Dapper van iedereen trouwens... in het topic is al 69 dagen niet gepost. Weet niet of ik het wel durf, dat fotosoep gebeuren is al gewaagd genoegquote:
Was ook maar een geintje..quote:Op zondag 10 januari 2016 14:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dapper van iedereen trouwens... in het topic is al 69 dagen niet gepost. Weet niet of ik het wel durf, dat fotosoep gebeuren is al gewaagd genoeg
Ik schiet weer spontaan in de lach als ik aan Fientje denk.....quote:
Ze deed het toch maar mooi wel ondanks dat ze meerdere malen zei het niet te gaan doenquote:Op zondag 10 januari 2016 15:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik schiet weer spontaan in de lach als ik aan Fientje denk.....
Turbulent typetje is ze.quote:Op zondag 10 januari 2016 15:26 schreef chufi het volgende:
Fien met dr FOKstok fobie... Zo fanatiek met dr crashcam in de auto de dijk afrijden
En als het dat niet is maak ik gewoon tijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommigen zij er trots op maar ik kan hem/het niet zien.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zondag 10 januari 2016 17:06 schreef Treehut362 het volgende:
Wandelende tak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Sommigen zij er trots op maar ik kan hem/het niet zien.ik dacht héél even dat dit jouw Fokplek was
![]()
ja maar ik schaam me der voorquote:Op zondag 10 januari 2016 17:10 schreef FANN het volgende:
[..]ik dacht héél even dat dit jouw Fokplek was
Is dit echt jouw Fokplek dan? Ik hoop toch van niet Hutquote:Op zondag 10 januari 2016 17:11 schreef Treehut362 het volgende:
https://upload.wikimedia.(...)genwaldterrarium.jpg
[..]
ja maar ik schaam me der voor
Ik ook.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:10 schreef FANN het volgende:
[..]ik dacht héél even dat dit jouw Fokplek was
neequote:Op zondag 10 januari 2016 17:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dit echt jouw Fokplek dan? Ik hoop toch van niet Hut
Heb jij zo'n spierwitte bank?quote:Op zondag 10 januari 2016 17:15 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
mijnes staat erbij
40+ / Show hier je ''Fokplek''
Longkankerquote:Op zondag 10 januari 2016 16:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En als het dat niet is maak ik gewoon tijd.
Ooit geproefd dan?quote:
Slangemensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Tiger Woods.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2016 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Die gaat niet in een doos zitten .. Hmm of juist wel ...![]()
Dat bedoel ikquote:
alles of niets bij jou hèquote:Op zondag 10 januari 2016 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Geslapen, gedouched, pijnstiller voor mijn rug en Lasagna in de oven, maar ik ben wél klaar
met mijn Kasten en Boeken![]()
Morgen doe ik hélemaal niks
Ik heb ook lasagna in de oven... Maar die speciale stoel aan je Fok tafel is om in te zitten hoorquote:Op zondag 10 januari 2016 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Geslapen, gedouched, pijnstiller voor mijn rug en Lasagna in de oven, maar ik ben wél klaar
met mijn Kasten en Boeken![]()
Morgen doe ik hélemaal niks
Ja, ja, vanavond blijf ik ook alleen maar zitten, of ik ga straks op de bank liggen datquote:Op zondag 10 januari 2016 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook lasagna in de oven... Maar die speciale stoel aan je Fok tafel is om in te zitten hoor
hmmmmm...quote:Op zondag 10 januari 2016 20:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kan het niet helpenik kan dat niet zo laten liggen
![]()
maar nu ben ik wel héél blij
ja, ik ga het lerenquote:
Leuk toch, misschien hebben we wel een 2e modje nodigquote:Op zondag 10 januari 2016 21:53 schreef Deisyy het volgende:
40+ lijkt mij weer heel populair te worden met al die leuke topics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |