Ik las je bericht gister mobiel Groofs, maar was niet in de gelegenheid te reageren. Wat een moeilijk bericht zeg, extra moeilijk en verdrietig in deze situatie.. Heel veel sterkte
Leonietje, bij jou gaat het ook alweer hard he

Die beknelde zenuw klinkt akelig, komt dit door de zwangerschap of had je het daarvoor al? Hopelijk helpt de behandeling!
Marjolijntje, brr, daar zou ik heel nerveus van worden

Hopelijk heb je het al een keer gehad en zit je veilig!
LB, gaaf dat je knietjes en ellebogen kan herkennen

Hier volop beweging incl golvende buik maar geeeen idee wat er dan beweegt. Heel soms voel ik wel iets waarvan ik denk dat het handjes zijn (soort van wroetende beweging, kan het niet zo goed uitleggen), maar geen idee of dat ook klopt.
Over MvM, jeetje, dat jullie één of zelfs meerdere flessen op een dag vol krijgen zeg

Ik had vaak al moeite over de helft te komen
Aambeien, brrr

Geen tips en geen ervaring, maar alleen het lezen doet al pijn.. Ikke, die verzakte baarmoeder, argh

Frummel, dat klinkt als een mooi afscheid.. Heftig

Hier heb ik ineens dat mensen steeds vragen hoelang ik nog moet en voor me opstaan enzo

Gek, blijkbaar is Buik dan ineens een bepaald punt voorbij waardoor mensen dat doen

Klopt ook wel met m’n gevoel, heb bijna elke avond wel het gevoel dat m’n buik een stukje groter is geworden. Zie soms ook m’n buik scheef staan, dan is mini blijkbaar in een andere houding gaan liggen, zo raar

En ik merk echt dat ik het alsmaar leuker en spannender vind, de beweging in mijn buik, samen met manlief fantaseren over onze dochter en vooral, dat we haar al bijna gaan zien

We zijn nu begonnen met het “lijstje voor de laatste weken”, zowel klusjes in huis als fijne/leuke dingen die we met z’n tweeën nog willen doen. Ik heb nu al het gevoel dat ik het zwanger zijn straks erg ga missen (het blijft maar voorbij vliegen als je het mij vraagt), dus nog even heel bewust genieten de komende weken
*weg*
[ Bericht 13% gewijzigd door onomatopee op 13-01-2016 20:03:57 ]