quote:Mensen verlagen hun moraal in my opinion pas als westerlingen de boel in de war komen schoppen om 'beschaving' te brengen.
Ik ben bijna terug in volledige lurkstatus, zoals ik jaren heb gedaan. Zie weinig redenen om nog regelmatig iets te posten.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:49 schreef Klokov het volgende:
Hey MsMessy, jij gaat ons niet verlaten toch?
Blijf je wel f5en om te kijken of je dm's hebt gehad?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:37 schreef no1uknow het volgende:
ik houd er ook mee op, pm dm hoeft niet
tot straks
Die komen gewoon automatisch op je scherm hoor, hoef je niet voor de F5en.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Blijf je wel f5en om te kijken of je dm's hebt gehad?
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Die komen gewoon automatisch op je scherm hoor, hoef je niet voor de F5en.
Wat kan ik doen om dat te veranderen? Vind altijd wel dat je goede bijdragen hebt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:48 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik ben bijna terug in volledige lurkstatus, zoals ik jaren heb gedaan. Zie weinig redenen om nog regelmatig iets te posten.
Ik ben het voor de verandering eens met Deucequote:
Ja maar het verbaast niemand dat voor jou uitgespeld moet worden dat het een beetje krom is om voorgoed te stoppen en het zoveelste grootste vaarwelzwaaifestijn te houden, om vervolgens te zeggen dat je wel blijft checken of je dm's hebt. Ze verschijnen niet als je op nu.nl zit, die dm's.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik ben het voor de verandering eens met Deuce
Dat klopt maar dat is ook niet wat Deuce zegt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar het verbaast niemand dat voor jou uitgespeld moet worden dat het een beetje krom is om voorgoed te stoppen en het zoveelste grootste vaarwelzwaaifestijn te houden, om vervolgens te zeggen dat je wel blijft checken of je dm's hebt. Ze verschijnen niet als je op nu.nl zit, die dm's.
Niet dat je dom bent. Gewoon een beetje typisch.
Wat heeft zij verkeerd gedaan?quote:
Maar of je dat dan met die mediterrane piemels die kwijt raken in schaamhaar moet willen; ik weet het niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:37 schreef Drinky het volgende:
Tsja wel gratis gangbang. Vrouwen zijn tegenwoordig nergens meer dankbaar voor
Mensen die "het is de schuld van het westen"quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:44 schreef V1z0R het volgende:
Zag nog een leuke comment op facebook hierover.
[..]
Ik heb me zojuist laten vertellen dat mannen die hun schaamhaar scheren of trimmen niet mannelijk kunnen zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar of je dat dan met die mediterrane piemels die kwijt raken in schaamhaar moet willen; ik weet het niet.
Bullshit, het is de schuld van onderontwikkelde apen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mensen die "het is de schuld van het westen"Het is de schuld van de islam, dat moeten mensen gewoon beseffen.
Wel apart dat er dan zoveel onderontwikkelde apen uit moslimlanden komen. En dat ze in diezelfde landen ook veel moeite hebben met vrouwenrechten, homoseksuelen, anders gelovigen, minderheden etc.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bullshit, het is de schuld van onderontwikkelde apen.
Dat is wel het meest achterlijke inderdaad. Dan ben je het resultaat van generatie op generatie die zich heeft verzet om zich te onttrekken van religie en een vrije samenleving te maken.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mensen die "het is de schuld van het westen". Het is gewoon de schuld van de islam, dat moeten mensen gewoon beseffen.
Dat snap ik dus ook niet. Jaren lang strijden voor bijvoorbeeld emancipatie of gelijke rechten voor homoseksuelen. En dan tegelijkertijd met open armen aanhangers van een religie verwelkomen die hier lijnrecht tegenover staat.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat is wel het meest achterlijke inderdaad. Dan ben je het resultaat van generatie op generatie die zich heeft verzet om zich te onttrekken van religie en een vrije samenleving te maken.
Ga je lui verdedigen die een gewelddadige vorm van absolute tirannie aanhouden...
Die kanslozen zitten gewoon te wachten totdat iemand anders de stront opruimt en ze nadertijd weer in de marqt hun afschuw kunnen uiten over dat de strontruimers te ver zijn gegaan.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet. Jaren lang strijden voor bijvoorbeeld emancipatie of gelijke rechten voor homoseksuelen. En dan tegelijkertijd met open armen aanhangers van een religie verwelkomen die hier lijnrecht tegenover staat. Snappen ze zelf niet hoe gevaarlijk dit is voor hun eigen idealen?
de rechtse rakkers gaan de straat op, roepen wat en delen wat tikken uit. Maar die linkse kutjanussen achter hun pc en Joop! zijn de echte leipos en helpen hun (mijn) land naar de kutquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet. Jaren lang strijden voor bijvoorbeeld emancipatie of gelijke rechten voor homoseksuelen. En dan tegelijkertijd met open armen aanhangers van een religie verwelkomen die hier lijnrecht tegenover staat.
Probleem benoemen is 1 ding, maar het gaat wel een stukkie verder dan alleen het (vijandige) voetvolk uit het midden-oosten, snap je? Wie organiseert deze ziekte?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:07 schreef Sapstengel het volgende:
Dat is vooral het achterlijke aan de hele situatie, dat de media en politiek alles krampachtig in de doofpot stoppen. In het geval van Keulen waren het de politiemensen die er mee naar buiten kwamen, als dit niet was gebeurt wist niemand het. Ja dan stond het op een paar websites waar vervolgens de reactie "lekker betrouwbare bron" op was gekomen.
Het probleem erkennen en benoemen is de eerste stap. En niet bang zijn om als racist of xenofoob te worden bestempeld.
Niet voor niks dat hun jaartelling pas op 1400zoveel is.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel apart dat er dan zoveel onderontwikkelde apen uit moslimlanden komen. En dat ze in diezelfde landen ook veel moeite hebben met vrouwenrechten, homoseksuelen, anders gelovigen, minderheden etc.
Vieze rasistquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:07 schreef Sapstengel het volgende:
Dat is vooral het achterlijke aan de hele situatie, dat de media en politiek alles krampachtig in de doofpot stoppen. In het geval van Keulen waren het de politiemensen die er mee naar buiten kwamen, als dit niet was gebeurt wist niemand het. Ja dan stond het op een paar websites waar vervolgens de reactie "lekker betrouwbare bron" op was gekomen.
Het probleem erkennen en benoemen is de eerste stap. En niet bang zijn om als racist of xenofoob te worden bestempeld.
Whaha goede tactiek idd.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:13 schreef Drinky het volgende:
Ik bemoei me trouwens niet. Winnen de apen dan laat ik gewoon mijn baard staan, winnen de westerlingen scheer ik 'm af en zie ik eruit als een spanjaard of italiaan, maar niet als paki.
haha net als faroer die is ook veilig met zijn turkse connectiesquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:13 schreef Drinky het volgende:
Ik bemoei me trouwens niet. Winnen de apen dan laat ik gewoon mijn baard staan, winnen de westerlingen scheer ik 'm af en zie ik eruit als een spanjaard of italiaan, maar niet als paki.
Paar zonnebankjes en een baard laten staan, heb ik ook nergens last van. Varkensvlees houd ik toch niet zo van.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:13 schreef Drinky het volgende:
Vieze landverraderquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:18 schreef Deuce92 het volgende:
dit is waarom ik in het turkentopic post
mashallah
Schrijf jij nog brieven naar Breivik?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:16 schreef Beach het volgende:
[..]
haha net als faroer die is ook veilig met zijn turkse connecties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |