Eerst de koelkast.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Die gaat straks toch ff doorhalen en draaien op Radio49.nl
Deels, maar ook omdat ik boel DE punten hebquote:
Ja maar met die DE points kun je ook kopjes kopen toch ipv een Senseo...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:39 schreef Mickeys het volgende:
Tnx
[..]
Deels, maar ook omdat ik boel DE punten heb
meh... geen zin in radio, ik draai altijd eigen muziek als ik zin heb in muziekquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Schema staat al op bezet.. Knokkels , je leuek stem Fannn... Weet niet of ie nu ook praat..
Maar hij praat en is heel goed in verzoekjes..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:41 schreef FANN het volgende:
[..]
meh... geen zin in radio, ik draai altijd eigen muziek als ik zin heb in muziek
ik durf het bijna niet te zeggen, maar eh... die Griek ligt weer te pittenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar hij praat en is heel goed in verzoekjes..
Tis ook allemaal wat met elk van ons hier he...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te zeggen, maar eh... die Griek ligt weer te pittenen mijn koptelefoon
is niet aangesloten, ingewikkeld verhaal, moet ik allemaal dingen doen om hem weer aan te koppelen, geen zin in Chuf
Griesmeel. wat een ellende was dat.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:46 schreef FANN het volgende:
Ik ga nog effe een bakkie Griesmeelpap eten en dan slapen...
Lekker manquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Griesmeel. wat een ellende was dat.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:52 schreef chufi het volgende:
Griekse Male die pruimen op sap zet..? Fann toch
Vroeger hadden alle artiesten wel wat schunnige nummers achter de hand ivm Carnaval en zo...quote:
Ik wel hoor, maar geen sokken dan.. Ik had geen meer en afgelopen in SPanje een paar gekocht.. En in die paar dagen dus een 2 wiite strepen op mn voeten gebrand.. Volgens mij is het nog niet weg...quote:
Ik maak me er ook niet druk om...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een beetje 40 plusser heeft sandalen in de kast.
Geef me 1 goede reden waarom?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een beetje 40 plusser heeft sandalen in de kast.
Omdat het kan.. Zo simpel is het.. Maar dan wel alleen als je buitne in de zon bent en je teennagels verzorgt..quote:
Mijn nagels zijn verzorgt, dat is het punt niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat het kan.. Zo simpel is het.. Maar dan wel alleen als je buitne in de zon bent en je teennagels verzorgt..
Is goed Mo..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn nagels zijn verzorgt, dat is het punt niet.
Je loopt er toch best een beetje mee voor joker.quote:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn nagels zijn verzorgt, dat is het punt niet.
quote:Op maandag 1 september 2014 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
gelukkig maar, had je een 48 uur ban?
Heb ik ook twee keer gehad, één keer omdat ik iemand autist had genoemd en één keer omdat
ik een plaatje van een piemel had gepost
quote:
Dus zó zat het wel, ik had het al eens verteld hier.quote:Op maandag 1 september 2014 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]
nee blijkbaar niet, ik werd gisteren nog voor dom wijf, heks en kut uitgemaakt over een topic
over Kaas, dat mag dan weer wel denk ik
Je gaat er nog op in ook.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:26 schreef FANN het volgende:
Nog even voor mijn grote vriendin
IK had niet gescholden maar ik was uitgescholden in een topic over kaas, daar zal je wel mee in de
war zijn, ben je meestal, maar dit keer ook...
[..]
[..]
[..]
Dus zó zat het wel, ik had het al eens verteld hier.
Ja ouwe koeien jamaar je mag wel eens uitkijken als je iets zegt
Wat doe jij dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
kan ik verdomme niet uitstaan dat die altijd maar ongestraft van alles kan roepen
Je weet toch zelf wel of je wel of niet gescholden hebt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
kan ik verdomme niet uitstaan dat die altijd maar ongestraft van alles kan roepen
dat maakt mij wel uit, gewoon omdat het ik iemand niet de tering heb gescholden zoals zij beweerde,quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je weet toch zelf wel of je wel of niet gescholden hebt.
Wat maakt het uit....
In de winter de sokken er overheen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:32 schreef FANN het volgende:
[..]
doe je sandalen aan, dan glij je niet uit
Zolang ik zelf weet dat het niet zo is vind ik het prima, en als ik het zou hebben gedaan, wat vreemd zou zijn want ik ben niet zo, zou ik er op zijn minst een reden voor gehad hebben.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:31 schreef FANN het volgende:
[..]
dat maakt mij wel uit, gewoon omdat het ik iemand niet de tering heb gescholden zoals zij beweerde,
is dat zo gek?
Als ik zomaar iets over jou ga roepen, vindt je dat dan oké?
nah... ikke niet
zo idat, truste Pietquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de winter de sokken er overheen.
kelere ja , long time ago ja, we hadden er lol om en dan komt zij met die onzin aanzettenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Meissie wat maak je je ook altijd nog druk.. Long long time ago..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |