Donequote:Op zondag 10 januari 2016 01:13 schreef chufi het volgende:
Trusten Mickeys.. Hoop dat het leuk was...
Je Fokplek komt morgen wel
Die past niet op 1 foto.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:15 schreef FANN het volgende:
Ik wil de plek van Piet ook wel eens zien trouwens
Dan maak je er toch meerdere van? Ik zie het probleem niet zo eigenlijkquote:
heel veel zelfsquote:Op zondag 10 januari 2016 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Slaap lekker Fann... Eens kijken of er nog meer plekkies bijgekomen zijn morgen
Mij valt op dat een 'maak een foto van je ....... topic' vaak leuk gevuld wordt.quote:
Een onverwachts succesquote:Op zondag 10 januari 2016 12:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mij valt op dat een 'maak een foto van je ....... topic' vaak leuk gevuld wordt.
quote:Op zondag 10 januari 2016 13:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag het ... Ook ouderwets in de bank..
ik heb ook weer een nieuwe besteklaquote:Op zondag 10 januari 2016 13:21 schreef FANN het volgende:
Het besteklade topic was ook weer omhoog geschopt
al gepost?quote:Op zondag 10 januari 2016 13:22 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb ook weer een nieuwe bestekla
Nu nog een passend fototoestel?quote:Op zondag 10 januari 2016 13:22 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb ook weer een nieuwe bestekla
Ben je op dieet dan?quote:Op zondag 10 januari 2016 13:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eet sinds een tijdje geen aardappelen meer, dus is het overbodig geworden.
Welnee joh. Ik lust het best, maar omdat ik ook veel pasta eet, lopen ze teveel uit en dan krijg je van die vieze zachte rimpeldingen. Dan kan je het wel per kilo kopen, maar als ik aardappelen wil, dan ga ik gewoon bij mijn ouders eten.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je op dieet dan?![]()
Ik eet zelf best wel veel aardappelsgekookt, gebakken, gefrituurd, gestamp ...
Lekker
quote:Op zondag 10 januari 2016 13:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Welnee joh. Ik lust het best, maar omdat ik ook veel pasta eet, lopen ze teveel uit en dan krijg je van die vieze zachte rimpeldingen. Dan kan je het wel per kilo kopen, maar als ik aardappelen wil, dan ga ik gewoon bij mijn ouders eten.
Ay, ik had wel gisteren nog even gecheckt maar niet geschopt, nu dus iemand anders wel.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:21 schreef FANN het volgende:
Het besteklade topic was ook weer omhoog geschopt
quote:Op zondag 10 januari 2016 13:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ay, ik had wel gisteren nog even gecheckt maar niet geschopt, nu dus iemand anders wel.
CUL / Show hier spontaan je besteklade. Deel 2quote:Op zondag 10 januari 2016 13:53 schreef Mickeys het volgende:
Ow... linkje naar de spontane besteklade?
heb ook maar even gedumptquote:Op zondag 10 januari 2016 13:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
CUL / Show hier spontaan je besteklade. Deel 2
Dus tong80... iets beters als reactie kun je niet verzinnen? Leef je uit, laat je gaan, krop het niet op.... is niet goed voor je hartquote:Op zondag 10 januari 2016 14:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat je anaal nemen en post het hier.
Jij staat er ook tussen?quote:Op zondag 10 januari 2016 14:24 schreef chufi het volgende:
[..]
MooiEens kijken of een vuilniszak je ook staat LIF / Fok!kers in een vuilniszak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |