Oh ja dat klopt wel... Maar of die nog live zijn ? Vermoed het niet ...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:37 schreef sacha het volgende:
[..]
volgens mij was ze op vakantie in het Franse rijk, en showde ze haar voeten met mooi gelakte nageltjes want belofte maakt schuld ofzo...
wat ben jij voor een oerbeer
ik heb wel die foto gevonden waar ze haar oude trouwjurk showt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:37 schreef sacha het volgende:
[..]
volgens mij was ze op vakantie in het Franse rijk, en showde ze haar voeten met mooi gelakte nageltjes want belofte maakt schuld ofzo...
wat ben jij voor een oerbeer
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb wel die foto gevonden waar ze haar oude trouwjurk showt.
Heb je daar iets aan?
neequote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Wist je dan nog niet dat ik een oerbeer was?
hebbes, haal maar weer weg!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:53 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ze zal zich er niet voor schamen anders had ze hem niet geplaatst denk ik dan maar
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:55 schreef FANN het volgende:
Je kan van de keuken één grote klerezooi maken
Je haalt dat autis gedoe zelf elke keer weer aan. Ik heb het gelezen en het is gewist. Sjesus troela haal het zelf dan niet aan. Je liegtquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:31 schreef FANN het volgende:
[..]
dat maakt mij wel uit, gewoon omdat het ik iemand niet de tering heb gescholden zoals zij beweerde,
is dat zo gek?
Als ik zomaar iets over jou ga roepen, vindt je dat dan oké?
nah... ikke niet
Waarom heb je het weggehaald dan, als ik lieg en jij nietquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Je haalt dat autis gedoe zelf elke keer weer aan. Ik heb het gelezen en het is gewist. Sjesus troela haal het zelf dan niet aan. Je liegt
Ik heb niks weggehaald, hoe dan dat was een modquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom heb je het weggehaald dan, als ik lieg en jij niet![]()
Je zag toch zelf het wel zat![]()
Ik haalde het niet aan, jij haalt het aan van dat schelden, ga nog maar eens teruglezen dan, IK had niet gescholden.
en voor de rest de groeten...
ow... okéquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb niks weggehaald, hoe dan dat was een mod
Lekkere broodjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |