Kus Fannquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:35 schreef FANN het volgende:
[..]
kelere ja , long time ago ja, we hadden er lol om en dan komt zij met die onzin aanzetten
ja doeiiiiiiiiii
Ik quote 'm gewoon nog een keer.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:35 schreef FANN het volgende:
[..]
kelere ja , long time ago ja, we hadden er lol om en dan komt zij met die onzin aanzetten
ja doeiiiiiiiiii
De vraag is wie ze uit de sloot haalt.quote:
Heb je die koe naar de kant zien zwemmen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kent die reclame toch wel van Bommetje...!?
Ja rugslag was het toen ie aantiktequote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je die koe naar de kant zien zwemmen?
De kant komt ie iig niet op.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je die koe naar de kant zien zwemmen?
Soms ben je dan gewoon mens Pietquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga nog ff de droger leeghalen en dan meuren. Ben beetje moe.
Truste.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga nog ff de droger leeghalen en dan meuren. Ben beetje moe.
En hij heeft zelfs huishoudelijke taken.quote:
Heb geen droger.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En hij heeft zelfs huishoudelijke taken.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en ? Leg je het dan gewoon op de grond?
MUTS !!!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Al die lijntjes.....veel te verwarrend.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:26 schreef Mickeys het volgende:
Goedemorgen.
Missie geslaagd.... weer volle bak(je) koffieGoedesmorgens, ik ga hem ook maar eens ontkalken, azijn toch geen nasmaak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh... dit is een nieuwe... mijn 12(?) jaar oude heeft het begeven na het ontkalken.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Goedesmorgens, ik ga hem ook maar eens ontkalken, azijn toch geen nasmaak?
ah, hij ziet er ook nieuw uit, 12 jaar is een respectabele leeftijd voor een senseoquote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Eh... dit is een nieuwe... mijn 12(?) jaar oude heeft het begeven na het ontkalken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Ik was bij de Blokker (had 10.000 DE punten om mee te kunnen betalen) en zag dat de Senseo UP voor mij te klein is, maar die is wel in de aanbieding voor 48 euro.. Had die zelf dan wel "gratis" mee kunnen nemen, maar je kunt er denk ik net 2 bakjes mee zetten met het reservoir. Misschien iets meer voor jou dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:49 schreef Karzai het volgende:
Dat ding van mij ziet er niet meer uit, ik heb een hele oude maar tis wel makkelijk vooral 's ochtends als je weinig tijd hebt. Zoveel koffie drink ik niet
Ik zou het doen. Alleen een goede bonen machine is duur... dat was mijn probleem voor nu eventjes.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:12 schreef Karzai het volgende:
Ik ga wel even kijken wil ook wel een nieuw koffie apparaat,, denk dat ik dan van de senseo afstap en eentje neem waar je boontjes in kan gooien.
ik zie het ja 200 euro is toch wel het maximum voor mij, anders koop ik wel zo''n potje ik kan m'n geld wel beter gebruikenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik zou het doen. Alleen een goede bonen machine is duur... dat was mijn probleem voor nu eventjes.
quote:
Nog niet, ik word altijd wakker met een peukje.quote:
Ow.... ik moet wakker worden met koffie en een peukje.. na 2 koffie pas ontbijt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nog niet, ik word altijd wakker met een peukje.![]()
Krijg nu nog geen hap en geen koffie door mijn keel, over een uurtje of 2 pas...
Jij een nieuw apparaat.![]()
Mocht je nou al die DE punten in 1 keer inleveren?
50 euro is mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow.... ik moet wakker worden met koffie en een peukje.. na 2 koffie pas ontbijt.
Kon al mijn punten in 1 keer inleveren. Leverde me toch mooi 50 euro op. Ook al heb ik er jaren en jaren over gedaan om ze bij elkaar te harken, kwam nu goed uit
dat is toch pas over een half jaarquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.1limburg.nl/co(...)aaf?context=topstory
Arme Jan Smeets, die beesten schijten waarschijnlijk zijn hele terrein onder.
Jup... 5,5 jaar in mijn geval, maar wel ergens een keer hulp daarbij gehad van iemand:quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:47 schreef Karzai het volgende:
Er zitten 25 punten op een pak senseo pads, kolere 10.000 punten verzamelen daar doe je inderdaad jaren over
Er zou nog overlegd worden daarover, maar die gasten hadden blijkbaar haast, zover als ik Jan Smeets 'ken' betekent dat voor het circus dat er niet meer gepraat gaat worden en ze hun biezen per direct kunnen pakken.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat is toch pas over een half jaarals ie nou een paar centjes huur vraagt is iedereen blij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Smakelijkquote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn eerste bak koffie gaat er nu inonder begeleiding van 2 broodjes kaas/Limburgse gebakken pastei.
Dank je, maar hey, waarom heb je nu een rode en geen zwarte?quote:
Hij is alleen online in zwart verkrijgbaar, maar dan mag je weer geen DE punten inleveren... zwaar irritant dusquote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dank je, maar hey, waarom heb je nu een rode en geen zwarte?
Een soort worst, heel fijn gehaktbrood, dat kan je als snijworst (plakjes) op je brood eten en is heel erg lekker.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Smakelijk
ps.. wat is Limburgse gebakken pastei?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Nah, rood is toch ook leuk.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hij is alleen online in zwart verkrijgbaar, maar dan mag je weer geen DE punten inleveren... zwaar irritant dus
Ik laat pastei meestal links liggen omdat ze vaak champignons hebben toegevoegd. En juist daar ben ik allergisch voorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een soort worst, heel fijn gehaktbrood, dat kan je als snijworst (plakjes) op je brood eten en is heel erg lekker.
Ken je dan helemaal geen gebakken pastei? Bestaat dat in het Noorden niet
Ja dat wel... alleen is mijn keuken grotendeels bordeaux rood (met beuken) en de Senseo is echt knal knal rood.. ach ja.. hij zet lekkere en hete koffie en de kopjes zijn nu echt volquote:
Die zitten er niet in, maar je hebt gelijk, veel van dat soort 'worsten' hebben indd champs erin en sommigen van die smerige gelei, ook zo goor, maar gebakken pastei heeft niets van dat alles dus.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik laat pastei meestal links liggen omdat ze vaak champignons hebben toegevoegd. En juist daar ben ik allergisch voor
Ik kom vast wel weer een keer in Nederweert, zal vragen of ze dat voor mij willen maken/kopenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die zitten er niet in, maar je hebt gelijk, veel van dat soort 'worsten' hebben indd champs erin en sommigen van die smerige gelei, ook zo goor, maar gebakken pastei heeft niets van dat alles dus.
Nederweert is voor mij niet het Zuiden, hoewel het wel nog Limburg is.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik kom vast wel weer een keer in Nederweert, zal vragen of ze dat voor mij willen maken/kopenVolgens mij hebben we dat niet hier in het midden van het land
Ah... dat ziet er goed uit. (En Nederweert is voor mij gewoon het zuiden... maar ja, ik heb dan ook een aantal jaren in Groningen gewoond, dat is pas het Noordenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nederweert is voor mij niet het Zuiden, hoewel het wel nog Limburg is.
Dat hoeven ze niet te maken dat hebben ze gewoon in hun assortiment hoor.![]()
[ afbeelding ]
Limburgse gebakken pastei.![]()
Groningen is voor mij het andere eind van de wereld.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ah... dat ziet er goed uit. (En Nederweert is voor mij gewoon het zuiden... maar ja, ik heb dan ook een aantal jaren in Groningen gewoond, dat is pas het Noorden)
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:45 schreef Mickeys het volgende:
Deze had ik en ik zie dat die van november 2004 is. Volgens mij had ik m toen meteen gekocht.ow.... niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoeveel moest je nou bijbetalen, niet veel dan toch?
28quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... nice![]()
hoeveel moest je nou bijbetalen, niet veel dan toch?
Die Up was echt klein... die ben je meer aan het vullen dan dat je er koffie uit zou gaan krijgen. Leuk voor als je 1 of 2 bakjes drink. Twist heb ik gevuld en ik heb er 5 bakjes nu uit en hij is nog niet leegquote:
Graag na woensdag... dan kan ik thuis overwinterenquote:
Dat Smeets dat niet pikt is geen verrassing voor me.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:05 schreef chufi het volgende:
Jan Smeets weer blij
http://www.nu.nl/entertai(...)errein-verlaten.html
Wat ik niet begrijp is dat als je toestemming hebt om je auto's daar neer te mogen zetten, de afzetting vervolgens kapot gemaakt is om het terrein op te kunnen. Iets in het verhaal klinkt niet logisch.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:05 schreef chufi het volgende:
Jan Smeets weer blij
http://www.nu.nl/entertai(...)errein-verlaten.html
Dieren horen niet in een circusquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:59 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is dat als je toestemming hebt om je auto's daar neer te mogen zetten, de afzetting vervolgens kapot gemaakt is om het terrein op te kunnen. Iets in het verhaal klinkt niet logisch.
En waarom mogen de dieren eigenlijk niet? Die "apen" die er tijdens Pink-Pop rond hobbelen maken meer kapot (denk ik)
Het terrein is van Pinkpop, waarvan Smeets de leider is, hij kan en mag met dat terrein doen wat ie wil.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:59 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is dat als je toestemming hebt om je auto's daar neer te mogen zetten, de afzetting vervolgens kapot gemaakt is om het terrein op te kunnen. Iets in het verhaal klinkt niet logisch.
En waarom mogen de dieren eigenlijk niet? Die "apen" die er tijdens Pink-Pop rond hobbelen maken meer kapot (denk ik)
Dat ook nog eens, ik heb een enorme antipathie jegens circussen, dus wegwezen met dat gedoe.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Dieren horen niet in een circuswat doet een koe trouwens in godsnaam in een circus?
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ook nog eens, ik heb een enorme antipathie jegens circussen, dus wegwezen met dat gedoe.
Danny Blindquote:
dat kan ik me best wel voorstellen op de één of andere manierquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:24 schreef Treehut362 het volgende:
Toen ik klein was haalde ik altijd circus en kermis door elkaar.
Bedoel je nou dat kermisexploitanten op apen lijkenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:25 schreef FANN het volgende:
[..]
dat kan ik me best wel voorstellen op de één of andere manier![]()
Die is nl. net zo oud als ikquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, is ook zo, maar ik dacht die van Hut heeft vast een diepe betekenis
Nee, voor een kind is het gewoon feest of zo...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat kermisexploitanten op apen lijken![]()
ik haalde de woorden door elkaarquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, voor een kind is het gewoon feest of zo...
ja, ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen, maar ik snap dat wel gewoon
eindigs op us en is, klikt voor een kind een beetje hetzelfde, snap ik ookquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik haalde de woorden door elkaar
IQquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:30 schreef FANN het volgende:
[..]
eindigs op us en is, klikt voor een kind een beetje hetzelfde, snap ik ook![]()
ik snap best veel
Vraag 4 is luguberquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:34 schreef Treehut362 het volgende:
GC / Slaap je veel of weinig?
1 Hoeveel uur slaap jij per nacht?
2 Hoe laat lig je in bed?
3 Hoe laat moet je er weer uit?
4 Slaap je gemakkelijk in?
7 ā 8 uur
tussen 21:30 en 23:00 uur
tussen 05:45 en 11:00 uur
Ja
Voor zover ik weet werd er nog over onderhandeld (prijs), en dat er geen dieren welkom waren was al bekend.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:36 schreef Mickeys het volgende:
Ow, maar ik ben ook tegen dieren in een circus. Daar gaat het niet zozeer om eigenlijk. Maar beter dat ze nog ietwat redelijk opgevangen/veilig staan dan dat er met de dieren gezeuld worden.
Maar waar ik mij over verbaasde wat het stukje waarin gezegd werd dat Jan Smeets wel toestemming voor de auto's had gegeven.
Men kan daar ook doodgaan bedoelen iddquote:
Dat is bij mij echt zéér verschillendquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:34 schreef Treehut362 het volgende:
GC / Slaap je veel of weinig?
1 Hoeveel uur slaap jij per nacht?
2 Hoe laat lig je in bed?
3 Hoe laat moet je er weer uit?
4 Slaap je gemakkelijk in?
7 ā 8 uur
tussen 21:30 en 23:00 uur
tussen 05:45 en 11:00 uur
Ja
Ja Hut dat noemen ze ook zo...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Men kan daar ook doodgaan bedoelen idd
ow, even spieken... sta op het punt om weg te gaan... monumentjequote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:45 schreef FANN het volgende:
Mickey? Had je onze kruising al gezien? Als we een dochter maken ziet ze er zo uit![]()
40+ / Restyle een 40 plusser
Hij doet wel zijn best Lucky
Er is zelfs 6,5 uur over nagedacht.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:45 schreef FANN het volgende:
Mickey? Had je onze kruising al gezien? Als we een dochter maken ziet ze er zo uit![]()
40+ / Restyle een 40 plusser
Hij doet wel zijn best Lucky
JAquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er is zelfs 6,5 uur over nagedacht.
Have fun and don't drink and drive.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ow, even spieken... sta op het punt om weg te gaan... monumentje
X en ik, maar X en mij begrijp ik ook welquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:46 schreef FANN het volgende:
Zeg je eigenlijk, kruising tussen X en mij of is het kruising tussen X en ik?
Mij heh...?ik zat te twijfelen
Y2quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:48 schreef Mickeys het volgende:
Voor nu de mazzel en misschien nog ergens vanavond laat... Hefvun all
X en mij klinkt wel beterquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
X en ik, maar X en mij begrijp ik ook wel
Jij ook!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:48 schreef Mickeys het volgende:
Voor nu de mazzel en misschien nog ergens vanavond laat... Hefvun all
Maak er X en Y van, iedereen blij.quote:
kan ookquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maak er X en Y van, iedereen blij.
niet in het bijzonder neequote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben je vanavond op de softe tour?
bovenstaande clip is van 1987quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben je vanavond op de softe tour?
volgens mij was ze op vakantie in het Franse rijk, en showde ze haar voeten met mooi gelakte nageltjes want belofte maakt schuld ofzo...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:33 schreef chufi het volgende:
Ja geen idee of ik ooit iets van die aard van Dees langs heb zien komen
Oh ja dat klopt wel... Maar of die nog live zijn ? Vermoed het niet ...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:37 schreef sacha het volgende:
[..]
volgens mij was ze op vakantie in het Franse rijk, en showde ze haar voeten met mooi gelakte nageltjes want belofte maakt schuld ofzo...
wat ben jij voor een oerbeer
ik heb wel die foto gevonden waar ze haar oude trouwjurk showt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:37 schreef sacha het volgende:
[..]
volgens mij was ze op vakantie in het Franse rijk, en showde ze haar voeten met mooi gelakte nageltjes want belofte maakt schuld ofzo...
wat ben jij voor een oerbeer
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb wel die foto gevonden waar ze haar oude trouwjurk showt.
Heb je daar iets aan?
neequote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Wist je dan nog niet dat ik een oerbeer was?
hebbes, haal maar weer weg!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:53 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ze zal zich er niet voor schamen anders had ze hem niet geplaatst denk ik dan maar
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:55 schreef FANN het volgende:
Je kan van de keuken één grote klerezooi maken
Je haalt dat autis gedoe zelf elke keer weer aan. Ik heb het gelezen en het is gewist. Sjesus troela haal het zelf dan niet aan. Je liegtquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:31 schreef FANN het volgende:
[..]
dat maakt mij wel uit, gewoon omdat het ik iemand niet de tering heb gescholden zoals zij beweerde,
is dat zo gek?
Als ik zomaar iets over jou ga roepen, vindt je dat dan oké?
nah... ikke niet
Waarom heb je het weggehaald dan, als ik lieg en jij nietquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Je haalt dat autis gedoe zelf elke keer weer aan. Ik heb het gelezen en het is gewist. Sjesus troela haal het zelf dan niet aan. Je liegt
Ik heb niks weggehaald, hoe dan dat was een modquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom heb je het weggehaald dan, als ik lieg en jij niet![]()
Je zag toch zelf het wel zat![]()
Ik haalde het niet aan, jij haalt het aan van dat schelden, ga nog maar eens teruglezen dan, IK had niet gescholden.
en voor de rest de groeten...
ow... okéquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb niks weggehaald, hoe dan dat was een mod
Lekkere broodjesquote:
Zit je in CUL?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik zit lekker topics te lezen....
Dat zou best handig zijn. Maar ik ga weg evenquote:
als ik in de buurt ben stuur ik een dingesquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan moet je op visite komener is genoeg
Is goed!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:11 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik in de buurt ben stuur ik een dinges
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is een topic, Hoe Fokken jullie? iets voor 40+ denk je?
gewoon doenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:19 schreef FANN het volgende:
Is een topic, Hoe Fokken jullie? iets voor 40+ denk je?
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:34 schreef robdriessen het volgende:
In de categorie "domme vragen", hoe werkt dat eigenlijk met de lokquote? Hoe kan ik zien dat ik ergens gequote ben?
Jij met je foto, ik denk het is donker nu, op de foto kan je niet veel van de rommel waarnemen, ik doe het maar meteen ben ik er vanaf, ben verdorie gekke Henkie niet.quote:
Ik vind het harstikke tof dat zoveel mensen hun plekkie posten, is heel leuk om te zienquote:Op zondag 10 januari 2016 00:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij met je foto, ik denk het is donker nu, op de foto kan je niet veel van de rommel waarnemen, ik doe het maar meteen ben ik er vanaf, ben verdorie gekke Henkie niet.
Volgens mij heb ik die al eens voorbij zien komenquote:Op zondag 10 januari 2016 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind het harstikke tof dat zoveel mensen hun plekkie posten, is heel leuk om te zien![]()
Ik wil de plek van Piet ook wel eens zien trouwens
Bij de radio misschien? Dan heb ik hem gemistquote:Op zondag 10 januari 2016 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die al eens voorbij zien komen
Weet het niet meer.. Kan ook een inbeelding zijn geweestquote:Op zondag 10 januari 2016 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij de radio misschien? Dan heb ik hem gemist
quote:Op zondag 10 januari 2016 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet het niet meer.. Kan ook een inbeelding zijn geweest
Slaap lekker Fann... Eens kijken of er nog meer plekkies bijgekomen zijn morgenquote:Op zondag 10 januari 2016 00:30 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Trusten Chuf, ik ga slapen, nu ben ik wel moe
Donequote:Op zondag 10 januari 2016 01:13 schreef chufi het volgende:
Trusten Mickeys.. Hoop dat het leuk was...
Je Fokplek komt morgen wel
Die past niet op 1 foto.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:15 schreef FANN het volgende:
Ik wil de plek van Piet ook wel eens zien trouwens
Dan maak je er toch meerdere van? Ik zie het probleem niet zo eigenlijkquote:
heel veel zelfsquote:Op zondag 10 januari 2016 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Slaap lekker Fann... Eens kijken of er nog meer plekkies bijgekomen zijn morgen
Mij valt op dat een 'maak een foto van je ....... topic' vaak leuk gevuld wordt.quote:
Een onverwachts succesquote:Op zondag 10 januari 2016 12:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mij valt op dat een 'maak een foto van je ....... topic' vaak leuk gevuld wordt.
quote:Op zondag 10 januari 2016 13:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag het ... Ook ouderwets in de bank..
ik heb ook weer een nieuwe besteklaquote:Op zondag 10 januari 2016 13:21 schreef FANN het volgende:
Het besteklade topic was ook weer omhoog geschopt
al gepost?quote:Op zondag 10 januari 2016 13:22 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb ook weer een nieuwe bestekla
Nu nog een passend fototoestel?quote:Op zondag 10 januari 2016 13:22 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb ook weer een nieuwe bestekla
Ben je op dieet dan?quote:Op zondag 10 januari 2016 13:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eet sinds een tijdje geen aardappelen meer, dus is het overbodig geworden.
Welnee joh. Ik lust het best, maar omdat ik ook veel pasta eet, lopen ze teveel uit en dan krijg je van die vieze zachte rimpeldingen. Dan kan je het wel per kilo kopen, maar als ik aardappelen wil, dan ga ik gewoon bij mijn ouders eten.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je op dieet dan?![]()
Ik eet zelf best wel veel aardappelsgekookt, gebakken, gefrituurd, gestamp ...
Lekker
quote:Op zondag 10 januari 2016 13:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Welnee joh. Ik lust het best, maar omdat ik ook veel pasta eet, lopen ze teveel uit en dan krijg je van die vieze zachte rimpeldingen. Dan kan je het wel per kilo kopen, maar als ik aardappelen wil, dan ga ik gewoon bij mijn ouders eten.
Ay, ik had wel gisteren nog even gecheckt maar niet geschopt, nu dus iemand anders wel.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:21 schreef FANN het volgende:
Het besteklade topic was ook weer omhoog geschopt
quote:Op zondag 10 januari 2016 13:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ay, ik had wel gisteren nog even gecheckt maar niet geschopt, nu dus iemand anders wel.
CUL / Show hier spontaan je besteklade. Deel 2quote:Op zondag 10 januari 2016 13:53 schreef Mickeys het volgende:
Ow... linkje naar de spontane besteklade?
heb ook maar even gedumptquote:Op zondag 10 januari 2016 13:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
CUL / Show hier spontaan je besteklade. Deel 2
Dus tong80... iets beters als reactie kun je niet verzinnen? Leef je uit, laat je gaan, krop het niet op.... is niet goed voor je hartquote:Op zondag 10 januari 2016 14:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat je anaal nemen en post het hier.
Jij staat er ook tussen?quote:Op zondag 10 januari 2016 14:24 schreef chufi het volgende:
[..]
MooiEens kijken of een vuilniszak je ook staat LIF / Fok!kers in een vuilniszak
Dapper van iedereen trouwens... in het topic is al 69 dagen niet gepost. Weet niet of ik het wel durf, dat fotosoep gebeuren is al gewaagd genoegquote:
Was ook maar een geintje..quote:Op zondag 10 januari 2016 14:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dapper van iedereen trouwens... in het topic is al 69 dagen niet gepost. Weet niet of ik het wel durf, dat fotosoep gebeuren is al gewaagd genoeg
Ik schiet weer spontaan in de lach als ik aan Fientje denk.....quote:
Ze deed het toch maar mooi wel ondanks dat ze meerdere malen zei het niet te gaan doenquote:Op zondag 10 januari 2016 15:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik schiet weer spontaan in de lach als ik aan Fientje denk.....
Turbulent typetje is ze.quote:Op zondag 10 januari 2016 15:26 schreef chufi het volgende:
Fien met dr FOKstok fobie... Zo fanatiek met dr crashcam in de auto de dijk afrijden
En als het dat niet is maak ik gewoon tijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommigen zij er trots op maar ik kan hem/het niet zien.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zondag 10 januari 2016 17:06 schreef Treehut362 het volgende:
Wandelende tak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Sommigen zij er trots op maar ik kan hem/het niet zien.ik dacht héél even dat dit jouw Fokplek was
![]()
ja maar ik schaam me der voorquote:Op zondag 10 januari 2016 17:10 schreef FANN het volgende:
[..]ik dacht héél even dat dit jouw Fokplek was
Is dit echt jouw Fokplek dan? Ik hoop toch van niet Hutquote:Op zondag 10 januari 2016 17:11 schreef Treehut362 het volgende:
https://upload.wikimedia.(...)genwaldterrarium.jpg
[..]
ja maar ik schaam me der voor
Ik ook.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:10 schreef FANN het volgende:
[..]ik dacht héél even dat dit jouw Fokplek was
neequote:Op zondag 10 januari 2016 17:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dit echt jouw Fokplek dan? Ik hoop toch van niet Hut
Heb jij zo'n spierwitte bank?quote:Op zondag 10 januari 2016 17:15 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
mijnes staat erbij
40+ / Show hier je ''Fokplek''
Longkankerquote:Op zondag 10 januari 2016 16:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En als het dat niet is maak ik gewoon tijd.
Ooit geproefd dan?quote:
Slangemensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Tiger Woods.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2016 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Die gaat niet in een doos zitten .. Hmm of juist wel ...![]()
Dat bedoel ikquote:
alles of niets bij jou hčquote:Op zondag 10 januari 2016 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Geslapen, gedouched, pijnstiller voor mijn rug en Lasagna in de oven, maar ik ben wél klaar
met mijn Kasten en Boeken![]()
Morgen doe ik hélemaal niks
Ik heb ook lasagna in de oven... Maar die speciale stoel aan je Fok tafel is om in te zitten hoorquote:Op zondag 10 januari 2016 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Geslapen, gedouched, pijnstiller voor mijn rug en Lasagna in de oven, maar ik ben wél klaar
met mijn Kasten en Boeken![]()
Morgen doe ik hélemaal niks
Ja, ja, vanavond blijf ik ook alleen maar zitten, of ik ga straks op de bank liggen datquote:Op zondag 10 januari 2016 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook lasagna in de oven... Maar die speciale stoel aan je Fok tafel is om in te zitten hoor
hmmmmm...quote:Op zondag 10 januari 2016 20:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kan het niet helpenik kan dat niet zo laten liggen
![]()
maar nu ben ik wel héél blij
ja, ik ga het lerenquote:
Leuk toch, misschien hebben we wel een 2e modje nodigquote:Op zondag 10 januari 2016 21:53 schreef Deisyy het volgende:
40+ lijkt mij weer heel populair te worden met al die leuke topics.
40+ is weer zo mak en braaf, dat kan sacha makkelijk alleen afquote:Op zondag 10 januari 2016 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Leuk toch, misschien hebben we wel een 2e modje nodig
heb je je Pippi haar al gespot?quote:Op zondag 10 januari 2016 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
40+ is weer zo mak en braaf, dat kan sacha makkelijk alleen af
gepost, maar het is véél hoorquote:Op zondag 10 januari 2016 21:02 schreef chufi het volgende:
Nee ik was bezig met iets nieuws..
40+ / Wat hangt er bij de FoK!ker zoal aan de muur
Ja ik zag het.. je had het ook kunnen verspreiden over meerdere post om een topic af en toe een kik te geven.. Maar een mooie collectiequote:
o jaquote:Op zondag 10 januari 2016 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik zag het.. je had het ook kunnen verspreiden over meerdere post om een topic af en toe een kik te geven.. Maar een mooie collectie
Ik werk langszaam naar een grand finale toe ... Nee geintjequote:Op zondag 10 januari 2016 22:30 schreef FANN het volgende:
[..]
o jahad ook gekund
had ik héél wat schopjes kunnen geven
Deze?quote:Op zondag 10 januari 2016 22:25 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zoek de foto's van je voeten boven het water en de boomknuffel nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zondag 10 januari 2016 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze?Sexy !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:Op zondag 10 januari 2016 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fann![]()
Ben je weer aan het poetsen geweest?
Zoiets hoorde ik laatst ook al van jouquote:Op zondag 10 januari 2016 22:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja![]()
maar het is wel mooi geworden
en voorlopig doe ik niks meer
Je teennagels lakken of knuffelen met een boom?quote:Op zondag 10 januari 2016 22:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, die teentjesik moet dat ook eens gaan doen
ik doe dat nooit
Nee, nu écht, dinsdag eerst naar de fysioquote:Op zondag 10 januari 2016 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoiets hoorde ik laatst ook al van jou
quote:Op zondag 10 januari 2016 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je teennagels lakken of knuffelen met een boom?
Je moet het ook gewoon wat rustiger aan doen, het loopt toch niet weg?quote:Op zondag 10 januari 2016 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, nu écht, dinsdag eerst naar de fysiohet gaat ook gewoon heel moeizaam nu
![]()
ik word oud
Mijn teennagels hebben altijd een kleurtje, ook in de winter.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
beidemaar ik bedoelde nageltjes lakken
Je hebt gelijkquote:Op zondag 10 januari 2016 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet het ook gewoon wat rustiger aan doen, het loopt toch niet weg?
Ik snap wel dat je het opgeruimd en schoon wil, maar soms moet het maar wat langzamer.
quote:Op zondag 10 januari 2016 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet het ook gewoon wat rustiger aan doen, het loopt toch niet weg?
Ik snap wel dat je het opgeruimd en schoon wil, maar soms moet het maar wat langzamer.
quote:Op zondag 10 januari 2016 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt gelijken dat weet ik, ik vind dat écht heel moeilijk dat ''niks'' doen, of iets in etappes
maar dan moet ik dan maar leren![]()
Komt wel goed
Ik heb wel een paar potjes staan, misschien maar eens voor gaan zittenquote:Op zondag 10 januari 2016 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn teennagels hebben altijd een kleurtje, ook in de winter.
quote:Op zondag 10 januari 2016 22:39 schreef sly-nl het volgende:
Hoi allen.![]()
Leuk, 40 plus terug.
Was ook wel een erg vreemde beslissing om ermee te stoppen.
Het leek wel een complot
Goed plan, staand mijn teennagels lakken lukt mij ook niet meerquote:Op zondag 10 januari 2016 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar potjes staan, misschien maar eens voor gaan zitten
quote:Op zondag 10 januari 2016 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed plan, staand mijn teennagels lakken lukt mij ook niet meer
de mijne ookquote:Op zondag 10 januari 2016 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn teennagels hebben altijd een kleurtje, ook in de winter.
Dikquote:Op zondag 10 januari 2016 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed plan, staand mijn teennagels lakken lukt mij ook niet meer
Haha, niet aan gedacht, hoor. Kwam door die opmerking v iemand die jaloers was (en nog is!quote:
Ik ben niet dikquote:
Dta kon tochquote:
We doen gewoon weer een vluggertjequote:Op zondag 10 januari 2016 22:47 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Thanks
Van de week ff bijpraten backstage. Niet te lang hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |