Kus Fannquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:35 schreef FANN het volgende:
[..]
kelere ja , long time ago ja, we hadden er lol om en dan komt zij met die onzin aanzetten
ja doeiiiiiiiiii
Ik quote 'm gewoon nog een keer.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:35 schreef FANN het volgende:
[..]
kelere ja , long time ago ja, we hadden er lol om en dan komt zij met die onzin aanzetten
ja doeiiiiiiiiii
De vraag is wie ze uit de sloot haalt.quote:
Heb je die koe naar de kant zien zwemmen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kent die reclame toch wel van Bommetje...!?
Ja rugslag was het toen ie aantiktequote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je die koe naar de kant zien zwemmen?
De kant komt ie iig niet op.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je die koe naar de kant zien zwemmen?
Soms ben je dan gewoon mens Pietquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga nog ff de droger leeghalen en dan meuren. Ben beetje moe.
Truste.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga nog ff de droger leeghalen en dan meuren. Ben beetje moe.
En hij heeft zelfs huishoudelijke taken.quote:
Heb geen droger.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En hij heeft zelfs huishoudelijke taken.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en ? Leg je het dan gewoon op de grond?
MUTS !!!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Al die lijntjes.....veel te verwarrend.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:26 schreef Mickeys het volgende:
Goedemorgen.
Missie geslaagd.... weer volle bak(je) koffieGoedesmorgens, ik ga hem ook maar eens ontkalken, azijn toch geen nasmaak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh... dit is een nieuwe... mijn 12(?) jaar oude heeft het begeven na het ontkalken.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Goedesmorgens, ik ga hem ook maar eens ontkalken, azijn toch geen nasmaak?
ah, hij ziet er ook nieuw uit, 12 jaar is een respectabele leeftijd voor een senseoquote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Eh... dit is een nieuwe... mijn 12(?) jaar oude heeft het begeven na het ontkalken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Ik was bij de Blokker (had 10.000 DE punten om mee te kunnen betalen) en zag dat de Senseo UP voor mij te klein is, maar die is wel in de aanbieding voor 48 euro.. Had die zelf dan wel "gratis" mee kunnen nemen, maar je kunt er denk ik net 2 bakjes mee zetten met het reservoir. Misschien iets meer voor jou dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:49 schreef Karzai het volgende:
Dat ding van mij ziet er niet meer uit, ik heb een hele oude maar tis wel makkelijk vooral 's ochtends als je weinig tijd hebt. Zoveel koffie drink ik niet
Ik zou het doen. Alleen een goede bonen machine is duur... dat was mijn probleem voor nu eventjes.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:12 schreef Karzai het volgende:
Ik ga wel even kijken wil ook wel een nieuw koffie apparaat,, denk dat ik dan van de senseo afstap en eentje neem waar je boontjes in kan gooien.
ik zie het ja 200 euro is toch wel het maximum voor mij, anders koop ik wel zo''n potje ik kan m'n geld wel beter gebruikenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik zou het doen. Alleen een goede bonen machine is duur... dat was mijn probleem voor nu eventjes.
quote:
Nog niet, ik word altijd wakker met een peukje.quote:
Ow.... ik moet wakker worden met koffie en een peukje.. na 2 koffie pas ontbijt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nog niet, ik word altijd wakker met een peukje.![]()
Krijg nu nog geen hap en geen koffie door mijn keel, over een uurtje of 2 pas...
Jij een nieuw apparaat.![]()
Mocht je nou al die DE punten in 1 keer inleveren?
50 euro is mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow.... ik moet wakker worden met koffie en een peukje.. na 2 koffie pas ontbijt.
Kon al mijn punten in 1 keer inleveren. Leverde me toch mooi 50 euro op. Ook al heb ik er jaren en jaren over gedaan om ze bij elkaar te harken, kwam nu goed uit
dat is toch pas over een half jaarquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.1limburg.nl/co(...)aaf?context=topstory
Arme Jan Smeets, die beesten schijten waarschijnlijk zijn hele terrein onder.
Jup... 5,5 jaar in mijn geval, maar wel ergens een keer hulp daarbij gehad van iemand:quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:47 schreef Karzai het volgende:
Er zitten 25 punten op een pak senseo pads, kolere 10.000 punten verzamelen daar doe je inderdaad jaren over
Er zou nog overlegd worden daarover, maar die gasten hadden blijkbaar haast, zover als ik Jan Smeets 'ken' betekent dat voor het circus dat er niet meer gepraat gaat worden en ze hun biezen per direct kunnen pakken.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat is toch pas over een half jaarals ie nou een paar centjes huur vraagt is iedereen blij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Smakelijkquote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn eerste bak koffie gaat er nu inonder begeleiding van 2 broodjes kaas/Limburgse gebakken pastei.
Dank je, maar hey, waarom heb je nu een rode en geen zwarte?quote:
Hij is alleen online in zwart verkrijgbaar, maar dan mag je weer geen DE punten inleveren... zwaar irritant dusquote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dank je, maar hey, waarom heb je nu een rode en geen zwarte?
Een soort worst, heel fijn gehaktbrood, dat kan je als snijworst (plakjes) op je brood eten en is heel erg lekker.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Smakelijk
ps.. wat is Limburgse gebakken pastei?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Nah, rood is toch ook leuk.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hij is alleen online in zwart verkrijgbaar, maar dan mag je weer geen DE punten inleveren... zwaar irritant dus
Ik laat pastei meestal links liggen omdat ze vaak champignons hebben toegevoegd. En juist daar ben ik allergisch voorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een soort worst, heel fijn gehaktbrood, dat kan je als snijworst (plakjes) op je brood eten en is heel erg lekker.
Ken je dan helemaal geen gebakken pastei? Bestaat dat in het Noorden niet
Ja dat wel... alleen is mijn keuken grotendeels bordeaux rood (met beuken) en de Senseo is echt knal knal rood.. ach ja.. hij zet lekkere en hete koffie en de kopjes zijn nu echt volquote:
Die zitten er niet in, maar je hebt gelijk, veel van dat soort 'worsten' hebben indd champs erin en sommigen van die smerige gelei, ook zo goor, maar gebakken pastei heeft niets van dat alles dus.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik laat pastei meestal links liggen omdat ze vaak champignons hebben toegevoegd. En juist daar ben ik allergisch voor
Ik kom vast wel weer een keer in Nederweert, zal vragen of ze dat voor mij willen maken/kopenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die zitten er niet in, maar je hebt gelijk, veel van dat soort 'worsten' hebben indd champs erin en sommigen van die smerige gelei, ook zo goor, maar gebakken pastei heeft niets van dat alles dus.
Nederweert is voor mij niet het Zuiden, hoewel het wel nog Limburg is.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik kom vast wel weer een keer in Nederweert, zal vragen of ze dat voor mij willen maken/kopenVolgens mij hebben we dat niet hier in het midden van het land
Ah... dat ziet er goed uit. (En Nederweert is voor mij gewoon het zuiden... maar ja, ik heb dan ook een aantal jaren in Groningen gewoond, dat is pas het Noordenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nederweert is voor mij niet het Zuiden, hoewel het wel nog Limburg is.
Dat hoeven ze niet te maken dat hebben ze gewoon in hun assortiment hoor.![]()
[ afbeelding ]
Limburgse gebakken pastei.![]()
Groningen is voor mij het andere eind van de wereld.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ah... dat ziet er goed uit. (En Nederweert is voor mij gewoon het zuiden... maar ja, ik heb dan ook een aantal jaren in Groningen gewoond, dat is pas het Noorden)
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:45 schreef Mickeys het volgende:
Deze had ik en ik zie dat die van november 2004 is. Volgens mij had ik m toen meteen gekocht.ow.... niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoeveel moest je nou bijbetalen, niet veel dan toch?
28quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... nice![]()
hoeveel moest je nou bijbetalen, niet veel dan toch?
Die Up was echt klein... die ben je meer aan het vullen dan dat je er koffie uit zou gaan krijgen. Leuk voor als je 1 of 2 bakjes drink. Twist heb ik gevuld en ik heb er 5 bakjes nu uit en hij is nog niet leegquote:
Graag na woensdag... dan kan ik thuis overwinterenquote:
Dat Smeets dat niet pikt is geen verrassing voor me.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:05 schreef chufi het volgende:
Jan Smeets weer blij
http://www.nu.nl/entertai(...)errein-verlaten.html
Wat ik niet begrijp is dat als je toestemming hebt om je auto's daar neer te mogen zetten, de afzetting vervolgens kapot gemaakt is om het terrein op te kunnen. Iets in het verhaal klinkt niet logisch.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:05 schreef chufi het volgende:
Jan Smeets weer blij
http://www.nu.nl/entertai(...)errein-verlaten.html
Dieren horen niet in een circusquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:59 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is dat als je toestemming hebt om je auto's daar neer te mogen zetten, de afzetting vervolgens kapot gemaakt is om het terrein op te kunnen. Iets in het verhaal klinkt niet logisch.
En waarom mogen de dieren eigenlijk niet? Die "apen" die er tijdens Pink-Pop rond hobbelen maken meer kapot (denk ik)
Het terrein is van Pinkpop, waarvan Smeets de leider is, hij kan en mag met dat terrein doen wat ie wil.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:59 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is dat als je toestemming hebt om je auto's daar neer te mogen zetten, de afzetting vervolgens kapot gemaakt is om het terrein op te kunnen. Iets in het verhaal klinkt niet logisch.
En waarom mogen de dieren eigenlijk niet? Die "apen" die er tijdens Pink-Pop rond hobbelen maken meer kapot (denk ik)
Dat ook nog eens, ik heb een enorme antipathie jegens circussen, dus wegwezen met dat gedoe.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Dieren horen niet in een circuswat doet een koe trouwens in godsnaam in een circus?
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ook nog eens, ik heb een enorme antipathie jegens circussen, dus wegwezen met dat gedoe.
Danny Blindquote:
dat kan ik me best wel voorstellen op de één of andere manierquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:24 schreef Treehut362 het volgende:
Toen ik klein was haalde ik altijd circus en kermis door elkaar.
Bedoel je nou dat kermisexploitanten op apen lijkenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:25 schreef FANN het volgende:
[..]
dat kan ik me best wel voorstellen op de één of andere manier![]()
Die is nl. net zo oud als ikquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, is ook zo, maar ik dacht die van Hut heeft vast een diepe betekenis
Nee, voor een kind is het gewoon feest of zo...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat kermisexploitanten op apen lijken![]()
ik haalde de woorden door elkaarquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, voor een kind is het gewoon feest of zo...
ja, ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen, maar ik snap dat wel gewoon
eindigs op us en is, klikt voor een kind een beetje hetzelfde, snap ik ookquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik haalde de woorden door elkaar
IQquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:30 schreef FANN het volgende:
[..]
eindigs op us en is, klikt voor een kind een beetje hetzelfde, snap ik ook![]()
ik snap best veel
Vraag 4 is luguberquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:34 schreef Treehut362 het volgende:
GC / Slaap je veel of weinig?
1 Hoeveel uur slaap jij per nacht?
2 Hoe laat lig je in bed?
3 Hoe laat moet je er weer uit?
4 Slaap je gemakkelijk in?
7 ā 8 uur
tussen 21:30 en 23:00 uur
tussen 05:45 en 11:00 uur
Ja
Voor zover ik weet werd er nog over onderhandeld (prijs), en dat er geen dieren welkom waren was al bekend.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:36 schreef Mickeys het volgende:
Ow, maar ik ben ook tegen dieren in een circus. Daar gaat het niet zozeer om eigenlijk. Maar beter dat ze nog ietwat redelijk opgevangen/veilig staan dan dat er met de dieren gezeuld worden.
Maar waar ik mij over verbaasde wat het stukje waarin gezegd werd dat Jan Smeets wel toestemming voor de auto's had gegeven.
Men kan daar ook doodgaan bedoelen iddquote:
Dat is bij mij echt zéér verschillendquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:34 schreef Treehut362 het volgende:
GC / Slaap je veel of weinig?
1 Hoeveel uur slaap jij per nacht?
2 Hoe laat lig je in bed?
3 Hoe laat moet je er weer uit?
4 Slaap je gemakkelijk in?
7 ā 8 uur
tussen 21:30 en 23:00 uur
tussen 05:45 en 11:00 uur
Ja
Ja Hut dat noemen ze ook zo...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Men kan daar ook doodgaan bedoelen idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |