Niet in maat 75I... Maar voor dat geld is het de moeite de grootste aan te schaffen voor erbij.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:04 schreef mignonne het volgende:
vanaf donderdag voedingsbh's voor 6.99 bij de lidl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:55 schreef Twinkle20 het volgende:
Over beklemde zenuw gesproken .. spoiler want gezeur
Leonietje ik hoop oprecht dat je er na de zwangerschap snel vanaf bent. Bij mij is het helaas nooit helemaal weg gegaan.Ben jij met je klachten al bij je huisarts geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, hiervoor uiteraard.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:08 schreef Twinkle20 het volgende:
Amaranta bedoel je voordat dit vandaag gebeurde?
Want dan is het antwoord ja. Doorgestuurd naar neuroloog en die stelde dezelfde diagnose maar had ook de hoop dat het door het ontzwangeren zou verdwijnen. Wat uiteindelijk dus nooit gebeurd is, wel vermindering tot een voor mij acceptabel niveau.
Woohoooo lekker!! Fijn aanrommelen thuis, met (en soms zonder) je grote meisjequote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:09 schreef L0t.. het volgende:
Niet echt bij gelezen maar daar heb ik de komende weken genoeg tijd voor want ik heb VERLOF![]()
![]()
Halleluja
![]()
zo opgelucht!
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:04 schreef mignonne het volgende:
vanaf donderdag voedingsbh's voor 6.99 bij de lidl
http://www.lidl.nl/nl/Offerdate.htm?action=showDetail&id=19741
Budget? Best ruim denk ik als ze een doek wilt geven.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb trouwens nog een luxeprobleem; mijn moeder heeft me de vorige zwangerschap een draagdoek cadeau gedaan, die ik dit keer ook weer met veel plezier zal gebruiken. Maar nu wil ze graag voor deze baby ook zoiets 'blijvends' kopen, en ik heb even geen idee wat ik nog kan vragen![]()
Nog een draagdoek is niet echt een optie, dat vinden zowel zij als mijn vriend nogal onzin denk ik (en ik eigenlijk ook wel, want ik heb genoeg doeken / dragers). Maar andere belangrijke dingen hebben we natuurlijk nog van E.
Iemand nog een zinnige tip?
Een newbornfotoshoot? En dan de mooiste laten afdrukken?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb trouwens nog een luxeprobleem; mijn moeder heeft me de vorige zwangerschap een draagdoek cadeau gedaan, die ik dit keer ook weer met veel plezier zal gebruiken. Maar nu wil ze graag voor deze baby ook zoiets 'blijvends' kopen, en ik heb even geen idee wat ik nog kan vragen![]()
Nog een draagdoek is niet echt een optie, dat vinden zowel zij als mijn vriend nogal onzin denk ik (en ik eigenlijk ook wel, want ik heb genoeg doeken / dragers). Maar andere belangrijke dingen hebben we natuurlijk nog van E.
33 weken inmiddels, dus daar is het een beetje laat voorquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:40 schreef Unihipili het volgende:
Een pretecho? Weet niet hoe ver je bent enzo en of je die al gehad hebt. (En of dat nou echt 'voor de baby' is... Niet dat een fotoshoot dat wel is.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Blijvend in de zin van: dat bewaar je. Mijn moeder zou absoluut not amused zijn als ik mijn draagdoek zou verkopen bijvoorbeeld. Gelukkig lijk ik op haar en is dat dus echt 'mijn doek', die ik in de bewaardoos stop als ie klaar isquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:46 schreef Crumpette het volgende:
Tsja, als je ouders echt iets blijvends (wat is uberhaupt blijvend? Ze spelen niet 18 jaar met hetzelfde) willen kopen en je hebt alles al voor de babytijd moeten ze misschien gewoon even wachten tot mini zijn interesses kenbaar maakt.
Weet niet of je evt een Tripp Trapp wilt maar wij hebben aan mijn vader de newbornset gevraagd voor die stoel. Kan ze meteen bij ons aan tafel zitten, wel zo praktischquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
33 weken inmiddels, dus daar is het een beetje laat voor![]()
Maar een echte 'shoot' is ook niks voor ons, dat wordt niet wat denk ik
I never knew!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:52 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Weet niet of je evt een Tripp Trapp wilt maar wij hebben aan mijn vader de newbornset gevraagd voor die stoel. Kan ze meteen bij ons aan tafel zitten, wel zo praktisch.
Edit: oh je hebt wel een Tripp Trapp dus![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:16 schreef Chanty het volgende:
Dat wordt wel een grote bewaardoos voor die trip trap
Pssst, newbornset kopuh? Heb er een in v&a staanquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
I never knew!Dat is wel ideaal zeg
Kijk ik ben nu al blij dat ik even hier kwam vragen. We krijgen nu denk ik de tripptrapp dan van mijn moeder, en kopen zelf de newborn set erbij![]()
Wel via mp natuurlijk, je bent een cheapskate of je bent het niet![]()
Bijdrage aan het geboortekaartje?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:48 schreef Molo het volgende:
Een tattoo van je kind op je arm
Niks geen grapje. Tattoo is een must.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 januari 2016 10:51 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Niks geen grapje. Tattoo is een must.
quote:Op zondag 17 januari 2016 10:51 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Niks geen grapje. Tattoo is een must.
En nog veel langer, mijn nichtjes zaten er op tot ze het huis uitgingen.quote:Op zondag 17 januari 2016 11:41 schreef ikke_84 het volgende:
Een tripp trapp kan je wel heel lang gebruiken. Oppas kinderen van mijn moeder zitten er nog steeds op (12 en 9)![]()
Compleet kansloosquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:58 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe is het met tandenpoetsen dit keer?
Compleet kansloosquote:Op zondag 17 januari 2016 13:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En nog veel langer, mijn nichtjes zaten er op tot ze het huis uitgingen.
[..]
Oh die kist vind ik wel ook een tof idee trouwens! Misschien als de andere opa en oma nog iets willen dat ik dat kan vragen.quote:Op zondag 17 januari 2016 09:57 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Bijdrage aan het geboortekaartje?
Een photoshoot met mij!
En waarom toch niet een eigen 'geboorte draagdoek'? Je kunt 1 doek tenslotte niet later aan allebei meegeven?
Of zo'n houten kist met de naam erop. Die kun je dan later als ie groot is ook meegeven met z'n 'herinneringen' erin
Oh mèn wat irritantquote:Op zondag 17 januari 2016 13:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
Compleet kansloosGisteren tandpasta zonder menthol gekocht in de hoop dat het beter is
Neeeee in de vriezer inderdaad!quote:Op zondag 17 januari 2016 21:10 schreef Molo het volgende:
En dan in de vriezer ofzo? Of had je daar na je bevalling alweer de energie voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, er was koffie en taart (en chocobiscuitjes, mmmmmm), en het zonnetje dus! Maar toch; meer dan een uur stilzitten bij temperaturen nauwelijks boven het vriespunt is geen aanraderquote:Op zondag 17 januari 2016 21:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oh brrr LB, en voor jezelf geen warme deken en thermos bij de hand?
Bijna!!quote:Tandpasta was geen verbetering overigens. Nog een week of zes, dan zal het wel beter gaan. Als de echo woensdag goed is durf ik het echt te geloven en gaan we het maar eens delen. Schoonmoeder als eerste want die is bijna jarig.
quote:Op zondag 17 januari 2016 21:13 schreef LadyBlack het volgende:
En toen echt een enorme reeks cijfertjes gesneden uit marsepein om de goeie geboortedatum ermee te kunnen maken
Oe ja, tanden poetsen gaat hier pas sinds week wat beterquote:Op zondag 17 januari 2016 21:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Tandpasta was geen verbetering overigens. Nog een week of zes, dan zal het wel beter gaan. Als de echo woensdag goed is durf ik het echt te geloven en gaan we het maar eens delen. Schoonmoeder als eerste want die is bijna jarig.
[..]
Neeeee in de vriezer inderdaad!
Ik heb m in het weekend van mijn uitgerekende datum gebakken. En toen echt een enorme reeks cijfertjes gesneden uit marsepein om de goeie geboortedatum ermee te kunnen makenTof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best een goed idee trouwens!
Duurt nog even hiero natuurlijk, maar tof! Ga ik onthouden
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik ook!! Ik roep maar gewoon steeds dat het half maart gaat worden, maar je weet t natuurlijk maar nooit!quote:Op zondag 17 januari 2016 21:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd wat onze in het verleden behaalde resultaten deze keer gaan opleveren.
Durf je dan ook in de OP?quote:Op zondag 17 januari 2016 21:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Tandpasta was geen verbetering overigens. Nog een week of zes, dan zal het wel beter gaan. Als de echo woensdag goed is durf ik het echt te geloven en gaan we het maar eens delen. Schoonmoeder als eerste want die is bijna jarig.
Deze kan ook nog:quote:Op zondag 17 januari 2016 21:21 schreef Molo het volgende:
Tof!
Best een goed idee trouwens!
Duurt nog even hiero natuurlijk, maar tof! Ga ik onthouden
quote:Op zondag 17 januari 2016 21:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Deze kan ook nog:Ik mis de gory details. Bloed, ondergekakte baby, zwetende moeder die eruit ziet als zeekoe van het oedeemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Trust me, die zijn er ookquote:Op zondag 17 januari 2016 21:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik mis de gory details. Bloed, ondergekakte baby, zwetende moeder die eruit ziet als zeekoe van het oedeem
Dat durf ik nu ook al welquote:Op zondag 17 januari 2016 21:22 schreef Arja het volgende:
Arme lb in de kou wachtend op haar ridder met zijn stalen ros.
[..]
Durf je dan ook in de OP?
[..]
Neeeee in de vriezer inderdaad!
Ik heb m in het weekend van mijn uitgerekende datum gebakken. En toen echt een enorme reeks cijfertjes gesneden uit marsepein om de goeie geboortedatum ermee te kunnen makenWauw, wat gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Hier ook genoten van het fijne weer vandaag, een heel dun laagje knisperend ijs onder m'n schoenen en toch een stralende zon en strakblauwe luchtIk begin wel te merken dat het fysiek allemaal wat zwaarder wordt, was gesloopt van een dagje de stad in, m'n stuitje, m'n rug
Ik moet nu nog een paper afmaken voor morgen en dat is nog best een uitdaging, m'n laptop beweegt alle kanten op (handig bijzettafeltje, die buik
) en ik kan niet lang in dezelfde houding zitten.. Maar: de meubels staan!
Alle dingen die op mijn lijstje voor vandaag stonden zijn gedaan!
Zo langzamerhand gaan we richting het laatste to do-lijstje: ziekenhuiskoffer, autostoeltje, die dingen. Maar daar hebben we nog 8 weken voor
![]()
Zoiets?quote:Op zondag 17 januari 2016 21:25 schreef Molo het volgende:
Ik mis de gory details. Bloed, ondergekakte baby, zwetende moeder die eruit ziet als zeekoe van het oedeem
[ Bericht 8% gewijzigd door Burdie op 17-01-2016 23:00:00 ]
Met een stukje gebakken placenta als extra verse toppingquote:Op zondag 17 januari 2016 21:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
Keizersnedetaart, al dan niet in hartige variant.
quote:Op zondag 17 januari 2016 11:41 schreef ikke_84 het volgende:
Een tripp trapp kan je wel heel lang gebruiken. Oppas kinderen van mijn moeder zitten er nog steeds op (12 en 9)![]()
Maar z'n kist met naam erop wat ela zegt is ook wel super gaaf!
Sicilia wat leuk een babyshower!! Het was dus echt een verrassing. Lief hoor.
Luna wat tof dat je al over gaat. Kamperen in je eigen huis![]()
Ik vond dat toen ook veel praktischer. Scheelt je weer op en neer rijden.
Chanty dat is erg pittig hoor. Een nieuwe baan en dan ook nog zoveel uur kost enorm veel energie. En dan heb je de rest er ook nog naast. Bevalt het werk zelf wel tot nu toe?
Emelisse die vermoeidheid is herkenbaar. Ook al slaap ik goed dan nog ben ik zo enorm moe. Vrijdag bloed laten prikken en mijn hb is 7.8 en ijzer 97. Heel netjes dus.
Marjolijntje fijn dat je antistoffen hebt tegen de 5e ziekte. Scheelt weer een hoop zorgen.
Heeft iemand zich laten enten tegen kinkhoest of is dat van plan?
Ik zat er aan te denken om dat wel te gaan doen ivm een peuter die alles oppikt van wat er heerst. Vandeweek even overleggen met de huisarts wat hun advies is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |