(Ik werk 's nachts.)quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:51 schreef 0906 het volgende:
Ik weet van oud klasgenoten die steevast om 03:00 naar bed gaan terwijl ze om 07:00 weer op moeten en dan gewoon zonder vermoeid te zijn kunnen functioneren. Dus zonder koffie of energy drankjes. Zou jij dat ook kunnen en langer dan een week volhouden? Ik niet.
1 Hoeveel uur slaap jij per nacht?
2 Hoe laat lig je in bed?
3 Hoe laat moet je er weer uit?
4 Slaap je gemakkelijk in?
5 ploegen? Continu 24/7 een jetlag. Jaren gedaan. Het weekend van 4 dagen is heerlijk. Werk nu alweer 2 jaar in dagdienst en sinds kort in 2 ploegen, maar dat weekend van 2 dagen is godverdomme KORT manquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:53 schreef whatdafuck het volgende:
Al jaren ploegendienst. Max 4 tot 5 uur slaap per dag. Ik kan niet eens beoordelen of ik moe ben of niet. Ik ben ondertussen een machine geworden. Gewoon gaan
Killing. Vooral die ochtenddiensten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:16 schreef Fopje het volgende:
Tijdens ochtenddiensten ga ik om 2 uur slapen ongeveer en er om 6 uur uit.
Tijdens middagdiensten ga ik er rond half 3 in tot een uur of 9/10
Dat is een halve nachtdienst man!!!!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:47 schreef Monopoly het volgende:
Ochtenddiensten lig ik om 19.00uur in bed. Wekker gaat dan om 3.30 uur.
Half 5 beginnen. Eerste rit is iets voor 5. Maar vaak help je dan mee met opstarten van een aantal treinen. Dan 3 slagen als de sodemieter rijden, pauze en nog een slag er achter aan. Wel vaak nog voor 12 uur in de middag vrij.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is een halve nachtdienst man!!!!
Hoe laat moet je beginnen met je trein dan om 5 uur of wat is deze?
Meteen over geld beginnen, Hollander gespot.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:58 schreef Geralt het volgende:
Toch lijkt me dat een sjiek beroep.
Rij je altijd een beetje dezelfde trajecten of kom je echt overal?
En verdient dat een beetje? Qua onregelmatigheidstoeslag enzo? Waar moet ik netto aan denken ongeveer met zeg een uur of 40 per week.
Ik zit nu bij een wat kleinere vervoerder. Rijd in de provincie Groningen en Friesland op zo'n 5 trajecten, en heb veel rangeerwerk.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:58 schreef Geralt het volgende:
Toch lijkt me dat een sjiek beroep.
Rij je altijd een beetje dezelfde trajecten of kom je echt overal?
En verdient dat een beetje? Qua onregelmatigheidstoeslag enzo? Waar moet ik netto aan denken ongeveer met zeg een uur of 40 per week.
Zo'n ding in een trein noem je geen cockpit toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:59 schreef Geralt het volgende:
En heb je een eigenste trein of rij je elke dag in een andere? En is er dan ook een copiloot of zit je alleen in de cockpit?
Bediende cabine.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 03:00 schreef Calcio het volgende:
[..]
Zo'n ding in een trein noem je geen cockpit toch?![]()
Nouja ik doe nu ook een baantje wat niet veel mensen willen doen en daarmee verdien ik ongeveer 2400 netto en ik hoef er in principe niet heel veel voor te kunnen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:59 schreef Calcio het volgende:
[..]
Meteen over geld beginnen, Hollander gespot.
Je zit gewoon alleen. Bij NS rijd je stukken in 1 trein en iemand neemt hem dan over en stap jij op een andere.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:59 schreef Geralt het volgende:
En heb je een eigenste trein of rij je elke dag in een andere? En is er dan ook een copiloot of zit je alleen in de cockpit?
Doe eens een foto van je werkplek als je die hebt. Ik heb dat nog nooit gezien hoe dat eruit ziet. Zijn dat veel knopjes enzo?quote:
Moment. Even zoeken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 03:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Doe eens een foto van je werkplek als je die hebt. Ik heb dat nog nooit gezien hoe dat eruit ziet. Zijn dat veel knopjes enzo?
quote:
Tijd zatquote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:44 schreef Geralt het volgende:
Tijdens middagdiensten net hoe het uit komt. Dat kan 02:00 zijn, maar ook 04:00.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |