ja, dit was zijn verhaaltje voor het slapenquote:Op maandag 1 september 2014 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je Aap weer aan het voorlezen?
Zullen we een topic voor Aap openen, moet jij doen dan, gewoon hiero in 40+quote:Op maandag 1 september 2014 22:24 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, dit was zijn verhaaltje voor het slapen
Je hebt dit boek op Fok: ONZ / De FOK! Bijbel.quote:Op maandag 1 september 2014 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Arme Aap, zoveel nare mensen zwerven hier rondmaar gelukkig niet allemaal
jemig 2004 toen bestond ik nog niet, niet hier tenminstequote:Op maandag 1 september 2014 22:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Je hebt dit boek op Fok: ONZ / De FOK! Bijbel.
ehm, leuk idee maar doe maar nietquote:Op maandag 1 september 2014 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Zullen we een topic voor Aap openen, moet jij doen dan, gewoon hiero in 40+
gaan we allemaal leuke dingetjes voor hem posten
Ik ook niet hoor, maar gelukkig staat dit boek nog steeds onlinequote:Op maandag 1 september 2014 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
jemig 2004 toen bestond ik nog niet, niet hier tenminste
Dat boek is al wat ouder...quote:Op maandag 1 september 2014 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
jemig 2004 toen bestond ik nog niet, niet hier tenminste
Nee zo erg is het nog nietquote:Op maandag 1 september 2014 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lig jij ook altijd ongebruikt op een nachtkastje?
Is over nuquote:Op maandag 1 september 2014 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
eeeeejjjjjjjjjjj geen Ban? of is het al weer over?
gelukkig maar, had je een 48 uur ban?quote:
Voor een maand, vanwege snijden. Mag ik niet bespreken op het forum dus doe ik niet meer.quote:Op maandag 1 september 2014 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
gelukkig maar, had je een 48 uur ban?
Heb ik ook twee keer gehad, één keer omdat ik iemand autist had genoemd en één keer omdat
ik een plaatje van een piemel had gepost
mag dat niet?quote:Op maandag 1 september 2014 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik ook twee keer gehad, één keer omdat ik iemand autist had genoemd
nee blijkbaar niet, ik werd gisteren nog voor dom wijf, heks en kut uitgemaakt over een topicquote:
dat is dan wel weer mooi dat je weer terug mocht....quote:Op maandag 1 september 2014 23:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Voor een maand, vanwege snijden. Mag ik niet bespreken op het forum dus doe ik niet meer.
Maar ik heb meteen gemaild dat ik niet snapte waarom ik geband was en toen werd dat uitgelegd. En daarna heb ik gevraagd of ik weer terug mocht als ik beloofde dat ik het niet meer zou doen.
En zo geschiede.
Nah....gewoon een kutpolicy.quote:Op maandag 1 september 2014 23:07 schreef FANN het volgende:
Tja, is allemaal wat te heftig voor Fok Bella
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |