Ziet er knus uit Tong!quote:Op zondag 10 januari 2016 10:58 schreef tong80 het volgende:
Na drie weken klussen moet de boekenkast nog worden gevuld. Accesoires komen ook later.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2016 11:21 schreef Mickeys het volgende:
Mijn Fok! "werkplekje"Fraai én gezellig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Daar dacht ik ook net aan.. Flinke idd. Zouden het echt boeken zijn die er onder zitten? (Dacht heel even dat het misschien de complete encyclopedie is die je daar nu terug kunt vinden)quote:Op zondag 10 januari 2016 11:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat zijn een paar hele beste jongens.
Mijn grote trotsquote:Op zondag 10 januari 2016 11:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat zijn een paar hele beste jongens.
Zo te zien zijn het boeken van dezelfde grootte, dus je zou zomaar gelijk kunnen hebben. Misschien heeft ie een vrouw, of vriendin en aangezien die alles beter weten, is een encyclopedie totaal overbodig.quote:Op zondag 10 januari 2016 11:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook net aan.. Flinke idd. Zouden het echt boeken zijn die er onder zitten? (Dacht heel even dat het misschien de complete encyclopedie is die je daar nu terug kunt vinden)
Het is een encyclopedie inderdaadquote:Op zondag 10 januari 2016 11:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook net aan.. Flinke idd. Zouden het echt boeken zijn die er onder zitten? (Dacht heel even dat het misschien de complete encyclopedie is die je daar nu terug kunt vinden)
Wat is dat voor spul? Actief, passief? Enórm zeg.quote:Op zondag 10 januari 2016 11:57 schreef I-care het volgende:
[..]
Mijn grote trots
Zonder muziek geen leven zeg ik altijd.
Dat klopt, maar, ik zie 2 weg speakers met een uit de kluiten gewassen kast.quote:Op zondag 10 januari 2016 11:57 schreef I-care het volgende:
[..]
Mijn grote trots
Tuurlijk durf je wel!quote:
quote:Op zondag 10 januari 2016 08:14 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets?
Lokatie varieert...
Nice Tong!quote:Op zondag 10 januari 2016 10:58 schreef tong80 het volgende:
Na drie weken klussen moet de boekenkast nog worden gevuld. Accesoires komen ook later.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2016 11:21 schreef Mickeys het volgende:
Mijn Fok! "werkplekje"Héél mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:![]()
en voor allemaal![]()
Het zijn oude Philips speakers, breedbanders. Gewoon passief en slechts 10 watt vermogen... Maar door de enorme kast een zeer groots geluid!quote:Op zondag 10 januari 2016 11:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat is dat voor spul? Actief, passief? Enórm zeg.
Huh? In verhouding ziet het er echt mega mega groot uit.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:04 schreef I-care het volgende:
[..]
Het zijn oude Philips speakers, breedbanders. Gewoon passief en slechts 10 watt vermogen... Maar door de enorme kast een zeer groots geluid!
De kasten zijn gemaakt van oude 15 inch subkasten uit een studio, en daar heb ik gewoon een plaat voor gemaakt omdat het anders niet past, dit zijn maar 8 inch speakers, en het geheel afgeschilderd.
Het is allemaal zelfbouw. De speakers zijn de 9710M van Philips, een hele beroemde speaker. Naar verluid het beste wat Philips ooit gemaakt heeft, zeker qua full-range speakers.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat klopt, maar, ik zie 2 weg speakers met een uit de kluiten gewassen kast.
Welk merk en type zijn het? Of is het iets van zelfbouw?
Fraai gedaan zeg. Dan is het waarschijnlijk een papier conus met koperen spreekspoel. Die zijn lekker snel en dat wil wel groots klinken ja. 10 watt is ruimschoots voldoende om elkaar niet meer te kunnen verstaan bij een beetje volume.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:04 schreef I-care het volgende:
[..]
Het zijn oude Philips speakers, breedbanders. Gewoon passief en slechts 10 watt vermogen... Maar door de enorme kast een zeer groots geluid!
De kasten zijn gemaakt van oude 15 inch subkasten uit een studio, en daar heb ik gewoon een plaat voor gemaakt omdat het anders niet past, dit zijn maar 8 inch speakers, en het geheel afgeschilderd.
Ze zijn ook mega grootquote:Op zondag 10 januari 2016 12:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Huh? In verhouding ziet het er echt mega mega groot uit.
wel leuk dat ik goed zat met de encyclopodie
Thnx FANN
Een kenner zo te zien!quote:Op zondag 10 januari 2016 12:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Fraai gedaan zeg. Dan is het waarschijnlijk een papier conus met koperen spreekspoel. Die zijn lekker snel en dat wil wel groots klinken ja. 10 watt is ruimschoots voldoende om elkaar niet meer te kunnen verstaan bij een beetje volume.
Ha ha ha klein budgetquote:
Gasfornuis staat achter de fotoquote:Op zondag 10 januari 2016 11:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je nou je gasfornuis in je woonkamer staan?
Ik zit te schateren.quote:Op zondag 10 januari 2016 11:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En u heeft kunnen kijken naar Tong's Fok!plek, live vanuit de IKEA.
Dank je.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2016 11:57 schreef I-care het volgende:
[..]
Mijn grote trots
Nee, geklust en alles vernieuwd. Slaapkamer volgt in het voorjaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |