DEnk niet dat een van jullie nog een cursus uploaden nodg heeft..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was in de war
maar wat bedoel je hiermee dan?
[..]
je kan foto's uploaden met tinypic, bedoel je dat?
We moeten Sacha natuurlijk wel een klein beetje aan het werk houden als Modjequote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ging eerder al met een crosspost door in de SC, maar helaas..
Nieuwe poging
Imgur.comquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:52 schreef Mickeys het volgende:
Ow ja.. en waar pleur je foto's neer zodat je ze hier kan plaatsen?
We hebben allemaal minstens één note erbijquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
We moeten Sacha natuurlijk wel een klein beetje aan het werk houden als Modje![]()
Sas zal het aan dr billen roesten op dr vakantie eiland... Zolang we niet overdrijven... We corrigeren ons zelf al zoals we hier getuige van zijn.. Dat kan alleen in 40+quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
We moeten Sacha natuurlijk wel een klein beetje aan het werk houden als Modje![]()
Ik niet .. Ik heb me ingedekt...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
We hebben allemaal minstens één note erbij![]()
neh... denk het niet hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De huidige sneakers (nog gekocht op de grens van Vaticaanstad)The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Zo niet goedkoop.. En niet eens in mn maatquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:00 schreef FANN het volgende:
Deze wil ik ook nog
https://www.zalando.nl/ni(...)g-ni111s016-q12.html
Lol, wel in mijn maat...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo niet goedkoop.. En niet eens in mn maat
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:01 schreef Mickeys het volgende:
Wow dat zijn spezzialesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De huidige sneakers (nog gekocht op de grens van Vaticaanstad)
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:01 schreef Mickeys het volgende:
Lijken wel bordeelschuiversSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De huidige sneakers (nog gekocht op de grens van Vaticaanstad)![]()
Herkenbaar hahaha.. De betreffende sneakers heb ik gekocht in oktober 2007quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik doe jaaaren met paar schoenen, raak er zelfs aan gehecht
Ik wil ze graag, maar ik wil zo veelquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo niet goedkoop.. En niet eens in mn maat
dus imgur.com is beter?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klopt, maar daar wordt je gek van de reclames en codes die je moet intypen...
Ja, da's wel lastig,hoefde vroeger niet.. gedoe...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klopt, maar daar wordt je gek van de reclames en codes die je moet intypen...
Heb je ze al eens gepast in de stad?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wil ze graag, maar ik wil zo veel![]()
Komt wel hoor, misschien gaan ze nog afprijzen
Nieuwe schoenen is altijd weer klote in het begin.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Herkenbaar hahaha.. De betreffende sneakers heb ik gekocht in oktober 2007
Jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je ze al eens gepast in de stad?
Tja... ik heb zoveel schoenen... keuze is reuze... dus dat inlopen hoeft op een enkeling na niet meerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nieuwe schoenen is altijd weer klote in het begin.
Ik heb nogal aparte steunzolen en ik kan écht alleen in Nike'squote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja... ik heb zoveel schoenen... keuze is reuze... dus dat inlopen hoeft op een enkeling na niet meer
Dus je hebt nog voor jaren genoeg.. zeg je nu toch?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja... ik heb zoveel schoenen... keuze is reuze... dus dat inlopen hoeft op een enkeling na niet meer
eigenlijk welquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zorg jij ook dat er straks geen schoenenwinkel meer blijft bestaan...
Bang dat er iets op je tenen valt?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb 1 paar hoge veiligheidsschoenen die ik altijd pak.
Ja, theoretisch wel... in de praktijk: bij lange na nietquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je hebt nog voor jaren genoeg.. zeg je nu toch?
Heb je geen zomer en winterschoenen dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb 1 paar hoge veiligheidsschoenen die ik altijd pak.
Maar dat is natuurlijk een mannelijke aanname... Vrouwen denken niet zo...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je hebt nog voor jaren genoeg.. zeg je nu toch?
Dat zegde ikquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk een mannelijke aanname... Vrouwen denken niet zo...
Zit daar verschil in dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je geen zomer en winterschoenen dan?
Ja echt welquote:
lol...quote:
Je moet toch zomer en winter schoenen hebbenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk een mannelijke aanname... Vrouwen denken niet zo...
Ja, dat dus...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:14 schreef Mickeys het volgende:
In de zomer wil graag koele voeten, in de winter warme
Ik heb een vermoeden..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:16 schreef Mickeys het volgende:
Ik zal mijn hoeveelheden maar niet noemen...
meer dan 10 of meer dan 20?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:16 schreef Mickeys het volgende:
Ik zal mijn hoeveelheden maar niet noemen...
meer dan 20 dusquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:17 schreef Mickeys het volgende:
een kleine schoenenwinkel zou jaloers zijn op mijn aantallen... Maar goed... ik kan dan ook rustig een jaar of 15 met een paar schoenen doen.... ik wissel voldoende af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |