ah... lekker allemaal nieuwe spulletjes dus, vers beginnen zeg maarquote:Op zondag 10 januari 2016 12:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, geklust en alles vernieuwd. Slaapkamer volgt in het voorjaar.
quote:Op zondag 10 januari 2016 12:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... lekker allemaal nieuwe spulletjes dus, vers beginnen zeg maar![]()
Maar wat doet dat gasstel in je kamer?
Zeker. Gewoon tv kijken als je de magnetron aanklikt.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah, dan snap ik het hélemaal!![]()
Gewoon een open keuken duslekker makkelijk ook
quote:Op zondag 10 januari 2016 12:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker. Gewoon tv kijken als je de magnetron aanklikt.![]()
Een 4:3 schermpjequote:
Jij begrijpt.quote:
Inderdaad. 4:3 is veel fijner dan 16:9 of 16:10. Helaas bijna niet meer te koop. Mede daarom hou ik deze in leven. Ik FOK! ook weleens op mijn 40" 16:9 TV (alleen lezen) en ondanks dat dat redelijk big-ass is om op te FOK!-en is het toch gewoon kut vanwege de beeldverhouding.quote:
Even offtopic, maar wanneer kwam jij nou naar Bariloche? Of ben je al geweest zonder mij dat te melden?quote:
Ik heb er niet meer aan gedacht, maar hier staat mijn reisverslagquote:Op zondag 10 januari 2016 13:27 schreef flipsen het volgende:
[..]
Even offtopic, maar wanneer kwam jij nou naar Bariloche? Of ben je al geweest zonder mij dat te melden?
Jammer dat je foto van mijn toetsenbord het niet meer doet.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb net een foto van mijn plekkie op facebook gezet. Hoe c/p ik die foto met mijn iPad nou op fok? Ik vind nergens de optie foto adres kopiëren die ik wel op mijn laptop heb(r.muisknop)
Met je Ipad naar je mailadres verzenden? en dan opslaan en dan met tinypic?quote:Op zondag 10 januari 2016 13:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb net een foto van mijn plekkie op facebook gezet. Hoe c/p ik die foto met mijn iPad nou op fok? Ik vind nergens de optie foto adres kopiëren die ik wel op mijn laptop heb(r.muisknop)
Vergelijkbare situatie bij mijn ouders. Je zit er te dicht op om een groter scherm neer te kunnen zetten. Dat is echt heel vermoeiend kijken.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:09 schreef SeLang het volgende:
Inderdaad. 4:3 is veel fijner dan 16:9 of 16:10
Mooi stekkie ToT! Dat mengpaneel komt hier veel beter tot zijn recht, dat weet je zelf ook wel. Had je mijn adresgegevens nog?quote:Op zondag 10 januari 2016 13:48 schreef ToT het volgende:
Update!
Let niet op de stof en vingerafdrukken en al die bagger!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2016 13:48 schreef ToT het volgende:
Update!
Let niet op de stof en vingerafdrukken en al die bagger!
[ afbeelding ]
Mooie speakers. En mijn Zippo die ik kwijt was.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:50 schreef Geralt het volgende:
Mijn plekkie:
[ afbeelding ]
Ik moet echt een groter bureau hebben want het is allemaal op elkaar gestapeld en al vlug een zooitje hier![]()
Ik heb die joekels van mij op ren 2 x 3 watt versterker aangesloten gehad!quote:Op zondag 10 januari 2016 12:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Fraai gedaan zeg. Dan is het waarschijnlijk een papier conus met koperen spreekspoel. Die zijn lekker snel en dat wil wel groots klinken ja. 10 watt is ruimschoots voldoende om elkaar niet meer te kunnen verstaan bij een beetje volume.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |