Wel goede bak om (getrouwde?) vrouwen mee op te pikken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:19 schreef stinkie het volgende:
En v70 stond op de shortlist,maar dat is toch wel zo'n lillike plattelands auto
Nogal verkracht examplaarquote:
Wat een zelfkennis!quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:20 schreef seto het volgende:
wow sommige mensen hier weten echt niks van auto's
daar zorgt de Ducati wel voor. Als ze op de duo passen mogen ze meequote:Op woensdag 13 januari 2016 14:20 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wel goede bak om (getrouwde?) vrouwen mee op te pikken.
heb geen fiat meer nu deze maar andere kleurquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:23 schreef Questular het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat de mensen hier rijden. VM Honda, Kaas FIAT en de rest?
Flitsnav.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
watvoor flitsapp heb jij henkster ik ben vorige maand fucking 2x op de bon gegaan bij trajectcontrole op de A4
Bazenwaggie die Cactus. In ieder geval de automaatversie. Chille bank voorin met dikke armsteun in het midden. Doe mij die maar.quote:
nooit met die automaat gereden zeker?quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Bazenwaggie die Cactus. In ieder geval de automaatversie. Chille bank voorin met dikke armsteun in het midden. Doe mij die maar.
Jawel. Niet vergelijkbaar met de laatste generatie 8traps dsg of de 8traps automaat van BMW maar nog altijd beter dan zelf schakelen. Past prima bij het karakter van de auto. Gewoon chillings.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nooit met die automaat gereden zeker?
electrisch rijden is voor homo'squote:
moet ik dan gwn met rijden die app aanslingeren?quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Flitsnav.
Is van flitsservice.nl.
Is dat nog zo'n gerobotiseerde handbak? Die zijn bagger idd.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nooit met die automaat gereden zeker?
nee die automaat is gewoon kut man, hell tis geen automaat. Pak dan een hdi100 in t zwart met zwart zonder de dakrailsquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Jawel. Niet vergelijkbaar met de laatste generatie 8traps dsg of de 8traps automaat van BMW maar nog altijd beter dan zelf schakelen. Past prima bij het karakter van de auto. Gewoon chillings.
yepquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:34 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Is dat nog zo'n gerobotiseerde handbak? Die zijn bagger idd.
Ik zeg geen nee tegen een Tesla.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:33 schreef fathank het volgende:
[..]
electrisch rijden is voor homo's
of heb je een dieselloc?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |