Dit. Admin in Excel, mergen met Word printen als pdf (FreePDF) en dan per mail (template) versturen. Met 5 per maand zou ik het gewoon handmatig blijven doen.quote:
Wat is er in moderne Office versies zoveel beter?quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Niet alleen Excel, huidige MS Office is in z'n geheel best briljant als je het weet te gebruiken.
Kaolo hekel aan Office bashers die niet 2003+ versies kennen.
TR gezet.quote:
Zo nu en dan is hij even helemaal van het padje af.quote:
niks aan het handje corquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zo nu en dan is hij even helemaal van het padje af.
Dit is zo'n moment.
Hangt van je leidinggevende en organisatie af.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:18 schreef Faeroer het volgende:
Wat houdt een functioneringsgesprek in Nederland inhoudelijk in? Gewoon beetje koffie toch?
Zit hier nog maar 2,5 maanden, vond het daarom al een beetje snel. Heb het net even nagevraagd en blijkbaar is het hier gebruikelijk om het rond januari te plannen. Ik schrok eigenlijk een beetje.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:03 schreef fathank het volgende:
Hangt van je leidinggevende en organisatie af.
Beter veranderen ze die procedure. Functioneringsgesprek 6 maanden na indiensttreding, ipv in januari omdat dat zo hoort. Zo voorkomt je leidinggevende ook dattie in januari alleen maar functioneringsgesprekken aan het houden isquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:09 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Zit hier nog maar 2,5 maanden, vond het daarom al een beetje snel. Heb het net even nagevraagd en blijkbaar is het hier gebruikelijk om het rond januari te plannen. Ik schrok eigenlijk een beetje.
Mijn voormalige baas deed die altijd allemaal in december. Kwam ze op kantoor, ging ze met iedereen zitten babbelen over haar tuin en haar kinderen, en dan kwam je er achteraf achter dat dat je functioneringsgesprek was.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter veranderen ze die procedure. Functioneringsgesprek 6 maanden na indiensttreding, ipv in januari omdat dat zo hoort. Zo voorkomt je leidinggevende ook dattie in januari alleen maar functioneringsgesprekken aan het houden is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |