Aan ego geen gebrek...quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:18 schreef Klokov het volgende:
Wie is de meest pientere persoon in dit topic? Ik denk dat ik dat ben [..].
Waar las je dat, je dagboek?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:18 schreef Klokov het volgende:
Wie is de meest pientere persoon in dit topic? Ik denk dat ik dat ben of Verbosity (lastig vergelijken, 2 totaal verschillende passies).
In: "Het Grootste Sprookjesboek Aller Tijden".quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waar las je dat, je dagboek?
Denken dat ik een dagboek hebquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waar las je dat, je dagboek?
Zolang jij aan de ketting van een CU-mokkel ligt, ben jij het dus duidelijk niet.quote:
ik natuurlijkquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:18 schreef Klokov het volgende:
Wie is de meest pientere persoon in dit topic? Ik denk dat ik dat ben of Verbosity (lastig vergelijken, 2 totaal verschillende passies).
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:22 schreef Eleiko het volgende:
[..]
In: " Het Grootste Sprookjesboek Aller Tijden".
Geef je wel gelijk met een van de opties.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:23 schreef Klokov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had wel wat meer bevestiging van jullie verwacht...
klopt jaquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:25 schreef Eleiko het volgende:
Klokkie zit wel aan de bovenkant, denk ik.
Stinkie en cc zijn ook wel bovengemiddeld.
Aan de onderkant zitten de posters die na 2 serieuzere / inhoudelijke posts gaan bokken met puberale onderbroekenlol.
je kan misschien leuk cijferneuken maar het leven is meer dan datquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:18 schreef Klokov het volgende:
Zeker, voor een ieder is het belangrijkste uiteraard dat die persoon gelukkig is. Iedereen bewandeld daarin zijn eigen pad.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:36 schreef fathank het volgende:
[..]
je kan misschien leuk cijferneuken maar het leven is meer dan dat
bedoel je je moeder??? Hahaaaahahahahaquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:25 schreef Eleiko het volgende:
Klokkie zit wel aan de bovenkant, denk ik.
Stinkie en cc zijn ook wel bovengemiddeld.
Aan de onderkant zitten de posters die na 2 serieuzere / inhoudelijke posts gaan bokken met puberale onderbroekenlol.
Mooie Google translate vriend, dat is namelijk niet hoe je het zou zeggenquote:
damnnnnnnnnnquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
bedoel je je moeder??? Hahaaaahahahaha
Niet zo schelden kutgriekquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:46 schreef VMSDKR het volgende:
Cc bovengemiddeld?
Die is verpleegster.
:S
Ik zou zeggen, pososi moi xhuiquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:46 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mooie Google translate vriend, dat is namelijk niet hoe je het zou zeggen
Henk of setoquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:18 schreef Klokov het volgende:
Ti ponjal?quote:
Meest geniale persoon ooit besloot op z'n 14e dat 'ie dood moest, Henk leeft nog steeds. Henk z'n streetsmart heeft kennelijk de boventoon.quote:
Prosto, inagda govoru..quote:
Kiukaalle, is dat een woord?quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:00 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ei, paskahirvi heittää ruskii miehekkäästi kiukaalle
Verkeerde taal vriendquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:00 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ei, paskahirvi heittää ruskii miehekkäästi kiukaalle
Te laat maatje.quote:
Ga je trouwringen kopen samen met je ex?quote:
Je hebt me door, ik ga homegym beginne waar iedereen mag kome van gym squad voor betaling in naturaquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ga je trouwringen kopen samen met je ex?
Mag pas als je 18 bent togquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:07 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je hebt me door, ik ga homegym beginne waar iedereen mag kome van gym squad voor betaling in natura
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |