ow, even spieken... sta op het punt om weg te gaan... monumentjequote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:45 schreef FANN het volgende:
Mickey? Had je onze kruising al gezien? Als we een dochter maken ziet ze er zo uit![]()
40+ / Restyle een 40 plusser
Hij doet wel zijn best Lucky
Er is zelfs 6,5 uur over nagedacht.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:45 schreef FANN het volgende:
Mickey? Had je onze kruising al gezien? Als we een dochter maken ziet ze er zo uit![]()
40+ / Restyle een 40 plusser
Hij doet wel zijn best Lucky
JAquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er is zelfs 6,5 uur over nagedacht.
Have fun and don't drink and drive.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ow, even spieken... sta op het punt om weg te gaan... monumentje
X en ik, maar X en mij begrijp ik ook welquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:46 schreef FANN het volgende:
Zeg je eigenlijk, kruising tussen X en mij of is het kruising tussen X en ik?
Mij heh...?ik zat te twijfelen
Y2quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:48 schreef Mickeys het volgende:
Voor nu de mazzel en misschien nog ergens vanavond laat... Hefvun all
X en mij klinkt wel beterquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
X en ik, maar X en mij begrijp ik ook wel
Jij ook!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:48 schreef Mickeys het volgende:
Voor nu de mazzel en misschien nog ergens vanavond laat... Hefvun all
Maak er X en Y van, iedereen blij.quote:
kan ookquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maak er X en Y van, iedereen blij.
niet in het bijzonder neequote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben je vanavond op de softe tour?
bovenstaande clip is van 1987quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben je vanavond op de softe tour?
volgens mij was ze op vakantie in het Franse rijk, en showde ze haar voeten met mooi gelakte nageltjes want belofte maakt schuld ofzo...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:33 schreef chufi het volgende:
Ja geen idee of ik ooit iets van die aard van Dees langs heb zien komen
Oh ja dat klopt wel... Maar of die nog live zijn ? Vermoed het niet ...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:37 schreef sacha het volgende:
[..]
volgens mij was ze op vakantie in het Franse rijk, en showde ze haar voeten met mooi gelakte nageltjes want belofte maakt schuld ofzo...
wat ben jij voor een oerbeer
ik heb wel die foto gevonden waar ze haar oude trouwjurk showt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:37 schreef sacha het volgende:
[..]
volgens mij was ze op vakantie in het Franse rijk, en showde ze haar voeten met mooi gelakte nageltjes want belofte maakt schuld ofzo...
wat ben jij voor een oerbeer
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb wel die foto gevonden waar ze haar oude trouwjurk showt.
Heb je daar iets aan?
neequote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Wist je dan nog niet dat ik een oerbeer was?
hebbes, haal maar weer weg!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:53 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ze zal zich er niet voor schamen anders had ze hem niet geplaatst denk ik dan maar
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:55 schreef FANN het volgende:
Je kan van de keuken één grote klerezooi maken
Je haalt dat autis gedoe zelf elke keer weer aan. Ik heb het gelezen en het is gewist. Sjesus troela haal het zelf dan niet aan. Je liegtquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:31 schreef FANN het volgende:
[..]
dat maakt mij wel uit, gewoon omdat het ik iemand niet de tering heb gescholden zoals zij beweerde,
is dat zo gek?
Als ik zomaar iets over jou ga roepen, vindt je dat dan oké?
nah... ikke niet
Waarom heb je het weggehaald dan, als ik lieg en jij nietquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Je haalt dat autis gedoe zelf elke keer weer aan. Ik heb het gelezen en het is gewist. Sjesus troela haal het zelf dan niet aan. Je liegt
Ik heb niks weggehaald, hoe dan dat was een modquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom heb je het weggehaald dan, als ik lieg en jij niet![]()
Je zag toch zelf het wel zat![]()
Ik haalde het niet aan, jij haalt het aan van dat schelden, ga nog maar eens teruglezen dan, IK had niet gescholden.
en voor de rest de groeten...
ow... okéquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb niks weggehaald, hoe dan dat was een mod
Lekkere broodjesquote:
Zit je in CUL?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik zit lekker topics te lezen....
Dat zou best handig zijn. Maar ik ga weg evenquote:
als ik in de buurt ben stuur ik een dingesquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan moet je op visite komener is genoeg
Is goed!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:11 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik in de buurt ben stuur ik een dinges
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is een topic, Hoe Fokken jullie? iets voor 40+ denk je?
gewoon doenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:19 schreef FANN het volgende:
Is een topic, Hoe Fokken jullie? iets voor 40+ denk je?
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:34 schreef robdriessen het volgende:
In de categorie "domme vragen", hoe werkt dat eigenlijk met de lokquote? Hoe kan ik zien dat ik ergens gequote ben?
Jij met je foto, ik denk het is donker nu, op de foto kan je niet veel van de rommel waarnemen, ik doe het maar meteen ben ik er vanaf, ben verdorie gekke Henkie niet.quote:
Ik vind het harstikke tof dat zoveel mensen hun plekkie posten, is heel leuk om te zienquote:Op zondag 10 januari 2016 00:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij met je foto, ik denk het is donker nu, op de foto kan je niet veel van de rommel waarnemen, ik doe het maar meteen ben ik er vanaf, ben verdorie gekke Henkie niet.
Volgens mij heb ik die al eens voorbij zien komenquote:Op zondag 10 januari 2016 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind het harstikke tof dat zoveel mensen hun plekkie posten, is heel leuk om te zien![]()
Ik wil de plek van Piet ook wel eens zien trouwens
Bij de radio misschien? Dan heb ik hem gemistquote:Op zondag 10 januari 2016 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die al eens voorbij zien komen
Weet het niet meer.. Kan ook een inbeelding zijn geweestquote:Op zondag 10 januari 2016 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij de radio misschien? Dan heb ik hem gemist
quote:Op zondag 10 januari 2016 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet het niet meer.. Kan ook een inbeelding zijn geweest
Slaap lekker Fann... Eens kijken of er nog meer plekkies bijgekomen zijn morgenquote:Op zondag 10 januari 2016 00:30 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Trusten Chuf, ik ga slapen, nu ben ik wel moe
Donequote:Op zondag 10 januari 2016 01:13 schreef chufi het volgende:
Trusten Mickeys.. Hoop dat het leuk was...
Je Fokplek komt morgen wel
Die past niet op 1 foto.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:15 schreef FANN het volgende:
Ik wil de plek van Piet ook wel eens zien trouwens
Dan maak je er toch meerdere van? Ik zie het probleem niet zo eigenlijkquote:
heel veel zelfsquote:Op zondag 10 januari 2016 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Slaap lekker Fann... Eens kijken of er nog meer plekkies bijgekomen zijn morgen
Mij valt op dat een 'maak een foto van je ....... topic' vaak leuk gevuld wordt.quote:
Een onverwachts succesquote:Op zondag 10 januari 2016 12:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mij valt op dat een 'maak een foto van je ....... topic' vaak leuk gevuld wordt.
quote:Op zondag 10 januari 2016 13:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag het ... Ook ouderwets in de bank..
ik heb ook weer een nieuwe besteklaquote:Op zondag 10 januari 2016 13:21 schreef FANN het volgende:
Het besteklade topic was ook weer omhoog geschopt
al gepost?quote:Op zondag 10 januari 2016 13:22 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb ook weer een nieuwe bestekla
Nu nog een passend fototoestel?quote:Op zondag 10 januari 2016 13:22 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb ook weer een nieuwe bestekla
Ben je op dieet dan?quote:Op zondag 10 januari 2016 13:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eet sinds een tijdje geen aardappelen meer, dus is het overbodig geworden.
Welnee joh. Ik lust het best, maar omdat ik ook veel pasta eet, lopen ze teveel uit en dan krijg je van die vieze zachte rimpeldingen. Dan kan je het wel per kilo kopen, maar als ik aardappelen wil, dan ga ik gewoon bij mijn ouders eten.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je op dieet dan?![]()
Ik eet zelf best wel veel aardappelsgekookt, gebakken, gefrituurd, gestamp ...
Lekker
quote:Op zondag 10 januari 2016 13:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Welnee joh. Ik lust het best, maar omdat ik ook veel pasta eet, lopen ze teveel uit en dan krijg je van die vieze zachte rimpeldingen. Dan kan je het wel per kilo kopen, maar als ik aardappelen wil, dan ga ik gewoon bij mijn ouders eten.
Ay, ik had wel gisteren nog even gecheckt maar niet geschopt, nu dus iemand anders wel.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:21 schreef FANN het volgende:
Het besteklade topic was ook weer omhoog geschopt
quote:Op zondag 10 januari 2016 13:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ay, ik had wel gisteren nog even gecheckt maar niet geschopt, nu dus iemand anders wel.
CUL / Show hier spontaan je besteklade. Deel 2quote:Op zondag 10 januari 2016 13:53 schreef Mickeys het volgende:
Ow... linkje naar de spontane besteklade?
heb ook maar even gedumptquote:Op zondag 10 januari 2016 13:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
CUL / Show hier spontaan je besteklade. Deel 2
Dus tong80... iets beters als reactie kun je niet verzinnen? Leef je uit, laat je gaan, krop het niet op.... is niet goed voor je hartquote:Op zondag 10 januari 2016 14:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat je anaal nemen en post het hier.
Jij staat er ook tussen?quote:Op zondag 10 januari 2016 14:24 schreef chufi het volgende:
[..]
MooiEens kijken of een vuilniszak je ook staat LIF / Fok!kers in een vuilniszak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |