Welkom.quote:
Quote alert aanzetten bij je instellingen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:34 schreef robdriessen het volgende:
In de categorie "domme vragen", hoe werkt dat eigenlijk met de lokquote? Hoe kan ik zien dat ik ergens gequote ben?
Ga eens ff in een ander topic rondneuzen; dan merk je het zo!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:34 schreef robdriessen het volgende:
In de categorie "domme vragen", hoe werkt dat eigenlijk met de lokquote? Hoe kan ik zien dat ik ergens gequote ben?
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ga eens ff in een ander topic rondneuzen; dan merk je het zo!
Geen idee of je nu al in een ander topic zit te kijken, maar zo ja; dan zou je nu een pop-up moeten krijgen zoals met een DM!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:34 schreef robdriessen het volgende:
Buiten dat was met het oude sherlock-regime nog ook makkelijker jezelf vinden op deze manier.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Quote alert aanzetten bij je instellingen.
Tenzij hij quote alert niet aan heeft staanquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee of je nu al in een ander topic zit te kijken, maar zo ja; dan zou je nu een pop-up moeten krijgen zoals met een DM!
Die staat toch standaard aan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tenzij hij quote alert niet aan heeft staan
Geen ideequote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Die staat toch standaard aan?Of niet?
Ik heb hem al tijden uit staan.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Die staat toch standaard aan?Of niet?
Krijg nou tetten. Gevondenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Quote alert aanzetten bij je instellingen.
^^quote:
quote:
Zijn ze ... Vout?quote:
Zet een vout plaatje opquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:47 schreef robdriessen het volgende:
Dit doet me denken aan "What do you say to the DJ?"
Zo'n lekkere grote vette kleffe bal die al een week of drie heb staan te sudderen in zo'n ijzeren bak bij de snackbar, man man man.quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:48 schreef robdriessen het volgende:
De geluidstechnicus van dit nummer moet in een donker steegje afgeschoten worden.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo'n lekkere grote vette kleffe bal die al een week of drie heb staan te sudderen in zo'n ijzeren bak bij de snackbar, man man man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:48 schreef knokkels het volgende:
Welke niet-maathoudende heeft dit ingezongen?
Charmant
donequote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:49 schreef FANN het volgende:
Mag ik jullie ook even lokken?
40+ / Show hier je ''Fokplek''
gewoon een fotootje....
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:51 schreef robdriessen het volgende:
"You blocked me on Facebook, and now you're going to die."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |