Ja, ik heb allemaal zelfgemaakte schilderijen, allemaal gepikt van Lichtensteinquote:Op zondag 10 januari 2016 13:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die avatar is wel vet!
Heb je die zelf gemaakt of wat? En doe je ook verzoekjes?
Ja, ik moet nu ook écht aan het werkquote:Op zondag 10 januari 2016 14:00 schreef ToT het volgende:
[..]Sow zeg!
Dat zijn me nogal wat boeken!
Lekker opruimen Tongquote:Op zondag 10 januari 2016 14:00 schreef tong80 het volgende:
Fann ga later deze week m'n boekenkast inrichten. Heerlijk om te doen. Wel 4 vuilniszakken vol oude meuk die ik niet meer lees en verstofd zijn.
Ow ik dacht anders kan je misschien eentje van mijn icoontje maken. Tegen betaling uiteraardquote:Op zondag 10 januari 2016 14:02 schreef FANN het volgende:
Ik heb al héél lang niet meer geschilderd, al zeker 3 jaar
dus voorlopig even geen verzoekjes, beetje last van mijn rug enzo, kan niet meer zo
lang stilzitten in één houding, vroeger zat ik écht uren
Leer mij de bescheurkalender kennen....quote:Op zondag 10 januari 2016 14:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Kijk je een beetje uit met die vuilniszakken? Niet te veel boeken ineens erin, want die zijn behoorlijk zwaar en de kans dat de zak scheurt is aanzienlijk!!
Ow.. die betaling is niet zo belangrijk, want jouw icoontje is niet zó ingewikkeld,quote:Op zondag 10 januari 2016 14:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow ik dacht anders kan je misschien eentje van mijn icoontje maken. Tegen betaling uiteraard
We missen ze nog iedere zondag.quote:
Het was inderdaad altijd een mooie keek op de week.quote:
Wat hadden ze gedaan met Geert Wilders of Pim Fortuin ?quote:Op zondag 10 januari 2016 14:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het was inderdaad altijd een mooie keek op de week.
quote:Op zondag 10 januari 2016 14:11 schreef Mickeys het volgende:
Eh... ik zie ineens een stuk minder FOK! werkplekjes en meer SC
Undquote:Op zondag 10 januari 2016 14:11 schreef Mickeys het volgende:
Eh... ik zie ineens een stuk minder FOK! werkplekjes en meer SC
JA! Ik wil meer werkplekjes zienquote:
Laat je anaal nemen en post het hier.quote:
Jaquote:Op zondag 10 januari 2016 13:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer dat je foto van mijn toetsenbord het niet meer doet.
Jammerquote:Op zondag 10 januari 2016 14:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
JaHij is van mijnalbum naar picasa gegaan en daar doet ie het niet meer
Mooi hè ?quote:
Spiegel!quote:Op zondag 10 januari 2016 14:39 schreef Geralt het volgende:
Ik FOK! overigens ook wel eens op mijn mobieltje, maar daar kan ik geen foto van nemen, want dat is mijn camera tevens
Screenshot maken van je activesquote:Op zondag 10 januari 2016 14:39 schreef Geralt het volgende:
Ik FOK! overigens ook wel eens op mijn mobieltje, maar daar kan ik geen foto van nemen, want dat is mijn camera tevens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |