quote:Op zondag 10 januari 2016 12:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... lekker allemaal nieuwe spulletjes dus, vers beginnen zeg maar![]()
Maar wat doet dat gasstel in je kamer?
Zeker. Gewoon tv kijken als je de magnetron aanklikt.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah, dan snap ik het hélemaal!![]()
Gewoon een open keuken duslekker makkelijk ook
quote:Op zondag 10 januari 2016 12:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker. Gewoon tv kijken als je de magnetron aanklikt.![]()
Een 4:3 schermpjequote:
Jij begrijpt.quote:
Inderdaad. 4:3 is veel fijner dan 16:9 of 16:10. Helaas bijna niet meer te koop. Mede daarom hou ik deze in leven. Ik FOK! ook weleens op mijn 40" 16:9 TV (alleen lezen) en ondanks dat dat redelijk big-ass is om op te FOK!-en is het toch gewoon kut vanwege de beeldverhouding.quote:
Even offtopic, maar wanneer kwam jij nou naar Bariloche? Of ben je al geweest zonder mij dat te melden?quote:
Ik heb er niet meer aan gedacht, maar hier staat mijn reisverslagquote:Op zondag 10 januari 2016 13:27 schreef flipsen het volgende:
[..]
Even offtopic, maar wanneer kwam jij nou naar Bariloche? Of ben je al geweest zonder mij dat te melden?
Jammer dat je foto van mijn toetsenbord het niet meer doet.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb net een foto van mijn plekkie op facebook gezet. Hoe c/p ik die foto met mijn iPad nou op fok? Ik vind nergens de optie foto adres kopiëren die ik wel op mijn laptop heb(r.muisknop)
Met je Ipad naar je mailadres verzenden? en dan opslaan en dan met tinypic?quote:Op zondag 10 januari 2016 13:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb net een foto van mijn plekkie op facebook gezet. Hoe c/p ik die foto met mijn iPad nou op fok? Ik vind nergens de optie foto adres kopiëren die ik wel op mijn laptop heb(r.muisknop)
Vergelijkbare situatie bij mijn ouders. Je zit er te dicht op om een groter scherm neer te kunnen zetten. Dat is echt heel vermoeiend kijken.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:09 schreef SeLang het volgende:
Inderdaad. 4:3 is veel fijner dan 16:9 of 16:10
Mooi stekkie ToT! Dat mengpaneel komt hier veel beter tot zijn recht, dat weet je zelf ook wel. Had je mijn adresgegevens nog?quote:Op zondag 10 januari 2016 13:48 schreef ToT het volgende:
Update!
Let niet op de stof en vingerafdrukken en al die bagger!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2016 13:48 schreef ToT het volgende:
Update!
Let niet op de stof en vingerafdrukken en al die bagger!
[ afbeelding ]
Mooie speakers. En mijn Zippo die ik kwijt was.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:50 schreef Geralt het volgende:
Mijn plekkie:
[ afbeelding ]
Ik moet echt een groter bureau hebben want het is allemaal op elkaar gestapeld en al vlug een zooitje hier![]()
Ik heb die joekels van mij op ren 2 x 3 watt versterker aangesloten gehad!quote:Op zondag 10 januari 2016 12:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Fraai gedaan zeg. Dan is het waarschijnlijk een papier conus met koperen spreekspoel. Die zijn lekker snel en dat wil wel groots klinken ja. 10 watt is ruimschoots voldoende om elkaar niet meer te kunnen verstaan bij een beetje volume.
Die buizenversterker zeker?quote:Op zondag 10 januari 2016 13:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb die joekels van mij op ren 2 x 3 watt versterker aangesloten gehad!MACHTIG geluid, maar daar staat die versterker dan ook wel bekend om!
quote:Op zondag 10 januari 2016 13:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi stekkie ToT! Dat mengpaneel komt hier veel beter tot zijn recht, dat weet je zelf ook wel. Had je mijn adresgegevens nog?
Dankje. Tannoy Revolution Signature DC4's. Bij de TV heb ik nog zo een setje staan.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooie speakers. En mijn Zippo die ik kwijt was.
Heb je het nou over mij?quote:
Heb je er bij je TV een subwoofer aangeknoopt, of staan ze zo te knallen?quote:Op zondag 10 januari 2016 13:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dankje. Tannoy Revolution Signature DC4's. Bij de TV heb ik nog zo een setje staan.
Beat this onequote:Op zondag 10 januari 2016 13:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb die joekels van mij op ren 2 x 3 watt versterker aangesloten gehad!MACHTIG geluid, maar daar staat die versterker dan ook wel bekend om!
Ja de koptelefoon die ik er op gebruikte, had ik ook al verkocht.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sjezus, jij blijft ook aan de gang.
Een handgemaakte B.K. Electronics XXLS400-FF staat er bij de TV naast. In dezelfde kleur als de speakers uiteraardquote:Op zondag 10 januari 2016 13:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je er bij je TV een subwoofer aangeknoopt, of staan ze zo te knallen?
Daar kan ik je dan alleen maar gelijk in geven.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de koptelefoon die ik er op gebruikte, had ik ook al verkocht.
Het geluid was ZO goed dat ik gewoon steeds op idioot hoog volume luisterde en m'n oren mee zat te verkloten!
Uit zelfbescherming verkocht, én om de komst van mijn vriendin hier naar toe te kunnen bekostigen.
Beyerdynamics trouwens?quote:Op zondag 10 januari 2016 13:50 schreef Geralt het volgende:
Mijn plekkie:
[ afbeelding ]
Ik moet echt een groter bureau hebben want het is allemaal op elkaar gestapeld en al vlug een zooitje hier![]()
quote:Op zondag 10 januari 2016 13:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Een handgemaakte B.K. Electronics XXLS400-FF staat er bij de TV naast. In dezelfde kleur als de speakers uiteraard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan ga ik nu maar aan de gang![]()
DT770-Pro 250 ohmquote:
quote:Op zondag 10 januari 2016 13:57 schreef FANN het volgende:
Even van mij een update![]()
De draden opzij zijn in elk geval weggewerkt, voor zover als mogelijk ...
die draden onder de tafel moeten nog....
Maar ik ben meteen de hele boel aan het veranderen![]()
Deze boeken....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moeten in deze kasten en kantoorspulletjes, want eerst was die tafel uitgeklapt en dubbel zo groot,
dus nu moet ik alles ''herindelen''![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dan is het een échte Fokplek, met zelf geschilderde Ava![]()
[ afbeelding ]Die Ava komt hier veel beter tot haar recht en dat weet je zelf ook wel. Had je mijn adresgegevens al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan ga ik nu maar aan de gang
L2B's Mixcloud
Deze boeken....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moeten in deze kasten en kantoorspulletjes, want eerst was die tafel uitgeklapt en dubbel zo groot,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Die avatar is wel vet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan ga ik nu maar aan de gang
Heb je die zelf gemaakt of wat? En doe je ook verzoekjes?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
Deze boeken....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan ga ik nu maar aan de gangSow zeg!
Dat zijn me nogal wat boeken!
O jah?quote:Op zondag 10 januari 2016 13:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die Ava komt hier veel beter tot haar recht en dat weet je zelf ook wel. Had je mijn adresgegevens al?
Kijk je een beetje uit met die vuilniszakken? Niet te veel boeken ineens erin, want die zijn behoorlijk zwaar en de kans dat de zak scheurt is aanzienlijk!!quote:Op zondag 10 januari 2016 14:00 schreef tong80 het volgende:
Fann ga later deze week m'n boekenkast inrichten. Heerlijk om te doen. Wel 4 vuilniszakken vol oude meuk die ik niet meer lees en verstofd zijn.
Ja, ik heb allemaal zelfgemaakte schilderijen, allemaal gepikt van Lichtensteinquote:Op zondag 10 januari 2016 13:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die avatar is wel vet!
Heb je die zelf gemaakt of wat? En doe je ook verzoekjes?
Ja, ik moet nu ook écht aan het werkquote:Op zondag 10 januari 2016 14:00 schreef ToT het volgende:
[..]Sow zeg!
Dat zijn me nogal wat boeken!
Lekker opruimen Tongquote:Op zondag 10 januari 2016 14:00 schreef tong80 het volgende:
Fann ga later deze week m'n boekenkast inrichten. Heerlijk om te doen. Wel 4 vuilniszakken vol oude meuk die ik niet meer lees en verstofd zijn.
Ow ik dacht anders kan je misschien eentje van mijn icoontje maken. Tegen betaling uiteraardquote:Op zondag 10 januari 2016 14:02 schreef FANN het volgende:
Ik heb al héél lang niet meer geschilderd, al zeker 3 jaar
dus voorlopig even geen verzoekjes, beetje last van mijn rug enzo, kan niet meer zo
lang stilzitten in één houding, vroeger zat ik écht uren
Leer mij de bescheurkalender kennen....quote:Op zondag 10 januari 2016 14:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Kijk je een beetje uit met die vuilniszakken? Niet te veel boeken ineens erin, want die zijn behoorlijk zwaar en de kans dat de zak scheurt is aanzienlijk!!
Ow.. die betaling is niet zo belangrijk, want jouw icoontje is niet zó ingewikkeld,quote:Op zondag 10 januari 2016 14:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow ik dacht anders kan je misschien eentje van mijn icoontje maken. Tegen betaling uiteraard
We missen ze nog iedere zondag.quote:
Het was inderdaad altijd een mooie keek op de week.quote:
Wat hadden ze gedaan met Geert Wilders of Pim Fortuin ?quote:Op zondag 10 januari 2016 14:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het was inderdaad altijd een mooie keek op de week.
quote:Op zondag 10 januari 2016 14:11 schreef Mickeys het volgende:
Eh... ik zie ineens een stuk minder FOK! werkplekjes en meer SC
Undquote:Op zondag 10 januari 2016 14:11 schreef Mickeys het volgende:
Eh... ik zie ineens een stuk minder FOK! werkplekjes en meer SC
JA! Ik wil meer werkplekjes zienquote:
Laat je anaal nemen en post het hier.quote:
Jaquote:Op zondag 10 januari 2016 13:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer dat je foto van mijn toetsenbord het niet meer doet.
Jammerquote:Op zondag 10 januari 2016 14:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
JaHij is van mijnalbum naar picasa gegaan en daar doet ie het niet meer
Mooi hè ?quote:
Spiegel!quote:Op zondag 10 januari 2016 14:39 schreef Geralt het volgende:
Ik FOK! overigens ook wel eens op mijn mobieltje, maar daar kan ik geen foto van nemen, want dat is mijn camera tevens
Screenshot maken van je activesquote:Op zondag 10 januari 2016 14:39 schreef Geralt het volgende:
Ik FOK! overigens ook wel eens op mijn mobieltje, maar daar kan ik geen foto van nemen, want dat is mijn camera tevens
Dikke neus ja, ik zit nog in mijn badjasquote:
quote:Op zondag 10 januari 2016 14:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dikke neus ja, ik zit nog in mijn badjas![]()
Oh, dat zijn er maar een paar van de 7 die ik dagelijks moet slikken om in leven te blijven.quote:Op zondag 10 januari 2016 15:46 schreef Geralt het volgende:
Waar zijn die pillen voor? Toch niks ernstigs hoop ik?
roken anno 2016quote:Op zondag 10 januari 2016 13:50 schreef Geralt het volgende:
Mijn plekkie:
[ afbeelding ]
welk woord zal ik eens gebruiken, er zijn er zoveel om uit te kiezen:quote:
Fijn, kom je om je Fok! plek te posten of kom je om te zeiken over de asbak van mensen die hun Fok! plek posten?quote:Op zondag 10 januari 2016 16:01 schreef Coritchando het volgende:
[..]
welk woord zal ik eens gebruiken, er zijn er zoveel om uit te kiezen:
dom - sneu - achterhaald - teleurstellend - triest - zielig
kies maar wat je passend vindt
dat was niet een woord kiezen he, hoe moeilijk is het om instructies te volgen?quote:Op zondag 10 januari 2016 16:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fijn, kom je om je Fok! plek te posten of kom je om te zeiken over de asbak van mensen die hun Fok! plek posten?
Ik weet nu dat jij niet rookt en hoe je erover denkt, bedankt daarvoor en tot sinas.
de instructie voor dit topic staat in de OPquote:Op zondag 10 januari 2016 16:06 schreef Coritchando het volgende:
[..]
dat was niet een woord kiezen he, hoe moeilijk is het om instructies te volgen?
ik was terug uit aan het lezen, waarvoor mijn excusesquote:Op zondag 10 januari 2016 16:25 schreef sacha het volgende:
[..]
de instructie voor dit topic staat in de OP
Heb jij geen foto?quote:Op zondag 10 januari 2016 16:25 schreef sacha het volgende:
[..]
de instructie voor dit topic staat in de OP
Leuke schilderijen hebben julliequote:Op zondag 10 januari 2016 15:21 schreef golfer het volgende:
Letterlijk mijn Fok!-hoekje in de woonkamer:
[ link | afbeelding ]
Dat is zeker je uitzicht als je Fokt?quote:
ja maar nou zitten er geen blaadjes meer aanquote:Op zondag 10 januari 2016 17:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Leuke schilderijen hebben jullieik zag er ook al eentje bij Bluezz
[..]
Dat is zeker je uitzicht als je Fokt?
Herman Brood en Corneille.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:23 schreef FANN het volgende:
Leuke schilderijen hebben jullieik zag er ook al eentje bij Bluezz
Hier hangt een Anthonie.quote:
En ook eens kijken wat er aan de muur hangt..quote:Op zondag 10 januari 2016 20:42 schreef FANN het volgende:
Je hoeft niet persé 40+ te zijn om je Fokplek hier te posten hoor![]()
Leuk om foto's te zien van álle Fokplekjes
Ik had niet eens gezien dat dit in 40+ stondquote:Op zondag 10 januari 2016 20:42 schreef FANN het volgende:
Je hoeft niet persé 40+ te zijn om je Fokplek hier te posten hoor![]()
Leuk om foto's te zien van álle Fokplekjes
Dan vragen we onze lieftallige mod wel om je post te verwijderen.....quote:Op zondag 10 januari 2016 21:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik had niet eens gezien dat dit in 40+ stond
Ik ben nog lang geen 40. Dat duurt minstens nog 348 dagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik luisterquote:Op zondag 10 januari 2016 21:09 schreef Geralt het volgende:
Ik postte hier ook al toen ik 38 was hoor
Wat netjes allemaal !quote:Op zondag 10 januari 2016 21:29 schreef Cynix ® het volgende:
Gezellig rommelhok.
Hier zit ik meestal alleen, maar mijn vrouw rommelt soms op mijn reserve-pc. Ze heeft zelf ook een eigen ruimte met pc.
[ afbeelding ]
Ik zie niks???quote:Op zondag 10 januari 2016 21:29 schreef Cynix ® het volgende:
Gezellig rommelhok.
Hier zit ik meestal alleen, maar mijn vrouw rommelt soms op mijn reserve-pc. Ze heeft zelf ook een eigen ruimte met pc.
[ afbeelding ]
klopt, is toch van zie niksquote:
Jep. Lijkt erg op hoe ik het een paar jaar geleden ook had. Handig zo'n bureau.quote:
Ja maar eerder dan nu had akelig weinig zin vanwege het klussen.quote:
Is toch wel een lekker gevoel als je het gedaan hebt, of niet dan?quote:Op maandag 11 januari 2016 00:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar eerder dan nu had akelig weinig zin vanwege het klussen.Vanmiddag nog stoof het alle kanten op.
Haha ach in het totale plaatje sowieso wel, ja.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Is toch wel een lekker gevoel als je het gedaan hebt, of niet dan?
Doe maar een fotootje als je klaar benquote:Op maandag 11 januari 2016 00:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ach in het totale plaatje sowieso wel, ja.Mijn huiskamer komt er steeds beter uit te zien!
quote:Op maandag 11 januari 2016 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe maar een fotootje als je klaar ben
Dat is nog een hoop werk, maar mooi huissie heb jequote:Op maandag 11 januari 2016 00:14 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar die dozen liggen, komt een modern wit dressoir en het tv-meubel wordt ook vervangen voor een moderne witte. De tv komt aan de muur te hangen.
quote:Op maandag 11 januari 2016 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is nog een hoop werk, maar mooi huissie heb je![]()
stapje voor stapje ... zo is datquote:Op maandag 11 januari 2016 00:16 schreef ToT het volgende:
[..]Thx!
Ja en ach; stapje voor stapje he!
Wanneer komt ze?quote:Op maandag 11 januari 2016 00:16 schreef ToT het volgende:
[..]Thx!
Ja en ach; stapje voor stapje he!Ik zie trouwens nu pas dat het plafond aardig kut gesaust is....
quote:Op maandag 11 januari 2016 00:16 schreef ToT het volgende:
zie trouwens nu pas dat het plafond aardig kut gesaust is....
quote:
Thx man!quote:Op maandag 11 januari 2016 00:20 schreef tong80 het volgende:
Kut gesaust. Ha ha ha.
Ziet er mooi uit TOT.
Klopt ook weer, ja!quote:Op maandag 11 januari 2016 00:20 schreef FANN het volgende:
[..]valt reuze mee
je kijkt toch niet zo vaak naar het plafond
quote:Op maandag 11 januari 2016 00:20 schreef tong80 het volgende:
[..]Wat een leuk topic is dit geworden.
quote:
Maak me gek.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ook weer, ja!En er komt nog een mooie antiek-look lamp met moderne accenten te hangen, zodat het mooi combineert met zowel de houten meubels als de modernere indeling van de rest van het huis.
Ja mee eens, maar ja; regeltjes, regeltjes, regeltjes.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Top ToT... Kon ze gelijk maar blijven voor altijd..
Klinkt goed!quote:Op maandag 11 januari 2016 00:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ook weer, ja!En er komt nog een mooie antiek-look lamp met moderne accenten te hangen, zodat het mooi combineert met zowel de houten meubels als de modernere indeling van de rest van het huis.
Het kan altijd nog Stockholmen bij de IKEA.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:23 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ja over 10 dagen vliegt ze naar de hoofdstad toe om het visum te regelen.Het KAN uiteraard nog mis gaan.
quote:
Heb je een importbruid besteld op russianbrides.com of wat is deze?quote:Op maandag 11 januari 2016 00:23 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ja over 10 dagen vliegt ze naar de hoofdstad toe om het visum te regelen.Het KAN uiteraard nog mis gaan.
Whehehe een bloedmooie en superlieve half Ghanese / half Filipijnse jongedame!quote:Op maandag 11 januari 2016 00:25 schreef Geralt het volgende:
[..]
Heb je een importbruid besteld op russianbrides.com of wat is deze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |