Waarom zou je monogaam zijn met een wijf dat 2000 kilometer verderop woontquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:15 schreef seto het volgende:
niks mis met monogaam zijn
of ben je zo'n geestelijk gehandicapte met een open relatie
dit jaquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom zou je monogaam zijn met een wijf die 2000 kilometer verderop woont
Drinky weet dat. Die heeft daar getraind met Dwayne Johnsonquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:24 schreef no1uknow het volgende:
overblijfsel van sziget festival
Gratis onderdak enz
Weet iemand nog goeie gym in boedapest???
dezequote:Op woensdag 13 januari 2016 20:24 schreef no1uknow het volgende:
overblijfsel van sziget festival
Gratis onderdak enz
Weet iemand nog goeie gym in boedapest???
6 dagen zondequote:Op woensdag 13 januari 2016 20:13 schreef fathank het volgende:
Voor een mokkel naar Hongarije
Ga je spijt van krijgen.
Veel lekkere wijven daar vriendje, nu moet je je beperken tot 1. Eeuwig zonde.
Heb per ongeluk geklikt ben ik nu homoquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:27 schreef no1uknow het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)4&id=216001978434469
Laat je niet kisten scooby
dat werd je toen je zandhaas werdquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:30 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Heb per ongeluk geklikt ben ik nu homo
Wel mooi dat die ruige fitnessbinken net zo veel drama creëren als de gemiddelde meisjesschool.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:27 schreef no1uknow het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)4&id=216001978434469
Laat je niet kisten scooby
is in oekranie die plaatjequote:Op woensdag 13 januari 2016 20:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
heb de locals gevraagd waar ik die kan vinden
Best wat, maar in plaats van samengeraapt zooitje applicaties is het nu meer een collectieve applicatie. Dat met cross-platform en verbeterde versie-/documentbeheer zijn wat mij betreft wel de grootste verbeteringen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat is er in moderne Office versies zoveel beter?
Dikke BMW!quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:23 schreef Questular het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat de mensen hier rijden. VM Honda, Kaas FIAT en de rest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door V1z0R op 13-01-2016 21:01:35 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Oh Boedapest zal wel iets warmer zijn dan Polenquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:07 schreef no1uknow het volgende:
[..]
goede winterjas, dikke trui, russische muts
Hoewel ze in hongarije niet zo van commies houden
Tuurlijk, bro.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oh Boedapest zal wel iets warmer zijn dan Polen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:41 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Tuurlijk, bro.daar hebben we wundermap voor corSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:41 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Tuurlijk, bro.Jezus Cor wat boeit mij die onzin. Het was er allejezus koud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Heb je probleem?quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:49 schreef seto het volgende:
cor moet maar zijn eigen topic starten met klokov en faeroer
kunnen ze de hele dag saaie shit posten
bel morgen maarquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:58 schreef seto het volgende:
[..]
kan je ff mijn spreadsheet beoordelen
zie dm
van mij mag je wel blijven serquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Dat mag ook wel terwijl ser klapjosti hier rondhangt.
Het leven is zwaar, met slechts een double-digit IQ, niet?quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:49 schreef seto het volgende:
cor moet maar zijn eigen topic starten met klokov en faeroer
kunnen ze de hele dag saaie shit posten
jij kan het wetenquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het leven is zwaar, met slechts een double-digit IQ, niet?
Zie post #245.quote:
Zelfs de juiste knop indrukken is nog best moeilijk, zie ik.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zelfs de juiste knop indrukken is nog best moeilijk, zie ik.
Thanks seto, maar ik ben geen Belg.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:02 schreef seto het volgende:
[..]
van mij mag je wel blijven ser
ook al ben je belg
door die oogjes denk ikquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
quote:
typisch dat ze hier allemaal intrappenquote:
Хаха, што ты знаеш?quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:51 schreef kaasplankje het volgende:
ja kunnen we hiero alleen maar lkkre russiche wijven posten
Iedereen is welkomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |