waarschijnlijk omdat alleen die dinky's een wagen van een ton kunnen veroorlovenquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat maakt een Tesla / elektrisch rijden iets voor homo's?
quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:15 schreef Dimachaerus het volgende:
8,1 ()voor stage
100 euro aan cadeaubonnen gekregen
Miss een nintendo ds kopen? Zijn die al te kraken?
Of zal ik weekendjeweg.nl, miss ff helemaal wauss gaan in newcastle of leeds
quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Precies. Echte bazen rollen coal
Ik zou een nieuwe armband kopen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:15 schreef Dimachaerus het volgende:
koop een mechanish toetsenbordquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:15 schreef Dimachaerus het volgende:
8,1 ()voor stage
de vraag stellen is al homo zijn of op zijn minst schurend ertegenquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat maakt een Tesla / elektrisch rijden iets voor homo's?
Coke en hoeren.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:15 schreef Dimachaerus het volgende:
8,1 ()voor stage
Heb je alleen wel maar half uurtje. Maarja is in principe genoeg.quote:
Half uurtje, dan kun je inclusief voorspel en bijkomen wel twee of drie keer.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb je alleen wel maar half uurtje. Maarja is in principe genoeg.
Anders gewoon naar partytreff Xanten gaan
Vluchtelingenquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:50 schreef no1uknow het volgende:
hey jongens als je een week naar oosteuropa gaat waar moet je rekening mee houden
Hangt er van af wel land, maar over het algemeen:quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:50 schreef no1uknow het volgende:
hey jongens als je een week naar oosteuropa gaat waar moet je rekening mee houden
Dashcam, contant geld voor politie en je stungun meenemenquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:50 schreef no1uknow het volgende:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:25 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dashcam, contant geld voor politie en je stungun meenemen
4x AAA batterijen
10x 1kilovolt diodes
10x 2,2 kilovolt capacitors
cockcroft-walton () voltage multiplier
compact 4s light bulb driver uit je LCD monitor halen
zo'n 4 ¤ vliegenmepper kopen en alles vervangen met bovenstaande en ipv het racket twee spijkers op 8mm afstand zetten
Elke lul die je ziet prikken en wegracen, haha ja tog laters
Ik ben net 5 dagen in oost Europa geweest en een warme jas is toch wel verdomd handigquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:50 schreef no1uknow het volgende:
Die tweede jaquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hangt er van af wel land, maar over het algemeen:
- Vervloekt worden door zigeuners
- Oplichters die je dmv een vrouw een bar in lokken en 300 euro voor een biertje laten betalen
- Vluchtelingen
- Communisme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |