Gewoon pitbull nemenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:28 schreef fathank het volgende:
WGR / het zwaarste wapen in Nederland
Wat een figuren
krijg ff HIV in negerland danquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Blijf je wel f5en om te kijken of je dm's hebt gehad?
wat dan broerquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:35 schreef Ethanolic het volgende:
Sander heb je 2 maanden geleden een vraag gesteld en geen antwoord op gekregen. Wil je aub nog even antwoorden.
Excel vriendquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:44 schreef Faeroer het volgende:
Iemand hier bekend met degelijke ZZP boekhoudprogramma's buiten Exact/Unit4 om?DM mag ook
Sowieso, maar wil ook kijken wat voor alternatieven er mogelijk zijn. Heb nu maar 4/5 factuurtjes bij periode, maar zou wel handig zijn als ik andere documenten eraan kan hangen. Zit nu gewoon in foldertjes te werken en lokaal wat een beetje irritant werkt.quote:
ik schrijf alleen maar 1500+ euro facturen uit dus maar een paar facturen per kwartaalquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:10 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Sowieso, maar wil ook kijken wat voor alternatieven er mogelijk zijn. Heb nu maar 4/5 factuurtjes bij periode, maar zou wel handig zijn als ik andere documenten eraan kan hangen. Zit nu gewoon in foldertjes te werken en lokaal wat een beetje irritant werkt.
Accountviewquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:44 schreef Faeroer het volgende:
Iemand hier bekend met degelijke ZZP boekhoudprogramma's buiten Exact/Unit4 om?DM mag ook
Niet alleen Excel, huidige MS Office is in z'n geheel best briljant als je het weet te gebruiken.quote:
Ze doet in ieder geval haar signature eer aan ja togquote:
http://nl.visma.com/finan(...)er/accountview-team/quote:
stoerquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Niet alleen Excel, huidige MS Office is in z'n geheel best briljant als je het weet te gebruiken.
Kaolo hekel aan Office bashers die niet 2003+ versies kennen.
Poephoofdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |