Slangemensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Tiger Woods.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2016 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Die gaat niet in een doos zitten .. Hmm of juist wel ...![]()
Dat bedoel ikquote:
alles of niets bij jou hèquote:Op zondag 10 januari 2016 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Geslapen, gedouched, pijnstiller voor mijn rug en Lasagna in de oven, maar ik ben wél klaar
met mijn Kasten en Boeken![]()
Morgen doe ik hélemaal niks
Ik heb ook lasagna in de oven... Maar die speciale stoel aan je Fok tafel is om in te zitten hoorquote:Op zondag 10 januari 2016 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Geslapen, gedouched, pijnstiller voor mijn rug en Lasagna in de oven, maar ik ben wél klaar
met mijn Kasten en Boeken![]()
Morgen doe ik hélemaal niks
Ja, ja, vanavond blijf ik ook alleen maar zitten, of ik ga straks op de bank liggen datquote:Op zondag 10 januari 2016 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook lasagna in de oven... Maar die speciale stoel aan je Fok tafel is om in te zitten hoor
hmmmmm...quote:Op zondag 10 januari 2016 20:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kan het niet helpenik kan dat niet zo laten liggen
![]()
maar nu ben ik wel héél blij
ja, ik ga het lerenquote:
Leuk toch, misschien hebben we wel een 2e modje nodigquote:Op zondag 10 januari 2016 21:53 schreef Deisyy het volgende:
40+ lijkt mij weer heel populair te worden met al die leuke topics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |