Eerst de koelkast.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Die gaat straks toch ff doorhalen en draaien op Radio49.nl
Deels, maar ook omdat ik boel DE punten hebquote:
Ja maar met die DE points kun je ook kopjes kopen toch ipv een Senseo...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:39 schreef Mickeys het volgende:
Tnx
[..]
Deels, maar ook omdat ik boel DE punten heb
meh... geen zin in radio, ik draai altijd eigen muziek als ik zin heb in muziekquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Schema staat al op bezet.. Knokkels , je leuek stem Fannn... Weet niet of ie nu ook praat..
Maar hij praat en is heel goed in verzoekjes..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:41 schreef FANN het volgende:
[..]
meh... geen zin in radio, ik draai altijd eigen muziek als ik zin heb in muziek
ik durf het bijna niet te zeggen, maar eh... die Griek ligt weer te pittenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar hij praat en is heel goed in verzoekjes..
Tis ook allemaal wat met elk van ons hier he...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te zeggen, maar eh... die Griek ligt weer te pittenen mijn koptelefoon
is niet aangesloten, ingewikkeld verhaal, moet ik allemaal dingen doen om hem weer aan te koppelen, geen zin in Chuf
Griesmeel. wat een ellende was dat.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:46 schreef FANN het volgende:
Ik ga nog effe een bakkie Griesmeelpap eten en dan slapen...
Lekker manquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Griesmeel. wat een ellende was dat.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:52 schreef chufi het volgende:
Griekse Male die pruimen op sap zet..? Fann toch
Vroeger hadden alle artiesten wel wat schunnige nummers achter de hand ivm Carnaval en zo...quote:
Ik wel hoor, maar geen sokken dan.. Ik had geen meer en afgelopen in SPanje een paar gekocht.. En in die paar dagen dus een 2 wiite strepen op mn voeten gebrand.. Volgens mij is het nog niet weg...quote:
Ik maak me er ook niet druk om...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een beetje 40 plusser heeft sandalen in de kast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |