SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Klokov op 12-01-2016 21:46:06 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Ja ik had al wat rondgezocht. Ondertussen toch een gevonden. 5 minuutjes wandelen, wel redelijk prijzig maar dat houdt ook een bepaald soort volk buiten de deur. En ze gaan binnenkort uitbreiden, heb het juist eens gezien: een nieuwe zaal met vier bench stations, twee cable dingen, een stel powercages, bumperplates, zo'n vloer waarop je shit kunt laten vallen, etc.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:20 schreef Eleiko het volgende:
[..]
http://forum.bodybuilding(...)hardcore-gym.303974/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja ik had al wat rondgezocht. Ondertussen toch een gevonden. 5 minuutjes wandelen, wel redelijk prijzig maar dat houdt ook een bepaald soort volk buiten de deur. En ze gaan binnenkort uitbreiden, heb het juist eens gezien: een nieuwe zaal met vier bench stations, twee cable dingen, een stel powercages, bumperplates, zo'n vloer waarop je shit kunt laten vallen, etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Die chick kan i.i.g. nog wel een topic mee.quote:
Als je jezelf op de AIVD-monitoringslijst wil plaatsen, moet je even in dat topic reageren idd.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:28 schreef fathank het volgende:
WGR / het zwaarste wapen in Nederland
Wat een figuren
Haha, internethelden die denken dat ze met een kek mes plots Rambo zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:28 schreef fathank het volgende:
Wat een figuren
Jaaa, een vd smerigste dingen uit de geneeskunde. Nooit irl gezien, mijn smerigste tumor was een mee-eter van 20 cm doorsnee. Op de schouder. Dat mens wilde er niet mee naar de dokter, dus kwam pas bij ons op tafel toen er bloed uit spoot.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:09 schreef Champy het volgende:
Hey Clumsy
http://www.iflscience.com(...)y-his-parasitic-twin
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Haha, internethelden die denken dat ze met een kek mes plots Rambo zijn.
En als er dan een inbreker is, snijden ze zichzelf de keel door omdat ze niet met het ding om kunnen gaan.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jaaa, een vd smerigste dingen uit de geneeskunde. Nooit irl gezien, mijn smerigste tumor was een mee-eter van 20 cm doorsnee. Op de schouder. Dat mens wilde er niet mee naar de dokter, dus kwam pas bij ons op tafel toen er bloed uit spoot.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jaaa, een vd smerigste dingen uit de geneeskunde. Nooit irl gezien, mijn smerigste tumor was een mee-eter van 20 cm doorsnee. Op de schouder. Dat mens wilde er niet mee naar de dokter, dus kwam pas bij ons op tafel toen er bloed uit spoot.
Op Reddit zingt er zo'n verhaal rond van een junk met een fistula/abces in het perineum. Een van de vieste dingen die ik ooit gelezen heb.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goede chickquote:
Gewoon pitbull nemenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:28 schreef fathank het volgende:
Wat een figuren
krijg ff HIV in negerland danquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Blijf je wel f5en om te kijken of je dm's hebt gehad?
wat dan broerquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:35 schreef Ethanolic het volgende:
Sander heb je 2 maanden geleden een vraag gesteld en geen antwoord op gekregen. Wil je aub nog even antwoorden.
Excel vriendquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:44 schreef Faeroer het volgende:
Iemand hier bekend met degelijke ZZP boekhoudprogramma's buiten Exact/Unit4 om?DM mag ook
Sowieso, maar wil ook kijken wat voor alternatieven er mogelijk zijn. Heb nu maar 4/5 factuurtjes bij periode, maar zou wel handig zijn als ik andere documenten eraan kan hangen. Zit nu gewoon in foldertjes te werken en lokaal wat een beetje irritant werkt.quote:
ik schrijf alleen maar 1500+ euro facturen uit dus maar een paar facturen per kwartaalquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:10 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Sowieso, maar wil ook kijken wat voor alternatieven er mogelijk zijn. Heb nu maar 4/5 factuurtjes bij periode, maar zou wel handig zijn als ik andere documenten eraan kan hangen. Zit nu gewoon in foldertjes te werken en lokaal wat een beetje irritant werkt.
Accountviewquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:44 schreef Faeroer het volgende:
Iemand hier bekend met degelijke ZZP boekhoudprogramma's buiten Exact/Unit4 om?DM mag ook
Niet alleen Excel, huidige MS Office is in z'n geheel best briljant als je het weet te gebruiken.quote:
Ze doet in ieder geval haar signature eer aan ja togquote:
http://nl.visma.com/finan(...)er/accountview-team/quote:
stoerquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Niet alleen Excel, huidige MS Office is in z'n geheel best briljant als je het weet te gebruiken.
Kaolo hekel aan Office bashers die niet 2003+ versies kennen.
Poephoofdquote:
Dit. Admin in Excel, mergen met Word printen als pdf (FreePDF) en dan per mail (template) versturen. Met 5 per maand zou ik het gewoon handmatig blijven doen.quote:
Wat is er in moderne Office versies zoveel beter?quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Niet alleen Excel, huidige MS Office is in z'n geheel best briljant als je het weet te gebruiken.
Kaolo hekel aan Office bashers die niet 2003+ versies kennen.
TR gezet.quote:
Zo nu en dan is hij even helemaal van het padje af.quote:
niks aan het handje corquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zo nu en dan is hij even helemaal van het padje af.
Dit is zo'n moment.
Hangt van je leidinggevende en organisatie af.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:18 schreef Faeroer het volgende:
Wat houdt een functioneringsgesprek in Nederland inhoudelijk in? Gewoon beetje koffie toch?
Zit hier nog maar 2,5 maanden, vond het daarom al een beetje snel. Heb het net even nagevraagd en blijkbaar is het hier gebruikelijk om het rond januari te plannen. Ik schrok eigenlijk een beetje.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:03 schreef fathank het volgende:
Hangt van je leidinggevende en organisatie af.
Beter veranderen ze die procedure. Functioneringsgesprek 6 maanden na indiensttreding, ipv in januari omdat dat zo hoort. Zo voorkomt je leidinggevende ook dattie in januari alleen maar functioneringsgesprekken aan het houden isquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:09 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Zit hier nog maar 2,5 maanden, vond het daarom al een beetje snel. Heb het net even nagevraagd en blijkbaar is het hier gebruikelijk om het rond januari te plannen. Ik schrok eigenlijk een beetje.
Mijn voormalige baas deed die altijd allemaal in december. Kwam ze op kantoor, ging ze met iedereen zitten babbelen over haar tuin en haar kinderen, en dan kwam je er achteraf achter dat dat je functioneringsgesprek was.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter veranderen ze die procedure. Functioneringsgesprek 6 maanden na indiensttreding, ipv in januari omdat dat zo hoort. Zo voorkomt je leidinggevende ook dattie in januari alleen maar functioneringsgesprekken aan het houden is
http://tweakers.net/downloads/35486/gnucash-268.htmlquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:58 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ze doet in ieder geval haar signature eer aan ja tog
[..]
http://nl.visma.com/finan(...)er/accountview-team/
Thanks. Even naar gekeken. Licentie kost 205/maand voor wat ik zou willen. Is voor 5 factuurtjes/periode beetje onzin.
Ik houd het voorlopig wel bij Excel, en dan een documentmanager erbij om clients beetje te kunnen handelen.
Nogal verschillende auto's.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:45 schreef stinkie het volgende:
http://www.autotrack.nl/tweedehands/bmw/3-serie/14329159
http://www.autotrack.nl/tweedehands/peugeot/508/14353885
Discuss. Cor?
Dus de BMW is beter omdat voorwielaandrijving beter is dan achterwielaandrijving?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:18 schreef Questular het volgende:
De BMW uiteraard.
Achterwielaandrijving < Voorwielaandrijving
denk dat je nog wel een betere 508 kan vinden voor dat geld, ik zou een nieuwe auto kopen en aanbetalen wat je hebt en de rest op aflossing.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:23 schreef stinkie het volgende:
Ik neig ligt naar de 508. Goedkoper, groter en nieuwer. Buiten dat woon ik in een wijk waar "tweedehands BMW's bij een bepaald slag mensen hoort"
Qua merk trekt het me wel iets meer aan, qua afwerking dashboard ook. Tis alleen allemaal net wat ouder.
dat is vag groep man die moet je niet hebbenquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:29 schreef Questular het volgende:
Skoda Superb/Ocatvia is misschien ook een mooi alternatief?
= VAG = TSI/DSG ellende & een onwelwillige importeur.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:29 schreef Questular het volgende:
Skoda Superb/Ocatvia is misschien ook een mooi alternatief?
ja klopt die thp motor had veel problemen. Motor rechtstreeks afkomstig van ... BMWquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nogal verschillende auto's.
BMW is goed, betrouwbaar (vanaf E90) en waardevast. Niet bepaald groot (hoeveel kinderen had je ook alweer?) en een 316i is geen racemonster.
508 is lomp groot, ruim en best goed afgewerkt, rijdt natuurlijk comfortabel. Of hij betrouwbaar is weet ik niet. Ik meen dat er wel wat problemen met die THP motor waren. Als je in een buurt woont met weinig parkeerruimte ben je niet blij met zo'n slagschip.
Edit: ik neig licht naar de 316i.
In je zoektocht zou je ook naar een 318i kunnen kijken: die heeft een tweelitermotor. Zal wel iets duurder zijn. Kun je de aanschafprijs tot 20-22K oprekken: dan is het huidige model Mazda 6 mijn favoriet. Moet het goedkoop maar wel heel ruim en goed rijdend: Ford Mondeo.
Mocht me nog iets te binnen schieten laat ik het even weten.
Een benzineauto met 1.5 ton op de tellerquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:44 schreef Eleiko het volgende:
Something completely different:
http://www.autowereld.nl/(...)5439649/details.html
- geen navi
+ de rest
Ja, die staat in Assen, maar je kunt ws. wel regelen dat garantie via de lokale dealer gaat (deze staat ook bij een merkdealer).
Franse crap rijden of auto's die gemaakt zijn om lekker te rijden...ik weet het wel. Moffenwagen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:34 schreef kaasplankje het volgende:
peugeot is best goed tegenwoordig, fiat ook
ga jij maar 25% meer dokken voor een moffenwagen
Denken dat dat een probleem is met een niet gedownsized motor zonder turboquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Een benzineauto met 1.5 ton op de teller
Alles wat draait gaat naar de klote corquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Denken dat dat een probleem is met een niet gedownsized motor zonder turbo
Dan kom je terug, staan er plots twee.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:52 schreef Klokov het volgende:
Die kan je nog met de deuren open en sleutel erin laten staan zonder dat die gestolen wordt.
Neem de Subaru.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:55 schreef stinkie het volgende:
Mmm, volgens mij hebben die beemers nog een navigatie waar je de dvd in moet houden...... Zo voor schut
dat is toch een onwijze karakterloze suffe lullenbak cor, die honda die je postte had nog wel swagquote:
Dit.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:00 schreef fathank het volgende:
Sowieso is ingebouwde navigatie 9/10 keer kut.
Die Accord was misschien mooier, maar de Legacy heeft AWD een automaat en een Alpine navigatie (die is goed en kun je over een paar jaar vervangen door iets anders (standaard inbouwmaat)). En is goedkoper.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dat is toch een onwijze karakterloze suffe lullenbak cor, die honda die je postte had nog wel swag
Volvo heeft ook een mindere periode gehad.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:04 schreef Questular het volgende:
Of voor echte zekerheid gaan een een volvo halen waar je 500k mee kunt rijden.
watvoor flitsapp heb jij henkster ik ben vorige maand fucking 2x op de bon gegaan bij trajectcontrole op de A4quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:05 schreef fathank het volgende:
Je betaalt vaak een godsvermogen bij de dealer voor updates
Ik gebruik tegenwoordig meestal m'n telefoon + google maps. Flitsnav op de achtergrond. Als je van te voren de kaart ff offline beschikbaar maakt via WiFi kost het je ook niet je databundel. En actuele verkeersinformatie dus altijd de snelste route.
Google Maps vreet vrijwel niets aan data.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:05 schreef fathank het volgende:
Je betaalt vaak een godsvermogen bij de dealer voor updates
Ik gebruik tegenwoordig meestal m'n telefoon + google maps. Flitsnav op de achtergrond. Als je van te voren de kaart ff offline beschikbaar maakt via WiFi kost het je ook niet je databundel. En actuele verkeersinformatie dus altijd de snelste route.
Tuurlijk bro.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:08 schreef seto het volgende:
gewoon lexus ls400 halen
[ afbeelding ]
dikke bazenbak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Tuurlijk bro.de ls400 staat bekend om de kwaliteit en betrouwbaarheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ouwe kutwagen manquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:13 schreef seto het volgende:
[..]
de ls400 staat bekend om de kwaliteit en betrouwbaarheid
ja, net als alfa.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:13 schreef seto het volgende:
[..]
Nice, maar dan wel graag orgineel.quote:
En is dus goedkoop om in te rijden?quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:13 schreef seto het volgende:
[..]
Wel goede bak om (getrouwde?) vrouwen mee op te pikken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:19 schreef stinkie het volgende:
En v70 stond op de shortlist,maar dat is toch wel zo'n lillike plattelands auto
Nogal verkracht examplaarquote:
Wat een zelfkennis!quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:20 schreef seto het volgende:
wow sommige mensen hier weten echt niks van auto's
daar zorgt de Ducati wel voor. Als ze op de duo passen mogen ze meequote:Op woensdag 13 januari 2016 14:20 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wel goede bak om (getrouwde?) vrouwen mee op te pikken.
heb geen fiat meer nu deze maar andere kleurquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:23 schreef Questular het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat de mensen hier rijden. VM Honda, Kaas FIAT en de rest?
Flitsnav.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
watvoor flitsapp heb jij henkster ik ben vorige maand fucking 2x op de bon gegaan bij trajectcontrole op de A4
Bazenwaggie die Cactus. In ieder geval de automaatversie. Chille bank voorin met dikke armsteun in het midden. Doe mij die maar.quote:
nooit met die automaat gereden zeker?quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Bazenwaggie die Cactus. In ieder geval de automaatversie. Chille bank voorin met dikke armsteun in het midden. Doe mij die maar.
Jawel. Niet vergelijkbaar met de laatste generatie 8traps dsg of de 8traps automaat van BMW maar nog altijd beter dan zelf schakelen. Past prima bij het karakter van de auto. Gewoon chillings.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nooit met die automaat gereden zeker?
electrisch rijden is voor homo'squote:
moet ik dan gwn met rijden die app aanslingeren?quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Flitsnav.
Is van flitsservice.nl.
Is dat nog zo'n gerobotiseerde handbak? Die zijn bagger idd.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nooit met die automaat gereden zeker?
nee die automaat is gewoon kut man, hell tis geen automaat. Pak dan een hdi100 in t zwart met zwart zonder de dakrailsquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Jawel. Niet vergelijkbaar met de laatste generatie 8traps dsg of de 8traps automaat van BMW maar nog altijd beter dan zelf schakelen. Past prima bij het karakter van de auto. Gewoon chillings.
yepquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:34 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Is dat nog zo'n gerobotiseerde handbak? Die zijn bagger idd.
Ik zeg geen nee tegen een Tesla.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:33 schreef fathank het volgende:
[..]
electrisch rijden is voor homo's
of heb je een dieselloc?
Ja en je GPS natuurlijk. Vanaf hoeveel meter van de flitser/controle vandaan dat ie moet beginnen te piepen is in te stellen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
moet ik dan gwn met rijden die app aanslingeren?
Met dakrails en in een felle unikleur. Mensen die een Cactus in het zwart rijden hebben het niet begrepen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee die automaat is gewoon kut man, hell tis geen automaat. Pak dan een hdi100 in t zwart met zwart zonder de dakrails
DSG = onbetrouwbaar. Doe mij maar die 8-traps ZF automaat die in de nieuwere BMW's zit.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Jawel. Niet vergelijkbaar met de laatste generatie 8traps dsg of de 8traps automaat van BMW maar nog altijd beter dan zelf schakelen. Past prima bij het karakter van de auto. Gewoon chillings.
Henk in een L200.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:23 schreef Questular het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat de mensen hier rijden. VM Honda, Kaas FIAT en de rest?
Iedereen die ik erover hoor haat altijd op die stootrubbers aan de zijkant, maar ik vind dat wel wat hebben. Handig als je op een smalle parkeerplek staat en er staat een tokkie Astra naast je.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Bazenwaggie die Cactus. In ieder geval de automaatversie. Chille bank voorin met dikke armsteun in het midden. Doe mij die maar.
Het is iig een keer echt wat anders.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Iedereen die ik erover hoor haat altijd op die stootrubbers aan de zijkant, maar ik vind dat wel wat hebben. Handig als je op een smalle parkeerplek staat en er staat een tokkie Astra naast je.
Ja inderdaad. Is toch baas of niet. Kan het wel waarderen. Ook een complete hutkoffer als dashboardkastje omdat de airbag uit het dak komt ipv uit het dashboard. Nog niet eerder vertoont.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Iedereen die ik erover hoor haat altijd op die stootrubbers aan de zijkant, maar ik vind dat wel wat hebben. Handig als je op een smalle parkeerplek staat en er staat een tokkie Astra naast je.
L200.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:37 schreef VMSDKR het volgende:
Henk rijdt in een Toyota HiLux, zo'n rebellenversie met MG in de laadbak.
ok relaxed, hoeveel sec/meter? 60 seconden? enne gebruik jij foonhouder of gewoon alleen op de piepjes?quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja en je GPS natuurlijk. Vanaf hoeveel meter van de flitser/controle vandaan dat ie moet beginnen te piepen is in te stellen.
Ik heb een magnetische telefoonhouder. ijzerenplaatje achter de batterijklep en 'plak' em zo aan t dashboard. In m'n volgende wagen wil ik een actieve houder waar ik em in kan zetten. Maar aangezien deze er toch uitgaat doe ik het nu nog even zo. Heb em op 350 meter staan, want op de snelweg kom ik toch zelden boven de 110 dus heb ik em niet zo hard nodig. En binnen de bebouwde kom is 350 meter ruim genoeg.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ok relaxed, hoeveel sec/meter? 60 seconden? enne gebruik jij foonhouder of gewoon alleen op de piepjes?
Succes!quote:
Succes!quote:
Wat maakt een Tesla / elektrisch rijden iets voor homo's?quote:
waarschijnlijk omdat alleen die dinky's een wagen van een ton kunnen veroorlovenquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat maakt een Tesla / elektrisch rijden iets voor homo's?
quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:15 schreef Dimachaerus het volgende:
8,1 ()voor stage
100 euro aan cadeaubonnen gekregen
Miss een nintendo ds kopen? Zijn die al te kraken?
Of zal ik weekendjeweg.nl, miss ff helemaal wauss gaan in newcastle of leeds
quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Precies. Echte bazen rollen coal
Ik zou een nieuwe armband kopen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:15 schreef Dimachaerus het volgende:
koop een mechanish toetsenbordquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:15 schreef Dimachaerus het volgende:
8,1 ()voor stage
de vraag stellen is al homo zijn of op zijn minst schurend ertegenquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat maakt een Tesla / elektrisch rijden iets voor homo's?
Coke en hoeren.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:15 schreef Dimachaerus het volgende:
8,1 ()voor stage
Heb je alleen wel maar half uurtje. Maarja is in principe genoeg.quote:
Half uurtje, dan kun je inclusief voorspel en bijkomen wel twee of drie keer.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb je alleen wel maar half uurtje. Maarja is in principe genoeg.
Anders gewoon naar partytreff Xanten gaan
Vluchtelingenquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:50 schreef no1uknow het volgende:
hey jongens als je een week naar oosteuropa gaat waar moet je rekening mee houden
Hangt er van af wel land, maar over het algemeen:quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:50 schreef no1uknow het volgende:
hey jongens als je een week naar oosteuropa gaat waar moet je rekening mee houden
Dashcam, contant geld voor politie en je stungun meenemenquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:50 schreef no1uknow het volgende:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:25 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dashcam, contant geld voor politie en je stungun meenemen
4x AAA batterijen
10x 1kilovolt diodes
10x 2,2 kilovolt capacitors
cockcroft-walton () voltage multiplier
compact 4s light bulb driver uit je LCD monitor halen
zo'n 4 ¤ vliegenmepper kopen en alles vervangen met bovenstaande en ipv het racket twee spijkers op 8mm afstand zetten
Elke lul die je ziet prikken en wegracen, haha ja tog laters
Ik ben net 5 dagen in oost Europa geweest en een warme jas is toch wel verdomd handigquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:50 schreef no1uknow het volgende:
Die tweede jaquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hangt er van af wel land, maar over het algemeen:
- Vervloekt worden door zigeuners
- Oplichters die je dmv een vrouw een bar in lokken en 300 euro voor een biertje laten betalen
- Vluchtelingen
- Communisme
goede winterjas, dikke trui, russische mutsquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ben net 5 dagen in oost Europa geweest en een warme jas is toch wel verdomd handig
heeft maatje van mij ook gehadquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die tweede ja![]()
toch wel een paar keer zien gebeuren
Waarom zou je monogaam zijn met een wijf dat 2000 kilometer verderop woontquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:15 schreef seto het volgende:
niks mis met monogaam zijn
of ben je zo'n geestelijk gehandicapte met een open relatie
dit jaquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom zou je monogaam zijn met een wijf die 2000 kilometer verderop woont
Drinky weet dat. Die heeft daar getraind met Dwayne Johnsonquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:24 schreef no1uknow het volgende:
overblijfsel van sziget festival
Gratis onderdak enz
Weet iemand nog goeie gym in boedapest???
dezequote:Op woensdag 13 januari 2016 20:24 schreef no1uknow het volgende:
overblijfsel van sziget festival
Gratis onderdak enz
Weet iemand nog goeie gym in boedapest???
6 dagen zondequote:Op woensdag 13 januari 2016 20:13 schreef fathank het volgende:
Voor een mokkel naar Hongarije
Ga je spijt van krijgen.
Veel lekkere wijven daar vriendje, nu moet je je beperken tot 1. Eeuwig zonde.
Heb per ongeluk geklikt ben ik nu homoquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:27 schreef no1uknow het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)4&id=216001978434469
Laat je niet kisten scooby
dat werd je toen je zandhaas werdquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:30 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Heb per ongeluk geklikt ben ik nu homo
Wel mooi dat die ruige fitnessbinken net zo veel drama creëren als de gemiddelde meisjesschool.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:27 schreef no1uknow het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)4&id=216001978434469
Laat je niet kisten scooby
is in oekranie die plaatjequote:Op woensdag 13 januari 2016 20:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
heb de locals gevraagd waar ik die kan vinden
Best wat, maar in plaats van samengeraapt zooitje applicaties is het nu meer een collectieve applicatie. Dat met cross-platform en verbeterde versie-/documentbeheer zijn wat mij betreft wel de grootste verbeteringen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat is er in moderne Office versies zoveel beter?
Dikke BMW!quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:23 schreef Questular het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door V1z0R op 13-01-2016 21:01:35 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Oh Boedapest zal wel iets warmer zijn dan Polenquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:07 schreef no1uknow het volgende:
[..]
goede winterjas, dikke trui, russische muts
Hoewel ze in hongarije niet zo van commies houden
Tuurlijk, bro.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oh Boedapest zal wel iets warmer zijn dan Polen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:41 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Tuurlijk, bro.daar hebben we wundermap voor corSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:41 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Tuurlijk, bro.Jezus Cor wat boeit mij die onzin. Het was er allejezus koud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Heb je probleem?quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:49 schreef seto het volgende:
cor moet maar zijn eigen topic starten met klokov en faeroer
kunnen ze de hele dag saaie shit posten
bel morgen maarquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:58 schreef seto het volgende:
[..]
kan je ff mijn spreadsheet beoordelen
zie dm
van mij mag je wel blijven serquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Dat mag ook wel terwijl ser klapjosti hier rondhangt.
Het leven is zwaar, met slechts een double-digit IQ, niet?quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:49 schreef seto het volgende:
cor moet maar zijn eigen topic starten met klokov en faeroer
kunnen ze de hele dag saaie shit posten
jij kan het wetenquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het leven is zwaar, met slechts een double-digit IQ, niet?
Zie post #245.quote:
Zelfs de juiste knop indrukken is nog best moeilijk, zie ik.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zelfs de juiste knop indrukken is nog best moeilijk, zie ik.
Thanks seto, maar ik ben geen Belg.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:02 schreef seto het volgende:
[..]
van mij mag je wel blijven ser
ook al ben je belg
door die oogjes denk ikquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
quote:
typisch dat ze hier allemaal intrappenquote:
Хаха, што ты знаеш?quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:51 schreef kaasplankje het volgende:
ja kunnen we hiero alleen maar lkkre russiche wijven posten
Iedereen is welkomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Aan ego geen gebrek...quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:18 schreef Klokov het volgende:
Wie is de meest pientere persoon in dit topic? Ik denk dat ik dat ben [..].
Waar las je dat, je dagboek?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:18 schreef Klokov het volgende:
Wie is de meest pientere persoon in dit topic? Ik denk dat ik dat ben of Verbosity (lastig vergelijken, 2 totaal verschillende passies).
In: "Het Grootste Sprookjesboek Aller Tijden".quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waar las je dat, je dagboek?
Denken dat ik een dagboek hebquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waar las je dat, je dagboek?
Zolang jij aan de ketting van een CU-mokkel ligt, ben jij het dus duidelijk niet.quote:
ik natuurlijkquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:18 schreef Klokov het volgende:
Wie is de meest pientere persoon in dit topic? Ik denk dat ik dat ben of Verbosity (lastig vergelijken, 2 totaal verschillende passies).
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:22 schreef Eleiko het volgende:
[..]
In: " Het Grootste Sprookjesboek Aller Tijden".
Geef je wel gelijk met een van de opties.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:23 schreef Klokov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had wel wat meer bevestiging van jullie verwacht...
klopt jaquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:25 schreef Eleiko het volgende:
Klokkie zit wel aan de bovenkant, denk ik.
Stinkie en cc zijn ook wel bovengemiddeld.
Aan de onderkant zitten de posters die na 2 serieuzere / inhoudelijke posts gaan bokken met puberale onderbroekenlol.
je kan misschien leuk cijferneuken maar het leven is meer dan datquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:18 schreef Klokov het volgende:
Zeker, voor een ieder is het belangrijkste uiteraard dat die persoon gelukkig is. Iedereen bewandeld daarin zijn eigen pad.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:36 schreef fathank het volgende:
[..]
je kan misschien leuk cijferneuken maar het leven is meer dan dat
bedoel je je moeder??? Hahaaaahahahahaquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:25 schreef Eleiko het volgende:
Klokkie zit wel aan de bovenkant, denk ik.
Stinkie en cc zijn ook wel bovengemiddeld.
Aan de onderkant zitten de posters die na 2 serieuzere / inhoudelijke posts gaan bokken met puberale onderbroekenlol.
Mooie Google translate vriend, dat is namelijk niet hoe je het zou zeggenquote:
damnnnnnnnnnquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
bedoel je je moeder??? Hahaaaahahahaha
Niet zo schelden kutgriekquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:46 schreef VMSDKR het volgende:
Cc bovengemiddeld?
Die is verpleegster.
:S
Ik zou zeggen, pososi moi xhuiquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:46 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mooie Google translate vriend, dat is namelijk niet hoe je het zou zeggen
Henk of setoquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:18 schreef Klokov het volgende:
Ti ponjal?quote:
Meest geniale persoon ooit besloot op z'n 14e dat 'ie dood moest, Henk leeft nog steeds. Henk z'n streetsmart heeft kennelijk de boventoon.quote:
Prosto, inagda govoru..quote:
Kiukaalle, is dat een woord?quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:00 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ei, paskahirvi heittää ruskii miehekkäästi kiukaalle
Verkeerde taal vriendquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:00 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ei, paskahirvi heittää ruskii miehekkäästi kiukaalle
Te laat maatje.quote:
Ga je trouwringen kopen samen met je ex?quote:
Je hebt me door, ik ga homegym beginne waar iedereen mag kome van gym squad voor betaling in naturaquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ga je trouwringen kopen samen met je ex?
Mag pas als je 18 bent togquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:07 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je hebt me door, ik ga homegym beginne waar iedereen mag kome van gym squad voor betaling in natura
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |