Thanks seto, maar ik ben geen Belg.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:02 schreef seto het volgende:
[..]
van mij mag je wel blijven ser
ook al ben je belg
door die oogjes denk ikquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zelfs de juiste knop indrukken is nog best moeilijk, zie ik.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zelfs de juiste knop indrukken is nog best moeilijk, zie ik.
quote:
typisch dat ze hier allemaal intrappenquote:
Хаха, што ты знаеш?quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:51 schreef kaasplankje het volgende:
ja kunnen we hiero alleen maar lkkre russiche wijven posten
Iedereen is welkomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Aan ego geen gebrek...quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:18 schreef Klokov het volgende:
Wie is de meest pientere persoon in dit topic? Ik denk dat ik dat ben [..].
Waar las je dat, je dagboek?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:18 schreef Klokov het volgende:
Wie is de meest pientere persoon in dit topic? Ik denk dat ik dat ben of Verbosity (lastig vergelijken, 2 totaal verschillende passies).
In: "Het Grootste Sprookjesboek Aller Tijden".quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waar las je dat, je dagboek?
Denken dat ik een dagboek hebquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waar las je dat, je dagboek?
Zolang jij aan de ketting van een CU-mokkel ligt, ben jij het dus duidelijk niet.quote:
ik natuurlijkquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:18 schreef Klokov het volgende:
Wie is de meest pientere persoon in dit topic? Ik denk dat ik dat ben of Verbosity (lastig vergelijken, 2 totaal verschillende passies).
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:22 schreef Eleiko het volgende:
[..]
In: " Het Grootste Sprookjesboek Aller Tijden".
Geef je wel gelijk met een van de opties.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:23 schreef Klokov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had wel wat meer bevestiging van jullie verwacht...
klopt jaquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:25 schreef Eleiko het volgende:
Klokkie zit wel aan de bovenkant, denk ik.
Stinkie en cc zijn ook wel bovengemiddeld.
Aan de onderkant zitten de posters die na 2 serieuzere / inhoudelijke posts gaan bokken met puberale onderbroekenlol.
je kan misschien leuk cijferneuken maar het leven is meer dan datquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:18 schreef Klokov het volgende:
Zeker, voor een ieder is het belangrijkste uiteraard dat die persoon gelukkig is. Iedereen bewandeld daarin zijn eigen pad.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:36 schreef fathank het volgende:
[..]
je kan misschien leuk cijferneuken maar het leven is meer dan dat
bedoel je je moeder??? Hahaaaahahahahaquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:25 schreef Eleiko het volgende:
Klokkie zit wel aan de bovenkant, denk ik.
Stinkie en cc zijn ook wel bovengemiddeld.
Aan de onderkant zitten de posters die na 2 serieuzere / inhoudelijke posts gaan bokken met puberale onderbroekenlol.
Mooie Google translate vriend, dat is namelijk niet hoe je het zou zeggenquote:
damnnnnnnnnnquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
bedoel je je moeder??? Hahaaaahahahaha
Niet zo schelden kutgriekquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:46 schreef VMSDKR het volgende:
Cc bovengemiddeld?
Die is verpleegster.
:S
Ik zou zeggen, pososi moi xhuiquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:46 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mooie Google translate vriend, dat is namelijk niet hoe je het zou zeggen
Henk of setoquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:18 schreef Klokov het volgende:
Ti ponjal?quote:
Meest geniale persoon ooit besloot op z'n 14e dat 'ie dood moest, Henk leeft nog steeds. Henk z'n streetsmart heeft kennelijk de boventoon.quote:
Prosto, inagda govoru..quote:
Kiukaalle, is dat een woord?quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:00 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ei, paskahirvi heittää ruskii miehekkäästi kiukaalle
Verkeerde taal vriendquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:00 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ei, paskahirvi heittää ruskii miehekkäästi kiukaalle
Te laat maatje.quote:
Ga je trouwringen kopen samen met je ex?quote:
Je hebt me door, ik ga homegym beginne waar iedereen mag kome van gym squad voor betaling in naturaquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ga je trouwringen kopen samen met je ex?
Mag pas als je 18 bent togquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:07 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je hebt me door, ik ga homegym beginne waar iedereen mag kome van gym squad voor betaling in natura
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |