Welkom.quote:
Quote alert aanzetten bij je instellingen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:34 schreef robdriessen het volgende:
In de categorie "domme vragen", hoe werkt dat eigenlijk met de lokquote? Hoe kan ik zien dat ik ergens gequote ben?
Ga eens ff in een ander topic rondneuzen; dan merk je het zo!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:34 schreef robdriessen het volgende:
In de categorie "domme vragen", hoe werkt dat eigenlijk met de lokquote? Hoe kan ik zien dat ik ergens gequote ben?
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ga eens ff in een ander topic rondneuzen; dan merk je het zo!
Geen idee of je nu al in een ander topic zit te kijken, maar zo ja; dan zou je nu een pop-up moeten krijgen zoals met een DM!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:34 schreef robdriessen het volgende:
Buiten dat was met het oude sherlock-regime nog ook makkelijker jezelf vinden op deze manier.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Quote alert aanzetten bij je instellingen.
Tenzij hij quote alert niet aan heeft staanquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee of je nu al in een ander topic zit te kijken, maar zo ja; dan zou je nu een pop-up moeten krijgen zoals met een DM!
Die staat toch standaard aan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tenzij hij quote alert niet aan heeft staan
Geen ideequote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Die staat toch standaard aan?Of niet?
Ik heb hem al tijden uit staan.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Die staat toch standaard aan?Of niet?
Krijg nou tetten. Gevondenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Quote alert aanzetten bij je instellingen.
^^quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |