Dan kom je terug, staan er plots twee.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:52 schreef Klokov het volgende:
Die kan je nog met de deuren open en sleutel erin laten staan zonder dat die gestolen wordt.
Neem de Subaru.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:55 schreef stinkie het volgende:
Mmm, volgens mij hebben die beemers nog een navigatie waar je de dvd in moet houden...... Zo voor schut
dat is toch een onwijze karakterloze suffe lullenbak cor, die honda die je postte had nog wel swagquote:
Dit.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:00 schreef fathank het volgende:
Sowieso is ingebouwde navigatie 9/10 keer kut.
Die Accord was misschien mooier, maar de Legacy heeft AWD een automaat en een Alpine navigatie (die is goed en kun je over een paar jaar vervangen door iets anders (standaard inbouwmaat)). En is goedkoper.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dat is toch een onwijze karakterloze suffe lullenbak cor, die honda die je postte had nog wel swag
Volvo heeft ook een mindere periode gehad.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:04 schreef Questular het volgende:
Of voor echte zekerheid gaan een een volvo halen waar je 500k mee kunt rijden.
watvoor flitsapp heb jij henkster ik ben vorige maand fucking 2x op de bon gegaan bij trajectcontrole op de A4quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:05 schreef fathank het volgende:
Je betaalt vaak een godsvermogen bij de dealer voor updates
Ik gebruik tegenwoordig meestal m'n telefoon + google maps. Flitsnav op de achtergrond. Als je van te voren de kaart ff offline beschikbaar maakt via WiFi kost het je ook niet je databundel. En actuele verkeersinformatie dus altijd de snelste route.
Google Maps vreet vrijwel niets aan data.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:05 schreef fathank het volgende:
Je betaalt vaak een godsvermogen bij de dealer voor updates
Ik gebruik tegenwoordig meestal m'n telefoon + google maps. Flitsnav op de achtergrond. Als je van te voren de kaart ff offline beschikbaar maakt via WiFi kost het je ook niet je databundel. En actuele verkeersinformatie dus altijd de snelste route.
Tuurlijk bro.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:08 schreef seto het volgende:
gewoon lexus ls400 halen
[ afbeelding ]
dikke bazenbak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Tuurlijk bro.de ls400 staat bekend om de kwaliteit en betrouwbaarheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ouwe kutwagen manquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:13 schreef seto het volgende:
[..]
de ls400 staat bekend om de kwaliteit en betrouwbaarheid
ja, net als alfa.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:13 schreef seto het volgende:
[..]
Nice, maar dan wel graag orgineel.quote:
En is dus goedkoop om in te rijden?quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:13 schreef seto het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |