quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ook nog eens, ik heb een enorme antipathie jegens circussen, dus wegwezen met dat gedoe.
Danny Blindquote:
dat kan ik me best wel voorstellen op de één of andere manierquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:24 schreef Treehut362 het volgende:
Toen ik klein was haalde ik altijd circus en kermis door elkaar.
Bedoel je nou dat kermisexploitanten op apen lijkenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:25 schreef FANN het volgende:
[..]
dat kan ik me best wel voorstellen op de één of andere manier![]()
Die is nl. net zo oud als ikquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, is ook zo, maar ik dacht die van Hut heeft vast een diepe betekenis
Nee, voor een kind is het gewoon feest of zo...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat kermisexploitanten op apen lijken![]()
ik haalde de woorden door elkaarquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, voor een kind is het gewoon feest of zo...
ja, ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen, maar ik snap dat wel gewoon
eindigs op us en is, klikt voor een kind een beetje hetzelfde, snap ik ookquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik haalde de woorden door elkaar
IQquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:30 schreef FANN het volgende:
[..]
eindigs op us en is, klikt voor een kind een beetje hetzelfde, snap ik ook![]()
ik snap best veel
Vraag 4 is luguberquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:34 schreef Treehut362 het volgende:
GC / Slaap je veel of weinig?
1 Hoeveel uur slaap jij per nacht?
2 Hoe laat lig je in bed?
3 Hoe laat moet je er weer uit?
4 Slaap je gemakkelijk in?
7 à 8 uur
tussen 21:30 en 23:00 uur
tussen 05:45 en 11:00 uur
Ja
Voor zover ik weet werd er nog over onderhandeld (prijs), en dat er geen dieren welkom waren was al bekend.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:36 schreef Mickeys het volgende:
Ow, maar ik ben ook tegen dieren in een circus. Daar gaat het niet zozeer om eigenlijk. Maar beter dat ze nog ietwat redelijk opgevangen/veilig staan dan dat er met de dieren gezeuld worden.
Maar waar ik mij over verbaasde wat het stukje waarin gezegd werd dat Jan Smeets wel toestemming voor de auto's had gegeven.
Men kan daar ook doodgaan bedoelen iddquote:
Dat is bij mij echt zéér verschillendquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:34 schreef Treehut362 het volgende:
GC / Slaap je veel of weinig?
1 Hoeveel uur slaap jij per nacht?
2 Hoe laat lig je in bed?
3 Hoe laat moet je er weer uit?
4 Slaap je gemakkelijk in?
7 à 8 uur
tussen 21:30 en 23:00 uur
tussen 05:45 en 11:00 uur
Ja
Ja Hut dat noemen ze ook zo...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Men kan daar ook doodgaan bedoelen idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |