ah... lekker allemaal nieuwe spulletjes dus, vers beginnen zeg maarquote:Op zondag 10 januari 2016 12:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, geklust en alles vernieuwd. Slaapkamer volgt in het voorjaar.
quote:Op zondag 10 januari 2016 12:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... lekker allemaal nieuwe spulletjes dus, vers beginnen zeg maar![]()
Maar wat doet dat gasstel in je kamer?
Zeker. Gewoon tv kijken als je de magnetron aanklikt.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah, dan snap ik het hélemaal!![]()
Gewoon een open keuken duslekker makkelijk ook
quote:Op zondag 10 januari 2016 12:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker. Gewoon tv kijken als je de magnetron aanklikt.![]()
Een 4:3 schermpjequote:
Jij begrijpt.quote:
Inderdaad. 4:3 is veel fijner dan 16:9 of 16:10. Helaas bijna niet meer te koop. Mede daarom hou ik deze in leven. Ik FOK! ook weleens op mijn 40" 16:9 TV (alleen lezen) en ondanks dat dat redelijk big-ass is om op te FOK!-en is het toch gewoon kut vanwege de beeldverhouding.quote:
Even offtopic, maar wanneer kwam jij nou naar Bariloche? Of ben je al geweest zonder mij dat te melden?quote:
Ik heb er niet meer aan gedacht, maar hier staat mijn reisverslagquote:Op zondag 10 januari 2016 13:27 schreef flipsen het volgende:
[..]
Even offtopic, maar wanneer kwam jij nou naar Bariloche? Of ben je al geweest zonder mij dat te melden?
Jammer dat je foto van mijn toetsenbord het niet meer doet.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb net een foto van mijn plekkie op facebook gezet. Hoe c/p ik die foto met mijn iPad nou op fok? Ik vind nergens de optie foto adres kopiëren die ik wel op mijn laptop heb(r.muisknop)
Met je Ipad naar je mailadres verzenden? en dan opslaan en dan met tinypic?quote:Op zondag 10 januari 2016 13:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb net een foto van mijn plekkie op facebook gezet. Hoe c/p ik die foto met mijn iPad nou op fok? Ik vind nergens de optie foto adres kopiëren die ik wel op mijn laptop heb(r.muisknop)
Vergelijkbare situatie bij mijn ouders. Je zit er te dicht op om een groter scherm neer te kunnen zetten. Dat is echt heel vermoeiend kijken.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:09 schreef SeLang het volgende:
Inderdaad. 4:3 is veel fijner dan 16:9 of 16:10
Mooi stekkie ToT! Dat mengpaneel komt hier veel beter tot zijn recht, dat weet je zelf ook wel. Had je mijn adresgegevens nog?quote:Op zondag 10 januari 2016 13:48 schreef ToT het volgende:
Update!
Let niet op de stof en vingerafdrukken en al die bagger!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2016 13:48 schreef ToT het volgende:
Update!
Let niet op de stof en vingerafdrukken en al die bagger!
[ afbeelding ]
Mooie speakers. En mijn Zippo die ik kwijt was.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:50 schreef Geralt het volgende:
Mijn plekkie:
[ afbeelding ]
Ik moet echt een groter bureau hebben want het is allemaal op elkaar gestapeld en al vlug een zooitje hier![]()
Ik heb die joekels van mij op ren 2 x 3 watt versterker aangesloten gehad!quote:Op zondag 10 januari 2016 12:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Fraai gedaan zeg. Dan is het waarschijnlijk een papier conus met koperen spreekspoel. Die zijn lekker snel en dat wil wel groots klinken ja. 10 watt is ruimschoots voldoende om elkaar niet meer te kunnen verstaan bij een beetje volume.
Die buizenversterker zeker?quote:Op zondag 10 januari 2016 13:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb die joekels van mij op ren 2 x 3 watt versterker aangesloten gehad!MACHTIG geluid, maar daar staat die versterker dan ook wel bekend om!
quote:Op zondag 10 januari 2016 13:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi stekkie ToT! Dat mengpaneel komt hier veel beter tot zijn recht, dat weet je zelf ook wel. Had je mijn adresgegevens nog?
Dankje. Tannoy Revolution Signature DC4's. Bij de TV heb ik nog zo een setje staan.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooie speakers. En mijn Zippo die ik kwijt was.
Heb je het nou over mij?quote:
Heb je er bij je TV een subwoofer aangeknoopt, of staan ze zo te knallen?quote:Op zondag 10 januari 2016 13:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dankje. Tannoy Revolution Signature DC4's. Bij de TV heb ik nog zo een setje staan.
Beat this onequote:Op zondag 10 januari 2016 13:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb die joekels van mij op ren 2 x 3 watt versterker aangesloten gehad!MACHTIG geluid, maar daar staat die versterker dan ook wel bekend om!
Ja de koptelefoon die ik er op gebruikte, had ik ook al verkocht.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sjezus, jij blijft ook aan de gang.
Een handgemaakte B.K. Electronics XXLS400-FF staat er bij de TV naast. In dezelfde kleur als de speakers uiteraardquote:Op zondag 10 januari 2016 13:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je er bij je TV een subwoofer aangeknoopt, of staan ze zo te knallen?
Daar kan ik je dan alleen maar gelijk in geven.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de koptelefoon die ik er op gebruikte, had ik ook al verkocht.
Het geluid was ZO goed dat ik gewoon steeds op idioot hoog volume luisterde en m'n oren mee zat te verkloten!
Uit zelfbescherming verkocht, én om de komst van mijn vriendin hier naar toe te kunnen bekostigen.
Beyerdynamics trouwens?quote:Op zondag 10 januari 2016 13:50 schreef Geralt het volgende:
Mijn plekkie:
[ afbeelding ]
Ik moet echt een groter bureau hebben want het is allemaal op elkaar gestapeld en al vlug een zooitje hier![]()
quote:Op zondag 10 januari 2016 13:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Een handgemaakte B.K. Electronics XXLS400-FF staat er bij de TV naast. In dezelfde kleur als de speakers uiteraard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan ga ik nu maar aan de gang![]()
DT770-Pro 250 ohmquote:
quote:Op zondag 10 januari 2016 13:57 schreef FANN het volgende:
Even van mij een update![]()
De draden opzij zijn in elk geval weggewerkt, voor zover als mogelijk ...
die draden onder de tafel moeten nog....
Maar ik ben meteen de hele boel aan het veranderen![]()
Deze boeken....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moeten in deze kasten en kantoorspulletjes, want eerst was die tafel uitgeklapt en dubbel zo groot,
dus nu moet ik alles ''herindelen''![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dan is het een échte Fokplek, met zelf geschilderde Ava![]()
[ afbeelding ]Die Ava komt hier veel beter tot haar recht en dat weet je zelf ook wel. Had je mijn adresgegevens al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan ga ik nu maar aan de gang
L2B's Mixcloud
Deze boeken....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moeten in deze kasten en kantoorspulletjes, want eerst was die tafel uitgeklapt en dubbel zo groot,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Die avatar is wel vet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan ga ik nu maar aan de gang
Heb je die zelf gemaakt of wat? En doe je ook verzoekjes?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
Deze boeken....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan ga ik nu maar aan de gangSow zeg!
Dat zijn me nogal wat boeken!
O jah?quote:Op zondag 10 januari 2016 13:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die Ava komt hier veel beter tot haar recht en dat weet je zelf ook wel. Had je mijn adresgegevens al?
Kijk je een beetje uit met die vuilniszakken? Niet te veel boeken ineens erin, want die zijn behoorlijk zwaar en de kans dat de zak scheurt is aanzienlijk!!quote:Op zondag 10 januari 2016 14:00 schreef tong80 het volgende:
Fann ga later deze week m'n boekenkast inrichten. Heerlijk om te doen. Wel 4 vuilniszakken vol oude meuk die ik niet meer lees en verstofd zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |