SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Klokov op 12-01-2016 21:46:06 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Ja ik had al wat rondgezocht. Ondertussen toch een gevonden. 5 minuutjes wandelen, wel redelijk prijzig maar dat houdt ook een bepaald soort volk buiten de deur. En ze gaan binnenkort uitbreiden, heb het juist eens gezien: een nieuwe zaal met vier bench stations, twee cable dingen, een stel powercages, bumperplates, zo'n vloer waarop je shit kunt laten vallen, etc.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:20 schreef Eleiko het volgende:
[..]
http://forum.bodybuilding(...)hardcore-gym.303974/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja ik had al wat rondgezocht. Ondertussen toch een gevonden. 5 minuutjes wandelen, wel redelijk prijzig maar dat houdt ook een bepaald soort volk buiten de deur. En ze gaan binnenkort uitbreiden, heb het juist eens gezien: een nieuwe zaal met vier bench stations, twee cable dingen, een stel powercages, bumperplates, zo'n vloer waarop je shit kunt laten vallen, etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Die chick kan i.i.g. nog wel een topic mee.quote:
Als je jezelf op de AIVD-monitoringslijst wil plaatsen, moet je even in dat topic reageren idd.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:28 schreef fathank het volgende:
WGR / het zwaarste wapen in Nederland
Wat een figuren
Haha, internethelden die denken dat ze met een kek mes plots Rambo zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:28 schreef fathank het volgende:
Wat een figuren
Jaaa, een vd smerigste dingen uit de geneeskunde. Nooit irl gezien, mijn smerigste tumor was een mee-eter van 20 cm doorsnee. Op de schouder. Dat mens wilde er niet mee naar de dokter, dus kwam pas bij ons op tafel toen er bloed uit spoot.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:09 schreef Champy het volgende:
Hey Clumsy
http://www.iflscience.com(...)y-his-parasitic-twin
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Haha, internethelden die denken dat ze met een kek mes plots Rambo zijn.
En als er dan een inbreker is, snijden ze zichzelf de keel door omdat ze niet met het ding om kunnen gaan.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jaaa, een vd smerigste dingen uit de geneeskunde. Nooit irl gezien, mijn smerigste tumor was een mee-eter van 20 cm doorsnee. Op de schouder. Dat mens wilde er niet mee naar de dokter, dus kwam pas bij ons op tafel toen er bloed uit spoot.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jaaa, een vd smerigste dingen uit de geneeskunde. Nooit irl gezien, mijn smerigste tumor was een mee-eter van 20 cm doorsnee. Op de schouder. Dat mens wilde er niet mee naar de dokter, dus kwam pas bij ons op tafel toen er bloed uit spoot.
Op Reddit zingt er zo'n verhaal rond van een junk met een fistula/abces in het perineum. Een van de vieste dingen die ik ooit gelezen heb.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goede chickquote:
Gewoon pitbull nemenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:28 schreef fathank het volgende:
Wat een figuren
krijg ff HIV in negerland danquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Blijf je wel f5en om te kijken of je dm's hebt gehad?
wat dan broerquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:35 schreef Ethanolic het volgende:
Sander heb je 2 maanden geleden een vraag gesteld en geen antwoord op gekregen. Wil je aub nog even antwoorden.
Excel vriendquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:44 schreef Faeroer het volgende:
Iemand hier bekend met degelijke ZZP boekhoudprogramma's buiten Exact/Unit4 om?DM mag ook
Sowieso, maar wil ook kijken wat voor alternatieven er mogelijk zijn. Heb nu maar 4/5 factuurtjes bij periode, maar zou wel handig zijn als ik andere documenten eraan kan hangen. Zit nu gewoon in foldertjes te werken en lokaal wat een beetje irritant werkt.quote:
ik schrijf alleen maar 1500+ euro facturen uit dus maar een paar facturen per kwartaalquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:10 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Sowieso, maar wil ook kijken wat voor alternatieven er mogelijk zijn. Heb nu maar 4/5 factuurtjes bij periode, maar zou wel handig zijn als ik andere documenten eraan kan hangen. Zit nu gewoon in foldertjes te werken en lokaal wat een beetje irritant werkt.
Accountviewquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:44 schreef Faeroer het volgende:
Iemand hier bekend met degelijke ZZP boekhoudprogramma's buiten Exact/Unit4 om?DM mag ook
Niet alleen Excel, huidige MS Office is in z'n geheel best briljant als je het weet te gebruiken.quote:
Ze doet in ieder geval haar signature eer aan ja togquote:
http://nl.visma.com/finan(...)er/accountview-team/quote:
stoerquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Niet alleen Excel, huidige MS Office is in z'n geheel best briljant als je het weet te gebruiken.
Kaolo hekel aan Office bashers die niet 2003+ versies kennen.
Poephoofdquote:
Dit. Admin in Excel, mergen met Word printen als pdf (FreePDF) en dan per mail (template) versturen. Met 5 per maand zou ik het gewoon handmatig blijven doen.quote:
Wat is er in moderne Office versies zoveel beter?quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Niet alleen Excel, huidige MS Office is in z'n geheel best briljant als je het weet te gebruiken.
Kaolo hekel aan Office bashers die niet 2003+ versies kennen.
TR gezet.quote:
Zo nu en dan is hij even helemaal van het padje af.quote:
niks aan het handje corquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zo nu en dan is hij even helemaal van het padje af.
Dit is zo'n moment.
Hangt van je leidinggevende en organisatie af.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:18 schreef Faeroer het volgende:
Wat houdt een functioneringsgesprek in Nederland inhoudelijk in? Gewoon beetje koffie toch?
Zit hier nog maar 2,5 maanden, vond het daarom al een beetje snel. Heb het net even nagevraagd en blijkbaar is het hier gebruikelijk om het rond januari te plannen. Ik schrok eigenlijk een beetje.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:03 schreef fathank het volgende:
Hangt van je leidinggevende en organisatie af.
Beter veranderen ze die procedure. Functioneringsgesprek 6 maanden na indiensttreding, ipv in januari omdat dat zo hoort. Zo voorkomt je leidinggevende ook dattie in januari alleen maar functioneringsgesprekken aan het houden isquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:09 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Zit hier nog maar 2,5 maanden, vond het daarom al een beetje snel. Heb het net even nagevraagd en blijkbaar is het hier gebruikelijk om het rond januari te plannen. Ik schrok eigenlijk een beetje.
Mijn voormalige baas deed die altijd allemaal in december. Kwam ze op kantoor, ging ze met iedereen zitten babbelen over haar tuin en haar kinderen, en dan kwam je er achteraf achter dat dat je functioneringsgesprek was.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter veranderen ze die procedure. Functioneringsgesprek 6 maanden na indiensttreding, ipv in januari omdat dat zo hoort. Zo voorkomt je leidinggevende ook dattie in januari alleen maar functioneringsgesprekken aan het houden is
http://tweakers.net/downloads/35486/gnucash-268.htmlquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:58 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ze doet in ieder geval haar signature eer aan ja tog
[..]
http://nl.visma.com/finan(...)er/accountview-team/
Thanks. Even naar gekeken. Licentie kost 205/maand voor wat ik zou willen. Is voor 5 factuurtjes/periode beetje onzin.
Ik houd het voorlopig wel bij Excel, en dan een documentmanager erbij om clients beetje te kunnen handelen.
Nogal verschillende auto's.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:45 schreef stinkie het volgende:
http://www.autotrack.nl/tweedehands/bmw/3-serie/14329159
http://www.autotrack.nl/tweedehands/peugeot/508/14353885
Discuss. Cor?
Dus de BMW is beter omdat voorwielaandrijving beter is dan achterwielaandrijving?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:18 schreef Questular het volgende:
De BMW uiteraard.
Achterwielaandrijving < Voorwielaandrijving
denk dat je nog wel een betere 508 kan vinden voor dat geld, ik zou een nieuwe auto kopen en aanbetalen wat je hebt en de rest op aflossing.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:23 schreef stinkie het volgende:
Ik neig ligt naar de 508. Goedkoper, groter en nieuwer. Buiten dat woon ik in een wijk waar "tweedehands BMW's bij een bepaald slag mensen hoort"
Qua merk trekt het me wel iets meer aan, qua afwerking dashboard ook. Tis alleen allemaal net wat ouder.
dat is vag groep man die moet je niet hebbenquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:29 schreef Questular het volgende:
Skoda Superb/Ocatvia is misschien ook een mooi alternatief?
= VAG = TSI/DSG ellende & een onwelwillige importeur.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:29 schreef Questular het volgende:
Skoda Superb/Ocatvia is misschien ook een mooi alternatief?
ja klopt die thp motor had veel problemen. Motor rechtstreeks afkomstig van ... BMWquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nogal verschillende auto's.
BMW is goed, betrouwbaar (vanaf E90) en waardevast. Niet bepaald groot (hoeveel kinderen had je ook alweer?) en een 316i is geen racemonster.
508 is lomp groot, ruim en best goed afgewerkt, rijdt natuurlijk comfortabel. Of hij betrouwbaar is weet ik niet. Ik meen dat er wel wat problemen met die THP motor waren. Als je in een buurt woont met weinig parkeerruimte ben je niet blij met zo'n slagschip.
Edit: ik neig licht naar de 316i.
In je zoektocht zou je ook naar een 318i kunnen kijken: die heeft een tweelitermotor. Zal wel iets duurder zijn. Kun je de aanschafprijs tot 20-22K oprekken: dan is het huidige model Mazda 6 mijn favoriet. Moet het goedkoop maar wel heel ruim en goed rijdend: Ford Mondeo.
Mocht me nog iets te binnen schieten laat ik het even weten.
Een benzineauto met 1.5 ton op de tellerquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:44 schreef Eleiko het volgende:
Something completely different:
http://www.autowereld.nl/(...)5439649/details.html
- geen navi
+ de rest
Ja, die staat in Assen, maar je kunt ws. wel regelen dat garantie via de lokale dealer gaat (deze staat ook bij een merkdealer).
Franse crap rijden of auto's die gemaakt zijn om lekker te rijden...ik weet het wel. Moffenwagen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:34 schreef kaasplankje het volgende:
peugeot is best goed tegenwoordig, fiat ook
ga jij maar 25% meer dokken voor een moffenwagen
Denken dat dat een probleem is met een niet gedownsized motor zonder turboquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Een benzineauto met 1.5 ton op de teller
Alles wat draait gaat naar de klote corquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Denken dat dat een probleem is met een niet gedownsized motor zonder turbo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |