound moet luisteren omdat dat slecht zou kunnen zijn?
Ik zou er ook wel 1 willen maar dacht dat ik in de vorige zwangerschap had gelezen dat dat schadelijk zou kunnen zijn? Geen idee meer wat de rede daarvoor was.

Sicilia wat lief van je moeder. Ik hoop dat dat zalfje snel werkt.

Ono heftig :* lijkt me ook dat dat een goede keuze is

Twinkle ik schrik niet zo snel maar nu schrok ik echt. Ik wilde me handen er al onder houden om m op te vangen :')
pi_159071917
Ik merk dat ik af en toe de baby voel, een paar dagen en dan weer ineens een paar dagen niet. Ik zou het zo fijn vinden om dan meteen even te kunnen luisteren of ze het nog doet.

Maar aan de andere kant, de tijd nadert rap dat ik elke dag beweging zal voelen, dus als ik jullie verhalen lees, zou de aanschaf dan een beetje suf zijn misschien.
  woensdag 13 januari 2016 @ 17:07:14 #168
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159072641
Hahaha, Groof, jammer maar ook wel weer mooi dat ze zich verlulde wel _O-

En Ono, een keizersnede is ook natuurlijk bevallen he ;)
Als het kindje er maar komt, je hebt er toch 9 maanden super voor gezorgd, laatste stukje moet je jezelf niet zo moeilijk maken joh, nergens voor nodig. Wel fijn als je dan daarbij steun krijgt vanuit professionele kant :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_159073081
Dat klinkt als een zeer weloverwogen besluit, onomatopee. Juist het feit dat je in gesprek bent gegaan met je man, je zorgverleners en die psycholoog, het feit dat je een plan had gemaakt met de verloskundige om stapsgewijs dichterbij te komen, dat maakt dat je er enorm veel voor hebt gedaan en juist totaal niet bent weggelopen hiervoor. Wees heel erg trots op de weg die je hebt afgelegd!
pi_159074137
Morgen gratis naar de Beekse Bergen? Dat kan als je zwanger bent ^O^. Neem een recente echo-foto mee en je mag beestjes kijken O+
pi_159074347
Frummel dat klinkt als een verdrietige mooie dag.
En je UD komt ook al dichterbij. Lijkt me zo gek om te wachten op.
Mijn placenta ligt juist aan de achterkant/rug dus ik zou de baby elk moment moeten kunnen voelen.

Groof ik heb een angelsounds en eigenlijk hoor ik pas vanaf week 17 het hartje goed. Daarvoor was het vooral mijn eigen hartslag en ben ik maar gestopt met pogingen die me juist onzeker maakten.
Ik zou hem nu niet meer kopen nu de kleine gaat beginnen met bewegen.

Onom klinkt als een goede en weloverwogen keuze. Ik hoop dat het je nu rust geeft

[ Bericht 9% gewijzigd door Arja op 13-01-2016 18:44:35 ]
pi_159075254
Onom, dat klinkt als een goede keus. Een KS is echt geen makkelijke weg kiezen, het is een zware operatie met een best pittig herstel. Ik vind je stoer.

Frummel, fijn dat je afscheid hebt kunnen nemen, wat een moeilijke dag zal dat zijn geweest!

Mijn VK zei dat de angelsound klonk als een helikopter voor je kindje en dat luisteren af en toe best mocht, maar liever niet te vaak en te lang.
Ik heb bloed laten prikken vandaag voor die antistoffen van de 5e ziekte. Morgen uitslag als het goed is. Hopelijk gewoon antistoffen aanwezig, dan hoef ik me nergens druk om te maken verder.
En F. boorde me nog een echo door mn neus. VK wilde best ff kijken als F. de baby wilde zien. Maar ze riep heel hard neeeeeee dat wil ik echt niet. Jammerdebammer ;)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_159075836
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 18:17 schreef MevrouwCactus het volgende:
Morgen gratis naar de Beekse Bergen? Dat kan als je zwanger bent ^O^. Neem een recente echo-foto mee en je mag beestjes kijken O+
Tof! Ik heb alleen geen recente echo. 20 weken was m'n laatste :P

Ono, dat klinkt als een hele wijze en dappere beslissing. Echt heel goed van je hoor!
pi_159076145
Ono, volgens mij doe je het super. Er zijn al veel wijze woorden gezegd, daar sluit ik me bij aan.

Frummel :* wat een dag. Even lekker bijkomen nu he!

Groof, ik weet nog dat ik in het begin met W ook steeds had dat ik hem voelde, en dan weer een dag of 2 niet. En als ik hem dan weer voelde was hij veel sterker leek het! Is je mini niet gewoon lekker bezig met groeien? En :o dat verhaal over die naam :'( :D is wel een goed verhaal voor later :7. Ik gnorfde.

Oh en frummel, ja, vorige zwangerschap (en babytillen daarna) heeft mijn rug vernaggeld :') dus dat het nu eerder opspeelt is wel logisch. Ik ga zaterdag naar de fysio voor het eerst weer :) kijken hoe we het zo lang mogelijk bruikbaar houden. Want tillen ed moet ik toch :').
pi_159076187
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 19:11 schreef Dot. het volgende:

[..]

Tof! Ik heb alleen geen recente echo. 20 weken was m'n laatste :P

Ono, dat klinkt als een hele wijze en dappere beslissing. Echt heel goed van je hoor!
Ik denk dat je zelf bewijs genoeg bent hoor :D
pi_159076859
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 19:18 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Ik denk dat je zelf bewijs genoeg bent hoor :D
Nee joh, dat is een net iets te veel gegeten buik :Y
pi_159076880
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 19:33 schreef Dot. het volgende:

[..]

Nee joh, dat is een net iets te veel gegeten buik :Y
Mag ik 16 pizze calzone? :9~
pi_159076893
Ono wat een dappere keuze! Ik sluit mij helemaal aan bij Wup's woorden.
Hier ervaring met een geplande ks ivm stuitligging en doordat het gepland was verliep dat heel rustig.

Groof aaarrrgg :D haha dat is ook wat met je dochter :D
Bij O. had ik een doppler.. vond ik toen heel fijn. Omdat ik O. heel vroeg voelde en dus al snel minder luisterde had ik er nu geen aangeschaft. Achteraf nu enorm spijt ivm mijn rustige jongetje en had hem stiekem toch echt weer gewild.

Heel veel sterkte met alle aambeien, lage bloeddrukken en andere stomme dingen!

Hier vandaag in de categorie stomme dingen: MOE!
Zo gigantisch in en in moe. Kleuter ook dus haar hebben we net een tosti gevoerd en ze lag voor 7en te slapen. Ze had een kinderfeestje en wachten tot het koken klaar was was echt een brug te ver nog.. Zelf nu een pizza onderweg :Y) en daarna zelf ook meteen onder de wol.

Bekken hebben ook niet zo'n zin vandaag. Zit nu dus op de bank gestut met fleecedekens :D
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_159078070
Frummeltje dat klinkt heel heftig en indrukwekkend. Wat een verdriet. Wat mooi dat je kindje net schopte O+ .

Whoa pff Dot, dat klinkt vermoeiend zeg. Gelukkig heb je nu verlof *O* ! En van je bevalling mag je ook heus genieten :+ als je dat wil! Mijn 5HAVO zei "Nou, enneh.. succes dan maar hè mevrouw.. met de bevalling.." . Dat klinkt ook zo fijn.

Groof je dochter :D Wel heel lief eigenlijk. Maar ook *argh* :+ .

Ono ik haal het niet uit je berichtje maar wel uit de reacties - je gaat voor een keizersnede? Als je dat weloverwogen hebt besloten is dat helemaal prima toch :* .

Lamb lekker niksen vanavond, toegeven aan MOE is het enige dat helpt :* . En lekker pizza eten op de bank :9 heerlijk.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2016 20:02:44 ]
pi_159078081
Ik merk dat ik het nu met 31 weken wel wat zwaarder begin te vinden allemaal. Snel buiten adem, kleine klusjes kosten veel energie.

Gelukkig komt m'n moeder morgen en die gaat de gordijnen wassen (mijn hormonen roepen al weken hoe VIES die dingen zijn :') :@ ) . En manlief heeft vandaag de IKEA leeggekocht voor A's nieuwe kamer. Als de schilder dit weekend in die kamer klaar is gaat hij alles monteren, zodat als straks de dakkapel er op zit alles alleen nog maar verplaatst hoeft te worden. En er zijn eindelijk traphekjes geplaatst vandaag *O* . Je kan het maar gedaan hebben ;) . Nu alleen nog even alle tassen met spullen-voor-de-baby bij elkaar verzamelen en eens een overzichtje maken wat we nog nodig hebben. Zo probeer ik orde in de huis-verbouw-chaos te houden..

Waarom ik het zo op m'n heupen krijg ineens? Van m'n Mensendieck-zwangerclubje zijn er ineens twee met 34 weken bevallen. Word er nerveus van :X !

We hebben ook nog geen naam.. Hnngggg }:| .

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2016 20:03:17 ]
  woensdag 13 januari 2016 @ 20:06:10 #181
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159078233
Whaa Razz ja dat zijn flinke eyeopeners he, mensen die zo vroeg bevallen zo dicht in je omgeving!

Hier gaat alles ook nog met een superrelaxed tempo 'want ik ga waarschijnlijk toch pas over 9 weken bevallen', maar dat is ook maar een gok gebaseerd op 1 ervaring natuurlijk :D Anyhow, ook hier nog geen babykamer klaar, wieg nog op zolder, nog geen naam, geen overzicht hoeveel kleertjes ed ik heb.....

Het komt vast goed!
pi_159078246
Oe ja dat drukt je meteen op de feiten he Razz! :o hoe oud is A ook alweer wanneer je uitgerekend bent? En gaat ze in haar nieuwe kamer over naar een peuterbed of dat nog niet?
Ik zit idd ook al naar ikea te loeren. Ik wil eigenlijk dat W in het voorjaar al overgaat als dat enigzins haalbaar is.
pi_159078418
Dankjulliewel voor jullie lieve woorden :* Zo fijn om het hier kwijt te kunnen, niet echt een onderwerp voor bij de koffie.. (Heb idd voor een ks gekozen Razz.)

De Beekse Bergen, ik las het bericht in de trein en moest huilen toen ik "Olifant Punda (23 jaar) is drachtig geraakt van de 24-jarige Tusker in de dierentuin van de Duitse stad Wuppertal van waaruit ze in maart 2015 samen met haar drie kinderen naar Safaripark Beekse Bergen verhuisde." las, want nu weet Tusker niet dat er straks een kind van hem op de wereld komt :'( :')

Lamb, klinkt als een hele prima avondinvulling, fijn dat kleuter ook moe was! Lekker vroeg onder de wol :)

Oef Razz, daar zou ik ook nerveus van worden :o Klinkt als een hoop bedrijvigheid bij jullie thuis, ik vind het zo knap wat ik hier allemaal lees over verhuizingen-verbouwingen etc!
pi_159078495
Ja echt joh, neus op de feiten.. zeg dat wel! En die dakkapel komt dus als ik 35 weken zwanger ben.. Ik vind het maar spannend allemaal. Mijn mantra is "Deze baby blijft gewoon tot 40 weken zitten.. Deze baby blijft gewoon tot 40 weken zitten.." :+ .

Ik ben 13 maart uitgerekend, dan is A. 18 maanden oud. Ze blijft gewoon lekker in haar ledikant want ik vind het heel handig dat ze daar zelf niet uit kan klimmen en ze heeft het er ook nog prima naar haar zin. Fungeert ook vaak als box op de 1e verdieping als ik even wil douchen :D dus dat blijft nog wel even.

We zaten nog even te discussiëren over de box beneden. A speelt er nog heel vaak in, het is voor onze kleine wervelwind hier in huis een fijn rustig plekje waar ze zichzelf niet compleet moespeelt (ze blijft soms maar rondrennen). Dus die wil ik eigenlijk zo houden, zeker ook als de baby er straks is. Ik dacht: dan kan ik de baby er af en toe ook wel inleggen, ook al is de box op de laagste stand. Dekentje erin, klaar. Maar volgens mijn moeder kan dat niet want dan is het niet meer A's plekje :? . Really? Iemand die het probleem ziet?
pi_159078520
Wij hebben wel een naam gelukkig, maar verder kan ik een +1 doen en dan wachten wij niet eens op een dakkapel ;) Maar vriend heeft vandaag de vloer erin gelegd, dus dat is alvast een stap verder!

Gaat het allemaal wel goed met de kindjes? 34 weken klinkt erg vroeg! Ik reken ook weer op 40+ weken, maar ja n=1 :P
pi_159078593
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 20:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja echt joh, neus op de feiten.. zeg dat wel! En die dakkapel komt dus als ik 35 weken zwanger ben.. Ik vind het maar spannend allemaal. Mijn mantra is "Deze baby blijft gewoon tot 40 weken zitten.. Deze baby blijft gewoon tot 40 weken zitten.." :+ .

Ik ben 13 maart uitgerekend, dan is A. 18 maanden oud. Ze blijft gewoon lekker in haar ledikant want ik vind het heel handig dat ze daar zelf niet uit kan klimmen en ze heeft het er ook nog prima naar haar zin. Fungeert ook vaak als box op de 1e verdieping als ik even wil douchen :D dus dat blijft nog wel even.

We zaten nog even te discussiëren over de box beneden. A speelt er nog heel vaak in, het is voor onze kleine wervelwind hier in huis een fijn rustig plekje waar ze zichzelf niet compleet moespeelt (ze blijft soms maar rondrennen). Dus die wil ik eigenlijk zo houden, zeker ook als de baby er straks is. Ik dacht: dan kan ik de baby er af en toe ook wel inleggen, ook al is de box op de laagste stand. Dekentje erin, klaar. Maar volgens mijn moeder kan dat niet want dan is het niet meer A's plekje :? . Really? Iemand die het probleem ziet?
Als dat zo is merk je het snel genoeg toch? Ik denk dat afwisselen beter is dan A nu aanleren dat de box voor de baby is. Alles wordt al anders, dus dan zou ik die box gewoon lekker blijven gebruiken als ze dat fijn vindt.
pi_159078609
Ja met allebei gaat het goed, gelukkig! Eén moeder had al een geschiedenis van vroeggeboortes (eerste en tweede kindje allebei met 31 weken geboren :X ) en de andere moeder was totaal flabbergasted want ze was nog niet eens met verlof. Maar met de kindjes gaat het prima.

Ik heb het net ook even aan m'n man verteld. Die trok wit weg en heeft gelijk nog wat extra spullen besteld die we nog moesten hebben :') O+ .
pi_159078914
Ono, jij dappere! Ben zooooo trots op jou! En onthoud wat ik je gemaild heb: Je bent het waard om die keuze te mogen maken. Voor jezelf, voor jullie meisje en voor je man. Dat is niet zwak maar juist heel sterk.
Je weet me te vinden! Dikke :*
  woensdag 13 januari 2016 @ 20:26:58 #189
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159079061
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 20:12 schreef Razztwizzle het volgende:

Ik snap je moeders punt wel. Tegelijkertijd denk ik dat je het gauw genoeg merkt als A het niet tof vindt als de baby er in ligt. En dan kun je altijd nog besluiten om bijvoorbeeld de wandelwagen als slaapplekje voor de baby te gebruiken oid.
pi_159080879
Razz die box zou ik ook nog niks mee doen hoor. Gewoon kijken hoe het loopt. Hier staat hij ook nog en blijft hij ook gewoon staan denk ik. Als A in de box zit kun je ook nog pluis2 even op een speelkleedje leggen zonder dat A er overheen banjert? Of in een wipper? Ik kijk Tzt wel even of ik hem omhoog doe weer. W moet er nog wel eens in (als de deurbel gaat bijv), kijk dan wel even hoe dat dan is. Hij is dan 20 maanden dus ik kijk alles eerst bij jou af gewoon :7
pi_159081514
Oh dat zijn wel neus op feiten dingen idd! Fijn dat het met de kindjes goed gaat.

Ik heb het ook op mijn heupen. Was gisteren een lijstje aan het maken wat we moesten hebben en schrok een beetje van de lengte :X
En in bed bedacht ik ook ineens dat we nog helemaal vergeten waren met het geboortekaartje aan de slag te gaan :o Ook maar eens doen.

(Nog voor ik op invoeren klikte mijn broer gebeld die het kaartje gaat maken :D Datum staat nu dus *Happy Hormones*)
We'll have love aplenty
You and Me
pi_159090923
Razz, hier hebben we de box ook op de laagste stand laten staan afwisselend gebruikt voor baby's en dreumes. Was geen enkel probleem. Je moet zelf alleen Wat dieper bukken met baby maar dreumes kan ook beter kijken naar baby (wel even afpakken van knuffels en speentjes in de gaten houden ;) )
  donderdag 14 januari 2016 @ 07:23:42 #193
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159090951
Mochten hier meer vrouwen rondlopen met schildklierproblemen die Thyrax slikken. Dit is wel belangrijk (en stom) nieuws.
http://m.telegraaf.nl/art(...)enten-ten-einde-raad

Ikzelf krijg bijwerkingen van Euthyrox dus ik heb aan de huisarts gevraagd om extra voorraad voor nu, zodat ik in ieder geval mijn zwangerschap door kan :X
Hoop er een beetje op dat ik 'voorrang' krijg, al te vaak gedoe gehad met switchen en instellen, daar functioneer ik bar slecht op namelijk.
  donderdag 14 januari 2016 @ 08:22:03 #194
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_159091307
Ohh vervelend he molo!
Ik las het gister al op fb, mijn nicht is apotheker. Hopelijk krijg je de kans voor een mooie voorraad!

Vandaag controle bij de vk, en gister alweer de 18 weken gepasseerd. Wow gaat hard!!:0
pi_159091659
Molo, dates inderdaad stom.

Hier ook een niet al te hoge bloeddruk, ik weet niet wat laag is, maar afgelopen keer werd er 110/60 gemeten bij mij. De verloskundige zei dat het keurig was, maar ik voel me soms behoorlijk flauwtjes.

Ik ben behoorlijk gestrest voor de verhuizing. We hadden bedacht dat als we de huur opzeggen per 1 februari, we het weekend van 23 januari kunnen verhuizen en het weekend van 30 januari het oude huis weer wit kunnen schilderen. Nu heeft de verhuurder blijkbaar besloten dat we de 29e de sleutels in moeten leveren en komen we een weekend te kort. En op het moment dat ik de sleutels in moet leveren heb ik ook intake bij mijn nieuwe verloskundige, maar van de verhuurder mag ik de afspraak niet verzetten. Lekker dat dat zo eenzijdig besloten wordt zonder mij te vragen wat ik kan of wil...
pi_159091719
Ik vertelde vanochtend tegen vriendje dat zwangeren gratis naar Beekse Bergen mogen vandaag.

- Waarom dan?
- Omdat er een olifant zwanger is O+
- Oei, dat is niet zo goed ontvangen zeker?
- Hoezo? :?
- Beetje riskant met al die gierende hormonen: omdat er een olifant zwanger is, mogen alle andere zwangere olifanten gratis naar binnen :o
- o|O o|O
pi_159091827
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 09:08 schreef Dyre het volgende:
Ik vertelde vanochtend tegen vriendje dat zwangeren gratis naar Beekse Bergen mogen vandaag.

- Waarom dan?
- Beetje riskant met al die gierende hormonen: omdat er een olifant zwanger is, mogen alle andere zwangere olifanten gratis naar binnen :o
- o|O o|O
_O-
pi_159091867
quote:

- Waarom dan?
- o|O o|O
_O- :D haha ik kan er wel om lachen geloof ik!
pi_159091909
Ze hadden het achteraf gezien misschien beter bij een zwangere leeuwin ofzo kunnen doen :D
  donderdag 14 januari 2016 @ 09:45:30 #200
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_159092159
Whahaha haha!
pi_159092300
quote:

- Waarom dan?
- o|O o|O
O+ _O- jouw man! Zo'n opmerking had de mijne kunnen maken.

Luna, heb je een lijst gehad wat je moet doen voor je de sleutels inlevert? Wij hebben namelijk helemaal niet hoeven verven?... wel de vloer eruit en alle gaten dichtmaken en schoonmaken.
S. 2014
J. 2016
pi_159092504
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 20:24 schreef Malteser het volgende:
Ono, jij dappere! Ben zooooo trots op jou! En onthoud wat ik je gemaild heb: Je bent het waard om die keuze te mogen maken. Voor jezelf, voor jullie meisje en voor je man. Dat is niet zwak maar juist heel sterk.
Je weet me te vinden! Dikke :*
:* :*

Dyre :D
pi_159092866
Hoi :W ik kom uit mijn verstophoekje na een goede termijnecho O+

Mag ik in de OP 7 augustus?
  donderdag 14 januari 2016 @ 10:31:10 #204
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_159092878
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:30 schreef Fieder het volgende:

O+ *O* :* O+!!!!
KuikenGuppy
pi_159092887
quote:

O+ *O*
S. 2014
J. 2016
pi_159092904
Jaaaa, Fieder! Wat fijn dat alles goed was bij de echo! Ik wens je een hele mooie zwangere lente en zomer toe <3
pi_159092966
Gefeliciteerd fieder *O*

Dyre, je man :D

Vandaag is niet zo'n beste dag geloof ik. Wakker geworden met knallende koppijn... Heb nooit hoofdpijn eigenlijk.
Kom ik beneden, doet de koelkast het niet meer :'(
pi_159093277
Jaaa Fieder *O* O+
pi_159093307
quote:

Jaaaaaaa *O* *O*
O wat leuk dat ik weer samen met jou mag :D
pi_159093377
quote:

- Waarom dan?
- o|O o|O
Was ook het eerste wat ik dacht, wat je man zei :') . Logica is zoek hoor :D.
pi_159093600
Dyre :+ hahaha, gewaagd idd!

Fieder hoeraaaaaa show je ons een plaatje?

Ohh ik had net gewone controle bij VK en het was zó leuk! Ik vertelde dat ik al best wat beweging voel. Daarna ging ze het hartje luisteren en als reactie daarop (of toevallig?) schopte m'n baby! En de VK was heel verbaasd dat het al zo krachtig en duidelijk was met deze termijn! Daarna in 20 seconde nog een paar schopjes, echt zo tof! Toen snel gestopt met luisteren want volgens mij was baby er niet zo content mee. :+ ik ben echt zo blij en trots met m'n actieveling! O+ O+
pi_159093645
Wat fijn fieder! Zo'n mooie tijd van t jaar! Hoog zwanger in flubberjurkjes O+

Vind dat nu maar een gedoe steeds dat aankleden :') wil slippers aan!
We'll have love aplenty
You and Me
pi_159093707
Ja ik vind het ook leuk, in de zomer O+ alhoewel ik er dan vast anders over denk haha. Bij L was ik ook in de wollen truien gehuld...

Gezellig al die bekenden hier O+ O+

Een zwaaiende foetus voor Svane
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159093912
Kiek nou :D

Boaz is van 1 augustus en ik vond dat zwanger zijn in de zomer ook redelijk relaxt. Gewoon lekker ongegeneerd walvissen in het kinderbadje buiten ter afkoeling :Y)
pi_159094048
Fieder, wat fijn, zo'n mooie echo! En al die 2013 kindjes die grote broer/zus worden O+

Svane, grappig dat jou vk daar zo verbaasd over was, je zit al bijna op de 20 weken, toch? Hier 2 weken geleden met bijna 19 weken een heel actief kindje, die steeds wegdraaide bij het hartje luisteren O+
En vanmorgen bij de 20-wekenecho ging het precies hetzelfde, de echoscopiste moest er flink om lachen. Had ze eindelijk een goed beeld, maar zette ze het beeld net te laat stil, kon ze weer opnieuw gaan zoeken :D Gelukkig heeft ze uiteindelijk wel alles kunnen zien en meten en lijkt alles in orde!
We weten wat het wordt, maar doordat ik vanavond pas laat thuis ben, kunnen we het pas morgen aan de jongens vertellen. Daarna mag de hele wereld het weten, dus nog even geduld hier 8-)
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_159094132
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:42 schreef Piekie81 het volgende:
Fieder, wat fijn, zo'n mooie echo! En al die 2013 kindjes die grote broer/zus worden O+

Svane, grappig dat jou vk daar zo verbaasd over was, je zit al bijna op de 20 weken, toch? Hier 2 weken geleden met bijna 19 weken een heel actief kindje, die steeds wegdraaide bij het hartje luisteren O+
En vanmorgen bij de 20-wekenecho ging het precies hetzelfde, de echoscopiste moest er flink om lachen. Had ze eindelijk een goed beeld, maar zette ze het beeld net te laat stil, kon ze weer opnieuw gaan zoeken :D Gelukkig heeft ze uiteindelijk wel alles kunnen zien en meten en lijkt alles in orde!
We weten wat het wordt, maar doordat ik vanavond pas laat thuis ben, kunnen we het pas morgen aan de jongens vertellen. Daarna mag de hele wereld het weten, dus nog even geduld hier 8-)
Wat fijn dat de 20 weken echo goed was, toch weer een opluchting! Ben benieuwd naar de sekse, ik gok op een jongetje bij jullie, dus het is vast een meisje. :+

Misschien deed de VK verbaasd bij mij omdat ik zo euforisch was :+ ben nu 18 weken. Had iig nooit gedacht dat we het na het horen met doppler ook met de hand konden voelen van buiten, meer ook omdat ik ook nog wel wat buikvet heb. Daar moesten we even doorheen duwen haha. Ben er iig heel blij mee.

Fieder! Al echt een baby, met een armpje! Ik ben zo blij voor je :) mooi plaatje!
pi_159094796
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:35 schreef Twinkle20 het volgende:
Kiek nou :D

Boaz is van 1 augustus en ik vond dat zwanger zijn in de zomer ook redelijk relaxt. Gewoon lekker ongegeneerd walvissen in het kinderbadje buiten ter afkoeling :Y)
Dat is ook wel weer lekker inderdaad. Ik zag/ zie eigenlijk vooral de beperkingen, denk niet dat ik in de zomerhitte met 40 weken nog overal heen kan met de bakfiets.
pi_159096275
Dry :D ik kon er ook wel om lachen

Fieder :W
wat super dat alles goed is! Prachtig he zn mini mensje in je buik O+
Hele mooie echo!

Svane O+ die weet nu al wat ie wil (en niet wil) haha
Heerlijk dat je zo enthousiast bent!

Piekie fijn dat je een goede echo had! Ik ben benieuwd of het ook een meisje is :D

Hier vanmorgen ook en goede controle en echo gehad *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was een halve kilo afgevallen ondanks de december maand, dus vanavond gaan we lekker chinees eten :D
Ik ben 1 dag naar voren gezet. uitgerekende datum is nu 8-8-16 O+
  donderdag 14 januari 2016 @ 13:42:23 #219
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_159096646
Gefeliciteerd fieder!
Ik zal je erbij zetten als ik voor de PC zit.

En ik zag nog meer mooie echos!

Mooie datum ikke. :-)

Alles was goed bij de vk, maar gezien mijn rare bloedgroep (door antistoffen) moet ik in het zkh bevallen.
De VLOS vraagt zich af of het bloed er op tijd zou zijn als het nodig is, dat moet besteld worden.
Eerste smurf heb ik op de wereld gezet binnen 4 uur nadat het infuus aan stond, en ze denkt dat deze nog wel s sneller kan komen.

Hoera! ;-)
pi_159097391
Ikke ook een goede echo, jeee!

Knifty, ik las nog dat jullie samen voor niet-weten geslacht gaan! Leuk!
pi_159098950
Gefeliciteerd Fieder!
En ik las nog meer goede echo's, altijd zo'n geruststelling.

Ik heb vanochtend de vlokkentest gehad. Het is me allemaal best meegevallen.
We gingen erna nog even wat drinken en eten in het restaurant van het ziekenhuis toen ik ineens vocht verloor, best veel voor m'n gevoel. Dus hup weer terug, nog een echo en getest op vruchtwater maar gelukkig was het geen vruchtwater en was alles in orde. Nu lekker rustig aan op de bank met netflix, thee en de poezen. ^O^
  donderdag 14 januari 2016 @ 15:44:37 #222
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_159099675
quote:

Ik kan de OP helaas niet meer aanpassen. Wellicht dat een MOD dit bericht spot?
Wie was dat ookal weer voor oud? SQ?
pi_159101418
Fijn dat de vlokkentest goed is gegaan Fien. Gewoon rusig aan blijven doen vandaag en morgen.

Ik weet niet meer wie het zei, maar wij moeten het huis wel helemaal wit maken. Officieel moeten we zelfs beschadigingen an kozijnen herstellen, maar dat gaan we niet doen.
  donderdag 14 januari 2016 @ 18:03:47 #224
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159102866
Dat je aan het niezen bent en in je broek zeikt :')
_O-

Blaas zit beetje in de verdrukking _O-
pi_159103572
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 18:03 schreef Molo het volgende:
Dat je aan het niezen bent en in je broek zeikt :')
_O-

Blaas zit beetje in de verdrukking _O-
Klassiek. :D

Ik heb het momenteel zo af en toe omgekeerd. Heel nodig moeten plassen maar dat er dan niets komt. (Wel na een paar keer van houding veranderen, anders had ik allang bij de vk/ ha gezeten)
  donderdag 14 januari 2016 @ 18:38:10 #226
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159103589
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 18:37 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Klassiek. :D

Ik heb het momenteel zo af en toe omgekeerd. Heel nodig moeten maar dat er dan niets komt. (Wel na een paar keer van houding veranderen, anders had ik allang bij de vk/ ha gezeten)
Ja ik zit ook af en toe lekkere bekkengymnastiek te doen op het toilet om alles eruit te krijgen _O-
pi_159104836
Wat fijn van alle goede echo's *O*

Welkom Fieder!

En heel nodig moeten plassen, maar dat het dan niet komt is heeeel herkenbaar! En dan denk ik, laat maar ik ga zo nog wel een keer, dus sta ik op, komt het toch nog :').

Ik kon weer normaal zitten vandaag *O* hoefde ook niet naar de wc, dus hoop dat de aambeitjes een beetje konden slinken vandaag en ik niet morgen weer zo veel last heb. Baby is ook weer lekker druk vandaag en ondanks dat dat soms best zeer doet ga ik die gezelligheid in mijn buik wel heel erg missen denk ik.
pi_159104993
W00t w00000t .. Afspraak voor 1e echo al binnen :o
3 februari ... alleen beetje jammer dat ik dan een heeeeeel errug drukke toetsweek voor de boeg heb dus ik gok zo dat ik hem moet gaan verzetten -O-

Geduld is niet mijn sterkste kant :+ .. dan weten jullie dat alvast voor de komende 36 weken :+ :@
pi_159105296
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 18:38 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja ik zit ook af en toe lekkere bekkengymnastiek te doen op het toilet om alles eruit te krijgen _O-
Ja ik ook! Of even opstaan en weer zitten.
Sinds gister heb ik last van brandend maagzuur. Iemand nog tips?
Eindelijk zwangerschapskwaaltjes..

Fijn van alle goede echo's hier.
Twinkle als je echt zo ongeduldig bent dan verzet je de echo niet ;)
pi_159105351
Welkom Fieder. Je hebt je stil gehouden tot aan je termijnecho (=12 weken?). Dat alleen al verdient een pluim w/

Over de blaas gesproken.. Die echo hè? Daarvoor moet je met een volle blaas komen (daar valt niet aan te ontkomen, overal op mijn afsprakenkaart staat: VOLLE BLAAS!). Ik hoop dan maar dat ze die echo direct gaan doen, want heul veel langer houd ik dat niet uit :+ Klopt dat? Ga je dan meteen op de bank, daarna een plasje, en dan daarna een gesprek? Jullie merken het al, ik ben echt een n00b op dit vlak ;)

Nog 5 dagen trouwens O-)

quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 19:28 schreef Twinkle20 het volgende:
W00t w00000t .. Afspraak voor 1e echo al binnen :o
3 februari ... alleen beetje jammer dat ik dan een heeeeeel errug drukke toetsweek voor de boeg heb dus ik gok zo dat ik hem moet gaan verzetten -O-

Geduld is niet mijn sterkste kant :+ .. dan weten jullie dat alvast voor de komende 36 weken :+ :@
Fijn. Er is nog iemand die erger is dan ik :P
pi_159105435
Rennies.. Heel veel rennies.
Ik leef er nu al een week of 25 op :r (en vind ze zooooo vies)

En thee van verse gember deed het eerst ook wel aardig bij misselijkheid. Maagzuur is nu meer door de verdrukking.

Hier een bleh dag.
Dochter ook niet lekker/buikpijn dus er broeit wat... Zelf duizelig/misselijk
We'll have love aplenty
You and Me
pi_159105469
Geen idee emelisse bij mij vroegen ze niet om een volle blaas.

Alleen tijdens de terugplaatsing van het embryo in het ziekenhuis. Oh, ik stond op knappen.
  donderdag 14 januari 2016 @ 19:46:08 #233
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159105568
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 19:38 schreef Arja het volgende:

[..]

Ja ik ook! Of even opstaan en weer zitten.
Sinds gister heb ik last van brandend maagzuur. Iemand nog tips?
Eindelijk zwangerschapskwaaltjes..

Fijn van alle goede echo's hier.
Twinkle als je echt zo ongeduldig bent dan verzet je de echo niet ;)
Rennies, of eigen merk spul van kruidvat/apotheek.
Ik heb het ook regelmatig, niks aan te doen. Normaal echt nooit last van.
  donderdag 14 januari 2016 @ 19:48:14 #234
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159105642
Met volle blaas zie je vaak in het begin de baarmoeder beter in beeld, en dus ook kindje.
Maar zonder knettevolle blaas zien ze het vaak ook prima zat hoor.

Ik had een lege blaas en daarbij nog verwacht dat ze bij mij extern niks konden zien, vanwege fors overgewicht, maar ze zette de echokop erop en *floep* de cashewnoot was in beeld ^O^
pi_159105726
Zo ik heb even bijgelezen!

@Dyre, haha geweldig die vriend van jou!!

@Fieder, ha welkom en gefeliciteerd!!

@angelaatje, he get wat vervelend, hopelijk is de hoofdpijn alweer wat gezakt?

@svane, oh wat tof zeg!! Heerlijk die actieve kindjes!!

@piekie81, ha fijn dat alles goed was met de echo!! De kleine heeft de echoscopiste dus lekker bezig gehouden

@ikke84 ha fijn jij ook al zo’n mooi echo!!! En lekker gegeten?

@kniftyhooker, zo dat was dan wel een snelle bevalling ja, had je het verwacht dat je in t ziekenhuis moet bevallen?

@fien, oh spannende dag dus, gelukkig waren jullie nog in t ziekenhuis en konden ze meteen even kijken... relax ze!!

@molo, ooh herkenbaar ik had t vanavond tijdens t eten koken, ik dacht al bij mezelf ik moet aan de tena lady’s

@scilia, oh wat fijn dat je vandaag minder last had van de aambeien!!

@twinkle20, haha die eerste paar weken is geduld heel moeilijk!! Succes!!

@arja, geen tips, maar sterkte met t maagzuur

Zo vandaag de GUO in Leiden gehad, hele aardige gyn’s daar. Dinsdag werd mn buik beurs geduwd en gepord door de echoscopiste. Hier waren ze heel zachtaardig. Veel al meteen kunnen bekijken. Maar de kleine lag weer heel moeilijk om het hartje te beoordelen... uiteindelijk besloten om 20 minuten te gaan lopen en hopelijk zou de kleine spruit dan gedraaid zijn. Gelukkig was dat ook zo!! En nu kon het hartje uitvoerig nagekeken worden! De kleine had nog de hik tijdens de echo, dat was een heel grappig gezicht! Maar uiteindelijk was alles goed!! Helemaal fijn. Ik kreeg ook nog 2 foto’s mee, en t geslacht werd nog even gecheckt... nog steeds een jongen :D
pi_159105785
Zo hey, supermultiquotepost hierboven!

quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 19:48 schreef Molo het volgende:
Met volle blaas zie je vaak in het begin de baarmoeder beter in beeld, en dus ook kindje.
Maar zonder knettevolle blaas zien ze het vaak ook prima zat hoor.

Ik had een lege blaas en daarbij nog verwacht dat ze bij mij extern niks konden zien, vanwege fors overgewicht, maar ze zette de echokop erop en *floep* de cashewnoot was in beeld ^O^
Cashewnoot O+

Ik noem het een boontje. Mijn vriend vroeg geheel terecht of het dan een sperzieboontje is, of een snijboontje, een sugarsnap of een bruine boon :D Ik denk meer richting de bruine boon :)

Dankje voor je antwoord.
  donderdag 14 januari 2016 @ 19:53:26 #237
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159105800
Fijn dat het goed was sprotje *O*

Dat moet gevierd worden! Champagne en kaviaar ^O^
(Oh wait :+ )
  donderdag 14 januari 2016 @ 19:54:52 #238
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159105859
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 19:52 schreef Emelisse het volgende:
Zo hey, supermultiquotepost hierboven!

[..]

Cashewnoot O+

Ik noem het een boontje. Mijn vriend vroeg geheel terecht of het dan een sperzieboontje is, of een snijboontje, een sugarsnap of een bruine boon :D Ik denk meer richting de bruine boon :)

Dankje voor je antwoord.
Ja soort boontje is het ook wel ja :D

Een rare snijboon :P
Nee bruine boon past meer bij de vorm ja :Y

Bizar als je dan een keer daarop ineens armpjes en beentjes duidelijk ziet, en keer daarop echt vingerkootjes O+
Wonder is het O+
pi_159105934
Sprotje wat fijn van de goede echo *O*
Blijft toch spannend he. En een jommetje, jommetjes zijn zo leuk O+
  donderdag 14 januari 2016 @ 19:57:46 #240
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159105953
Wat is een jommetje???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo