quote:Op zondag 10 januari 2016 14:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dikke neus ja, ik zit nog in mijn badjas![]()
Oh, dat zijn er maar een paar van de 7 die ik dagelijks moet slikken om in leven te blijven.quote:Op zondag 10 januari 2016 15:46 schreef Geralt het volgende:
Waar zijn die pillen voor? Toch niks ernstigs hoop ik?
roken anno 2016quote:Op zondag 10 januari 2016 13:50 schreef Geralt het volgende:
Mijn plekkie:
[ afbeelding ]
Ik moet echt een groter bureau hebben want het is allemaal op elkaar gestapeld en al vlug een zooitje hier![]()
welk woord zal ik eens gebruiken, er zijn er zoveel om uit te kiezen:quote:
Fijn, kom je om je Fok! plek te posten of kom je om te zeiken over de asbak van mensen die hun Fok! plek posten?quote:Op zondag 10 januari 2016 16:01 schreef Coritchando het volgende:
[..]
welk woord zal ik eens gebruiken, er zijn er zoveel om uit te kiezen:
dom - sneu - achterhaald - teleurstellend - triest - zielig
kies maar wat je passend vindt
dat was niet een woord kiezen he, hoe moeilijk is het om instructies te volgen?quote:Op zondag 10 januari 2016 16:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fijn, kom je om je Fok! plek te posten of kom je om te zeiken over de asbak van mensen die hun Fok! plek posten?
Ik weet nu dat jij niet rookt en hoe je erover denkt, bedankt daarvoor en tot sinas.
de instructie voor dit topic staat in de OPquote:Op zondag 10 januari 2016 16:06 schreef Coritchando het volgende:
[..]
dat was niet een woord kiezen he, hoe moeilijk is het om instructies te volgen?
ik was terug uit aan het lezen, waarvoor mijn excusesquote:Op zondag 10 januari 2016 16:25 schreef sacha het volgende:
[..]
de instructie voor dit topic staat in de OP
Heb jij geen foto?quote:Op zondag 10 januari 2016 16:25 schreef sacha het volgende:
[..]
de instructie voor dit topic staat in de OP
Leuke schilderijen hebben julliequote:Op zondag 10 januari 2016 15:21 schreef golfer het volgende:
Letterlijk mijn Fok!-hoekje in de woonkamer:
[ link | afbeelding ]
Dat is zeker je uitzicht als je Fokt?quote:
ja maar nou zitten er geen blaadjes meer aanquote:Op zondag 10 januari 2016 17:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Leuke schilderijen hebben jullieik zag er ook al eentje bij Bluezz
[..]
Dat is zeker je uitzicht als je Fokt?
Herman Brood en Corneille.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:23 schreef FANN het volgende:
Leuke schilderijen hebben jullieik zag er ook al eentje bij Bluezz
Hier hangt een Anthonie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |