Mag je de binnenstad nog wel in?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb officieel een classic sinds 2016
Was leuk bijverdienen met sper achter om op natte grasvelden de dikke auto's met trailer naar de weg te trekken.quote:
De schoonmoeder van m'n oudste rijdt een Avalanche... daar doet ze boodschappen mee enzoquote:
Dat geneuzel gaat langs me heen. Hij valt wel een beetje uit elkaar. Ik had een natte kont. Het rubber van mijn deur laat losquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mag je de binnenstad nog wel in?
Natuurlijk, je zal heus geen diesel hebben.
Gelukkig zijn de parkeerplaatsen in Schubbekutteveen berekend op busjes en dergelijke, dan wil het nog wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Parkeren was ook leuk met die bak, alles is te klein dan.
Zuipt ze veel die schoonmoeder?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
De schoonmoeder van m'n oudste rijdt een Avalanche... daar doet ze boodschappen mee enzo
Ik wil niet weten wat dat ding zuipt
Geen schoonmoeder en geen autoquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zei net nog dat je oude een classic is geworden?
quote:
zoiets?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb officieel een classic sinds 2016
Staat me nog bij, maar wist niet van huwelijksreisquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, konden ze gelijk door naar het circuit voor de motorraces.
Die was ook pas 4 weken na de trouwerijquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Staat me nog bij, maar wist niet van huwelijksreis
Ja echt he ?quote:
Ik ging op reis voor mn huwelijk...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die was ook pas 4 weken na de trouwerij
Ik heb altijd een huwelijk die ik niet wil. FEESTquote:
Mijn muts luistert nog steeds goed naar me.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb altijd een huwelijk die ik niet wil. FEEST
Die van mij ookquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn muts luistert nog steeds goed naar me.
Wel periodiek de spinnenwebben verwijderen...quote:
ah... jij kent de uitdrukking welquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel periodiek de spinnenwebben verwijderen...
Ik was vandaag blij met mijn muts.
Met mijn schoenen iets minder, die blijken niet meer waterdicht te zijn...
Sokken erom.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Met mijn schoenen iets minder, die blijken niet meer waterdicht te zijn...
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk, op jou hoeft de brandweer niet meer te rekenen...
Duurt wel langer dan voordat je natte poten krijgt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan nog zijn ze niet waterdicht...
Ik heb tijd zat om natte poten te krijgen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Duurt wel langer dan voordat je natte poten krijgt.
ik was in de warquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:52 schreef Mickeys het volgende:
Oeps... Fann? Schoenen, laarsjes en sloffen...
je kan foto's uploaden met tinypic, bedoel je dat?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:51 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hehehe... dat had ik met die Puma's.. heb diverse soorten gekocht.
Waar zetten jullie je foto's neer zodat je ze hier kunt posten?
Ik ging eerder al met een crosspost door in de SC, maar helaas..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:51 schreef FANN het volgende:
we zitten niet in de SC hieroik raak de kluts kwijt....
Nike setjes...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:52 schreef Mickeys het volgende:
Oeps... Fann? Schoenen, laarsjes en sloffen...
Ow ja.. en waar pleur je foto's neer zodat je ze hier kan plaatsen?
Nah.. ja, foutjequote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ging eerder al met een crosspost door in de SC, maar helaas..
Nieuwe poging
tinypic ken ik niet... even opsnorrenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was in de war
maar wat bedoel je hiermee dan?
[..]
je kan foto's uploaden met tinypic, bedoel je dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |