Zit je in CUL?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik zit lekker topics te lezen....
Dat zou best handig zijn. Maar ik ga weg evenquote:
als ik in de buurt ben stuur ik een dingesquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan moet je op visite komener is genoeg
Is goed!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:11 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik in de buurt ben stuur ik een dinges
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is een topic, Hoe Fokken jullie? iets voor 40+ denk je?
gewoon doenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:19 schreef FANN het volgende:
Is een topic, Hoe Fokken jullie? iets voor 40+ denk je?
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:34 schreef robdriessen het volgende:
In de categorie "domme vragen", hoe werkt dat eigenlijk met de lokquote? Hoe kan ik zien dat ik ergens gequote ben?
Jij met je foto, ik denk het is donker nu, op de foto kan je niet veel van de rommel waarnemen, ik doe het maar meteen ben ik er vanaf, ben verdorie gekke Henkie niet.quote:
Ik vind het harstikke tof dat zoveel mensen hun plekkie posten, is heel leuk om te zienquote:Op zondag 10 januari 2016 00:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij met je foto, ik denk het is donker nu, op de foto kan je niet veel van de rommel waarnemen, ik doe het maar meteen ben ik er vanaf, ben verdorie gekke Henkie niet.
Volgens mij heb ik die al eens voorbij zien komenquote:Op zondag 10 januari 2016 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind het harstikke tof dat zoveel mensen hun plekkie posten, is heel leuk om te zien![]()
Ik wil de plek van Piet ook wel eens zien trouwens
Bij de radio misschien? Dan heb ik hem gemistquote:Op zondag 10 januari 2016 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die al eens voorbij zien komen
Weet het niet meer.. Kan ook een inbeelding zijn geweestquote:Op zondag 10 januari 2016 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij de radio misschien? Dan heb ik hem gemist
quote:Op zondag 10 januari 2016 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet het niet meer.. Kan ook een inbeelding zijn geweest
Slaap lekker Fann... Eens kijken of er nog meer plekkies bijgekomen zijn morgenquote:Op zondag 10 januari 2016 00:30 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Trusten Chuf, ik ga slapen, nu ben ik wel moe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |