http://www.sandalandsoxer.co.uk/home.htmquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:14 schreef Mickeys het volgende:
In de zomer wil graag koele voeten, in de winter warme
Ja dan doe je er ook lang mee, dus................quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Meer dan 25... Ik laat ze rustig ook herstellen bij de schoenmaker. Zeker degene die zo waanzinnig lekker zitten
Zeg je hebt 100 paar en elke dag een ander paar aan je voeten.. dan komt elk paar per jaar 3.5 keer aan de beurt.. Ja dan kun je er wel 30 jaar mee doen volgens mij ..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:17 schreef Mickeys het volgende:
een kleine schoenenwinkel zou jaloers zijn op mijn aantallen... Maar goed... ik kan dan ook rustig een jaar of 15 met een paar schoenen doen.... ik wissel voldoende af
Die zou je als zomerschoen best kunnen nemen Piet.. ik vind ze echt bij je passenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
http://www.sandalandsoxer.co.uk/home.htm
2e plaatjequote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
http://www.sandalandsoxer.co.uk/home.htm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest ook aan jou denken met je schortjequote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Shit ik heb ze al zo vaak gevraagd om mij er tussen uit te halen...
Ik heb geen knuffels op mn schortjequote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik moest ook aan jou denken met je schortje
knuffels? Het zag eruit als een geīmplodeerde aardappelquote:
Je blijft bladeren daar.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik moest ook aan jou denken met je schortje
Je meent het... 35 paar maar of zoiets... Ik was ooit eens bij iemand en daar stond dr hele slaapkamer vol met schoenendozen.... echt wel 100 paar volgens mij...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:23 schreef Mickeys het volgende:
3 paar laarzen (hoog)
5 paar enkellaarsjes
6 paar ballerina sneakers
2 paar Puma sneakers
8 paar hoge hakken
3 paar espadrilles
2 paar badslippers (met dank aan de sauna)
1 paar teenslippers
2 paar motorrijlaarzen
1 paar kuitlaarsjes..
3 paar sportschoenen
volgens mij ben ik er...
Ik haat hoge hakkenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:23 schreef Mickeys het volgende:
3 paar laarzen (hoog)
5 paar enkellaarsjes
6 paar ballerina sneakers
2 paar Puma sneakers
8 paar hoge hakken
3 paar espadrilles
2 paar badslippers (met dank aan de sauna)
1 paar teenslippers
2 paar motorrijlaarzen
1 paar kuitlaarsjes..
3 paar sportschoenen
volgens mij ben ik er...
Ach als je dr van houdt...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
knuffels? Het zag eruit als een geīmplodeerde aardappel
wat deed je dan ook in haar slaapkamer?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Je meent het... 35 paar maar of zoiets... Ik was ooit eens bij iemand en daar stond dr hele slaapkamer vol met schoenendozen.... echt wel 100 paar volgens mij...
Die stond open toen ik naar het toilet moest .. Ik ben toen toch maar niet blijven hangen.. Ze had wel speciaal wiskey ingeslagen voor me... Waarom weet ik ook niet..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
wat deed je dan ook in haar slaapkamer?
Omdat ze zoveel schoenen had ben je weggegaan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Die stond open toen ik naar het toilet moest .. Ik ben toen toch maar niet blijven hangen.. Ze had wel speciaal wiskey ingeslagen voor me... Waarom weet ik ook niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |