Ik heb voor FXP forums gewerkt en die hacken alles, zou dat nu ineens anders zijn?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 03:02 schreef chufi het volgende:
Tuurlijk... Das toch allemaal BS... Ik heb voor de Amerikaanse Telecom gewerkt... Die tappen echt niets ....
Geen idee..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 03:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb voor FXP forums gewerkt en die hacken alles, zou dat nu ineens anders zijn?
eh.... nu ga ik twijfelen... Iemand vroeg om half negen vanmorgen het nummer van Katinka - Spelbrekers te posten...quote:
Dat vroeg ik aan FANN volgens mij.. Maar ik was het zelf alweer vergeten..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 09:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
eh.... nu ga ik twijfelen... Iemand vroeg om half negen vanmorgen het nummer van Katinka - Spelbrekers te posten...
quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:38 schreef chufi het volgende:
Kan iemand morgenvroeg om half negen posten.. Ik slaap dan waarschijnlijk nog
algemeen dusquote:
Ja maar, ja maar...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 09:56 schreef chufi het volgende:
Dat dus.. En ik was zelf al wakker, maar het was meer een geintje met een knipoog naar dat Toontje lager
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Zn achternaam doet het wel vermoeden...
neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ik wou gewoon hoi zeggenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok ... Geen idee waar het over ging...
Hoiquote:
Hoi Moquote:
Koffie/thee/ontbijten en avondeten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:17 schreef chufi het volgende:
Ga je koffie drinken bij Sas dit weekend?
Dan hoop ik maar dat morgen de NS gewoon rijdtquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:25 schreef drakin het volgende:
Maar vandaag blijf ik nog even lekker thuis.
Waarom zouden ze dat morgen niet doen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat morgen de NS gewoon rijdt
Gewoon omdat het kan... Met de NS weet je het nooitquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat morgen niet doen?
Omdat, tja, gewoon NS.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat morgen niet doen?
Anders ga ik gewoon zondag, of ik sla over.quote:
Ja voor de koffie hoef je het iig niet te doen....quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Anders ga ik gewoon zondag, of ik sla over.
Vanaf volgende week wel, hij gaat nu eindelijk een koffiemachien halenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja voor de koffie hoef je het iig niet te doen....
Ja maar die heb je thuis toch ook al ?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Vanaf volgende week wel, hij gaat nu eindelijk een koffiemachien halen
Ik heb een nespresso en ben niet altijd thuis.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar die heb je thuis toch ook al ?
Doe maar duurquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb een nespresso en ben niet altijd thuis.
Hij haalt zo'n volautomaat zoals madmaster heeft.
Ik doe met je mee met de Senseo. Het is sowieso beter geworden toen bekend werd dat een leverancier te weinig koffie in de pads deed. (en daar dus wat aan gedaan hebben)quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe maar duur![]()
ik heb een Senseo![]()
mja weet ik iedereen vind het vies, ik vind het nog best meevallen, wél het nieuwste model![]()
kan je sterk en minder sterk in zetten, dat dan weer wel, die kuipjes zijn dúúr
Ja, vuile oplichtersquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik doe met je mee met de Senseo. Het is sowieso beter geworden toen bekend werd dat een leverancier te weinig koffie in de pads deed.
Idd... wel is mijn apparaat aan vervanging toe... hij/zij vind het ineens leuk de afgelopen 3 weken om de kopjes maar voor 2/3 te vullen... Koffie is dan wel sterker, maar toch... ik woon niet in Den Haag dus doe niet aan Haagse bakkies. Dat gaat de Senseo daar maar mooi wonen als die dat zo graag wilquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, vuile oplichterstoen was het wél écht goor
maar is gelukkig weer normaal
Ontkalken wil ook nog wel eens helpenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Idd... wel is mijn apparaat aan vervanging toe... hij/zij vind het ineens leuk de afgelopen 3 weken om de kopjes maar voor 2/3 te vullen... Koffie is dan wel sterker, maar toch... ik woon niet in Den Haag dus doe niet aan Haagse bakkies. Dat gaat de Senseo daar maar mooi wonen als die dat zo graag wil
ontkalken van wat? Het water hier waar geen kalk in zit?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ontkalken wil ook nog wel eens helpenheb ik ook wel eens, maar soms is het na een tijdje
ook weer normaal, heel vreemd eigenlijk....
Senseo is vies.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe maar duur![]()
ik heb een Senseo![]()
mja weet ik iedereen vind het vies, ik vind het nog best meevallen, wél het nieuwste model![]()
kan je sterk en minder sterk in zetten, dat dan weer wel, die kuipjes zijn dúúr
heb je dat ding nog nooit ontkalkt?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ontkalken van wat? Het water hier waar geen kalk in zit?
Nah, Nespresso is lekkerder, geef ik toequote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Senseo is vies.
Al heeft Sas wel biologische pads door mij die net iets beter smaken.
écht héhquote:
Noppes niks nada idd. Almere heeft het allerzachtste water. Heb juist door dat zachte water problemen met de vaatwasser. Volgens de metingen geen regeneerzout nodig, maar daar wil de vaatwasser weer niet aan. Gevolg... roestvrij stalen messen roesten alsnog want je doet er toch dat zout in (of was het nou andersom... kweetniemeer eigenlijk.. ga aan mijzelf twijfelen)quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:36 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je dat ding nog nooit ontkalkt?probeer het gewoon een keer dan, misschien is het euvel
wel meteen verholpen.
Hoezo is er bij jullie geen kalk in het water? Helemaal niks, noppes nada?
ow.......... nah, dat scheelt dan ook weer, ik dacht dat er overal wel kalkwater in het drinkwater zou zitten eigenlijkquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Noppes niks nada idd. Almere heeft het allerzachtste water. Heb juist door dat zachte water problemen met de vaatwasser. Volgens de metingen geen regeneerzout nodig, maar daar wil de vaatwasser weer niet aan. Gevolg... roestvrij stalen messen roesten alsnog want je doet er toch dat zout in
quote:
ontkalken kan geen kwaad dus ik ga jouw raad opvolgen... moet ik alleen van dat spul ervoor kopenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.......... nah, dat scheelt dan ook weer, ik dacht dat er overal wel kalkwater in het drinkwater zou zitten eigenlijk![]()
Mijn zus woont in Almere, zal ik eens vragen dan
Ik heb lidl cupsquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, Nespresso is lekkerder, geef ik toemaar geen zin in die dure cuppies en dat bestellen,
want de originele zijn dan toch ook weer het lekkerste... gedoe allemaal...
azijn in de waterbak en zonder pad koffie zetten, kan ook azijn verdunt met water.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ontkalken kan geen kwaad dus ik ga jouw raad opvolgen... moet ik alleen van dat spul ervoor kopen
Ik heb alleen schoonmaakazijn geloof ik... waar ik normaal mijn onkruid mee dood probeer te krijgen. Kan dat ook?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:42 schreef drakin het volgende:
[..]
azijn in de waterbak en zonder pad koffie zetten, kan ook azijn verdunt met water.
Daarna nog een paar keer doorspoelen en klaar!
Bij mij zit er zo'n lampje, dat gaat branden als hij ontkalkt wil worden, maar eerlijk gezegd let ik daar niet zo op, want misschien is dat wel door de fabriek ingesteld dat je het lekker vaak ontkalkquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ontkalken kan geen kwaad dus ik ga jouw raad opvolgen... moet ik alleen van dat spul ervoor kopen
geen idee, maar lijkt me niet veel anders dan gewone azijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb alleen schoonmaakazijn geloof ik... waar ik normaal mijn onkruid mee dood probeer te krijgen. Kan dat ook?
Lol, mijn Senseo staat al niet eens meer tussen... maar elke 3 maanden dus.. damn... ik heb dat ding al een jaar of.. ehm... wat zal het zijn... 12? (Aluminium recht uitvoering)quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:46 schreef FANN het volgende:
http://www.philips.nl/c-m-ho/koffie/senseo-ontkalken
ow... kan ook, op die fles van BCC staat gewoon snelontkalker, niet écht een merk ofzo...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:46 schreef Mickeys het volgende:
Ik ga gewoon proberen... eerst nog wel even bakkie tappen dan en daarna azijn en dan doorspoelen en doorspoelen en doorspoelen en ehm... misschien nog een keertje doorspoelen
ach dat doen ze gewoon omdat ze zelf ook van dat ontkalkspul verkopen, is harstikke duurquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol, mijn Senseo staat al niet eens meer tussen... maar elke 3 maanden dus.. damn... ik heb dat ding al een jaar of.. ehm... wat zal het zijn... 12? (Aluminium recht uitvoering)
kijk dittequote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ach dat doen ze gewoon omdat ze zelf ook van dat ontkalkspul verkopen, is harstikke duur![]()
daarom let ik ook nooit op dat lampje
durf ik niet te zeggen hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:53 schreef Mickeys het volgende:
Op de fles schoonmaak azijn staat dat het ook voor het ontkalken is... ik ga de gok dus wagen[ afbeelding ]
Prima azijn toch? Alleen niet drinken deze.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:53 schreef Mickeys het volgende:
Op de fles schoonmaak azijn staat dat het ook voor het ontkalken is... ik ga de gok dus (kosten... 32 eurocent lol) wagen[ afbeelding ]
Dat dus, niet voor consumptie (dus geen dressing voor de sla van makenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Prima azijn toch? Alleen niet drinken deze.
ow... ga ik dat maar voortaan doen, is nóg goedkoperquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat dus, niet voor consumptie (dus geen dressing voor de sla van maken) en wel voor schoonmaken en ontkalken.
Het heet niet voor niets 'schoonmaak'azijn, en het is een vrij mild middel.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... ga ik dat maar voortaan doen, is nóg goedkoper
Ja weet ik, ik kieper wel zo 1x per half jaar zo'n fles in de wasmachine en dan laat ik heb opquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets 'schoonmaak'azijn, en het is een vrij mild middel.
Ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik kieper wel zo 1x per half jaar zo'n fles in de wasmachine en dan laat ik heb op
95 graden draaien, is ie weer lekker schoon en geen luchtjes![]()
maar ik ga de Senseo er eens mee ontkalken![]()
waterkoker kan ook?
Oké!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja.
Daarna gewoon een keer (of 2) met schoon water spoelen.
Gaat Mo er ineens met de credits voor mijn azijntip vandoorquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké!
wel aan de kook brengen, of gewoon uurtje laten staan?
ik hoop dat het een neppert is dan anders zit er geen naald meer aan de boomquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zie dat er hier schuin aan de overkant in de flat iemand nog de kerstboom heeft staan.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Gaat Mo er ineens met de credits voor mijn azijntip vandoor
Gewoon met al dan niet verdund afhankelijk van de verkalking een keer door laten lopen, en daarna hetzelfde 1 of 2 keer met schoon water.quote:
Is goed hoor!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:19 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Open jij dan een huishoudtip topic, is ook goed!
Dat laatste had ik nog niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ik hoop dat het een neppert is dan anders zit er geen naald meer aan de boom![]()
of hij/zij ligt dood in huis, kan ook
ik bedoel de waterkokerquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon met al dan niet verdund afhankelijk van de verkalking een keer door laten lopen, en daarna hetzelfde 1 of 2 keer met schoon water.
Nee, het is jouw tip, maar dat Fann zoiets niet weet vind ik vreemd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Gaat Mo er ineens met de credits voor mijn azijntip vandoor
Die kan je aan de kook brengen, dan uitzetten, af laten koelen, leeggooien, schoon water erin en nog een keer aan de kook brengen.quote:
ik koop altijd speciaal spulquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, het is jouw tip, maar dat Fann zoiets niet weet vind ik vreemd.
Okido!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die kan je aan de kook brengen, dan uitzetten, af laten koelen, leeggooien, schoon water erin en nog een keer aan de kook brengen.
Daarom koop ik speciaal spulquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:22 schreef Mickeys het volgende:
Bijna klaar hoor... inmiddels 4 keer doorgespoeld na een liter azijn er doorheen gejast te hebben... Ik vind het alleen wel erg stinken die azijn... Dus geur moet echt weg zijn eer ik weer een kopje durf te zetten
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Daarom koop ik speciaal spulnu weet ik het weer
Huisvrouwelijke drama's.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Daarom koop ik speciaal spulnu weet ik het weer
Je moet even een schone pad erin doen, desnoods twee keerquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik nog zeker nu even 2 keer doorspoelen.. weet niet of het allemaal gaat lukken. Zie dat het apparaat toch wel zijn/haar beste tijd heeft gehad
Neeeeeeeeeeee, als ik écht iets wil vragen, dán pas, maar dat komt wel een keer hoorquote:
En je was vandaag al zo in de stemming...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:36 schreef Mickeys het volgende:
Resultaat is verbluffend..... van 2/3 gevuld kopje nu naar 1/2 gevuld kopje... tijd om het dubbel kopje knopje maar moet gaan gebruiken
Kan er wel bij Chuf....quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:38 schreef chufi het volgende:
[..]
En je was vandaag al zo in de stemming...
Daar moet je je hier op FoK! ook niet druk om moeten gaan maken...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Kan er wel bij Chuf....
* Mickeys mompelt iets over wet van Murphy en zo...![]()
![]()
En correct Nederlands typen zit er vandaag ook al niet in geloof ik
Eh, ik heb meestal een grote mond naar anderen daarover (zeggen ze) dus tja... dan moet ik in ieder geval proberen om het zelf goed te doen. Ben mij er overigens niet van bewust dat ik andere corrigeer, het is in ieder geval niet mijn bedoeling.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar moet je je hier op FoK! ook niet druk om moeten gaan maken...
TaalFreaks topic... Lienekien.. Waar is ze?
In godsnaam corrigeer me! Ik weet dat ik daarin een beetje een uitzondering ben, maar als ik continu dezelfde fout blijf typen dan denk ik dat ik iets goed doe, terwijl ik alleen maar onnozel over komquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:46 schreef Mickeys het volgende:
Eh, ik heb meestal een grote mond naar anderen daarover (zeggen ze) dus tja... dan moet ik in ieder geval proberen om het zelf goed te doen. Ben mij er overigens niet van bewust dat ik andere corrigeer, het is in ieder geval niet mijn bedoeling.
Mij kan het me aan me reet roesten dat ik eens een spelfout maak of wat dan ook.. Ik ben meestal al blij dat ik het uit mn toetsenbord krijg..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Eh, ik heb meestal een grote mond naar anderen daarover (zeggen ze) dus tja... dan moet ik in ieder geval proberen om het zelf goed te doen. Ben mij er overigens niet van bewust dat ik andere corrigeer, het is in ieder geval niet mijn bedoeling.
High five.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Mij kan het me aan me reet roesten dat ik eens een spelfout maak of wat dan ook.. Ik ben meestal al blij dat ik het uit mn toetsenbord krijg..
Blijkbaar doe ik dat onbewust toch wel hahaha... Maar goed, net wat je zegt. Zo leer je er nog iets van, dat is waar.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In godsnaam corrigeer me! Ik weet dat ik daarin een beetje een uitzondering ben, maar als ik continu dezelfde fout blijf typen dan denk ik dat ik iets goed doe, terwijl ik alleen maar onnozel over komAls niemand je ooit verbetert, hoe kan je dan leren hoe het wel moet? Ik begrijp mensen die daar boos over worden dan ook niet zo goed. Uitzondering, ik weet.
Taal verbasterd tegenwoordig zo erg dat er geen touw meer aan vast te knopen is ... Het wordt langzaam een mengelmoes van alles en nog wat..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In godsnaam corrigeer me! Ik weet dat ik daarin een beetje een uitzondering ben, maar als ik continu dezelfde fout blijf typen dan denk ik dat ik iets goed doe, terwijl ik alleen maar onnozel over komAls niemand je ooit verbetert, hoe kan je dan leren hoe het wel moet? Ik begrijp mensen die daar boos over worden dan ook niet zo goed. Uitzondering, ik weet.
Zodra er geen touw meer aan vast te knopen is bereik je wat mij betreft wel de grens, taal dient om te communiceren, als ik geen hol snap van de 'zinnen' die iemand maakt haak ik af.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Taal verbasterd tegenwoordig zo erg dat er geen touw meer aan vast te knopen is ... Het wordt langzaam een mengelmoes van alles en nog wat..
Niet alleen verbasteren, ook de officiële aanpassingen kan ik amper bijbenen! Ik begrijp het wel dat ouderen er al helemaal geen touw aan vast kunnen knopen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:54 schreef chufi het volgende:
Taal verbasterd tegenwoordig zo erg dat er geen touw meer aan vast te knopen is ... Het wordt langzaam een mengelmoes van alles en nog wat..
quote:Wat is juist: insect of insekt?
De juiste spelling is insect, met een c.
Tot 1995 was zowel insect als insekt juist. Die laatste vorm was de voorkeurspelling, de vorm met c was de toegestane spelling. Bij de spellingwijziging van 1995 is het systeem van voorkeur- en toegestane spelling afgeschaft, en sindsdien bestaat er voor verreweg de meeste woorden nog maar één correcte spellingwijze. Meestal werd dat de oude voorkeurspelling, maar insect werd aangepast aan de nieuwe regel dat woorden die op -ect, -act en -uct eindigen, altijd een c voor de t krijgen. Om die reden werd ook produkt met een k - decennialang de voorkeurspelling - in 1995 officieel product.
Helemaal consequent wordt de verdeling van c's en k's nooit. Zo is onder meer locatie juist naast lokaal en lokaliseren, en akkoord naast accorderen.
Dat soort dingen maken taal ook niet onleesbaar, en het veranderd om de zoveel jaar weer heen en weer.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet alleen verbasteren, ook de officiële aanpassingen kan ik amper bijbenen! Ik begrijp het wel dat ouderen er al helemaal geen touw aan vast kunnen knopen.
Zo kwam ik er laatst achter dat insekt echt niet meer mag. Het is insect. Ik kan daar niet aan wennen hoor.
[..]
hoe kan dat nou?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:36 schreef Mickeys het volgende:
Resultaat is verbluffend..... van 2/3 gevuld kopje nu naar 1/2 gevuld kopje... tijd om het dubbel kopje knopje maar te gaan gebruiken
Is gewoon een oud mormel (ah... het is een zij... heb ik dat bij deze ook even vastgesteld) Tijd voor een andere/iets andersquote:
Het ding was zo verkalkt dat er nu een klontje is los gekomen en dat klontje blokkeert de boel enigszins.quote:
Insect omdat dat meer English is .. Maar ik zou me er niet al te druk over maken in de gewonen omgangstaal iig..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet alleen verbasteren, ook de officiële aanpassingen kan ik amper bijbenen! Ik begrijp het wel dat ouderen er al helemaal geen touw aan vast kunnen knopen.
Zo kwam ik er laatst achter dat insekt echt niet meer mag. Het is insect. Ik kan daar niet aan wennen hoor.
[..]
Hij lekt nu ineens....quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het ding was zo verkalkt dat er nu een klontje is los gekomen en dat klontje blokkeert de boel enigszins.
I was talking to myself. Daardoor kwam deze discussie op gangquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:02 schreef FANN het volgende:
Ik heb teruggelezen maar ik snap niet waar het over gaat, dat verbeteren enzo,
zal wel in een ander topic zijn geweest dan
Ik blijf insekt volhouden, dat is de spreektaal voor mij, net als citroen met een c is.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Insect omdat dat meer English is .. Maar ik zou me er niet al te druk over maken in de gewonen omgangstaal iig..
owquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
I was talking to myself. Daardoor kwam deze discussie op gang
40+ / [40+ SC #436] Iemand kijkt naar je.quote:
Niet echt... maar dit gaat over een tijdspanne van 39 jaar... valt me dan qua aantal nog mee... vraag mij dan af wat er dan allemaal nog meer bij gaat komen (doofpot perikelen)quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:06 schreef chufi het volgende:
Het gaat goed met misbruik in Duitsland.... http://www.nu.nl/buitenla(...)sburg-misbruikt.html
Dat wordt een hoop gepuzzelquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Niet echt... maar dit gaat over een tijdspanne van 39 jaar... valt me dan qua aantal nog mee... vraag mij dan af wat er dan allemaal nog meer bij gaat komen (doofpot perikelen)
ah... ik corrigeer zelf héél zelden, maar ooit was er iemand die zei dat het geen aDvocado wasquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
40+ / [40+ SC #436] Iemand kijkt naar je.
En 2 of 3 posts later zet ik het in het klein onder mijn reactie naar Chuf![]()
Tja.. maar sowieso (en alvast mijn excuses aan de gelovigen) ik begrijp het geloof niet.. in de bijbel krijgen Adam en Eva 3 zonen.... en aangezien wij daar van af zouden stammen vraag ik mij af wie de moeder te "grazen" heeft genomen.quote:
kelere...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:06 schreef chufi het volgende:
Het gaat goed met misbruik in Duitsland.... http://www.nu.nl/buitenla(...)sburg-misbruikt.html
Soms vind ik auto-correct wel fijn, dan leer ik er nog vanquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:13 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ik corrigeer zelf héél zelden, maar ooit was er iemand die zei dat het geen aDvocado was
maar avocado had ik dus al die tijd fout gespeldnu ik het weet doe ik het altijd goed, dus ergens ben ik wel blij, stond misschien wel héél dom
Dat is ongeveer hetzelfde bij een woord als 'oubollig' waar mensen dan 'oudbollig' van maken.....quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:13 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ik corrigeer zelf héél zelden, maar ooit was er iemand die zei dat het geen aDvocado was
maar avocado had ik dus al die tijd fout gespeldnu ik het weet doe ik het altijd goed, dus ergens ben ik wel blij, stond misschien wel héél dom
ow... zou ik ook zo maar doen denk ikquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Dat is ongeveer hetzelfde bij een woord als 'oubollig' waar mensen dan 'oudbollig' van maken.....
Mijn man is ook koorknaap geweest, in Engeland weliswaar. Maar wie weetquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:06 schreef chufi het volgende:
zowiezo, zo wie zo, zowie zo, etc etc... heb het gelukkig wel vroeger meteen goed geleerd... sowieso mijn moeder die dat erin "ramde"quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is ongeveer hetzelfde bij een woord als 'oubollig' waar mensen dan 'oudbollig' van maken.....
Moet je wel de juiste taal aanhebben staan ... of niet te snel zijn.. Het blijft goed opletten.. Maar dit geldt vnl voor mobiel verkeerquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Soms vind ik auto-correct wel fijn, dan leer ik er nog van
Ik heb het op mijn laptop ook aan staan. Ben het zo gewend dat er soms dingen naar voren komen waar ik geen weet van heb. Ik heb overigens meerdere talen ingesteld dus dat maakt het de ene keer makkelijker de andere keer moeilijkerquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je wel de juiste taal aanhebben staan ... of niet te snel zijn.. Het blijft goed opletten.. Maar dit geldt vnl voor mobiel verkeer
Gooi de remmen los en leef je uit.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:20 schreef Deisyy het volgende:
Als ik een rode pen had kon ik hier heerlijk strepen de afgelopen 100 posts
lol... ik wouwilde (?) net een potje tip-ex erbij gaan pakken (of is het nu tipp-ex of tipex )quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gooi de remmen los en leef je uit.
Wil je het kwijt Dees?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:20 schreef Deisyy het volgende:
Als ik een rode pen had kon ik hier heerlijk strepen de afgelopen 100 posts
Nee, ik laat mijn mede-users in hun waarde.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gooi de remmen los en leef je uit.
correctie-witquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
lol... ik wouwilde (?) net een potje tip-ex erbij gaan pakken (of is het nu tipp-ex of tipex )
Niemand is geheel foutloos.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik laat mijn mede-users in hun waarde.
En wat ik belangrijk vind hoeft een ander niet belangrijk te vinden. Wat niet wilt zeggen dat ik zelf nooit een taalfout maak
Succes en smakelijk... afgelopen jaar zaten we in CUL en soms werden resultaten hier gedeeldquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:23 schreef Mickeys het volgende:
* Mickeys maagje rommelt.... tijd om iets te fabriceren....
Nee hoor, ik hou het lekker voor mequote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil je het kwijt Dees?
btw: Hoe gaat het met je zus... ?
Sterkte....quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hou het lekker voor me![]()
Mijn zus ligt in het ziekenhuis in afwachting van een plaatsje in de hospice.
Gelukkig niet, al willen veel mensen dat wel graag.quote:
De laatste stap... Sterkte Dees..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
sterkte...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hou het lekker voor me![]()
Ja, een beetje afleiding is beterquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:35 schreef Deisyy het volgende:
Bedankt allemaal![]()
Ik probeer hier een beetje afleiding te zoeken, dus vermaak me een beetje aub![]()
Fann, ik doe hier niet aan strepen.
Op mijn werk kijk ik regelmatig offertes na voordat ze de deur uitgaan en meestal pas ik het dan meteen aan op de pc, maar er gaat niets boven strepen met een rode penquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, een beetje afleiding is beter![]()
en nee ik weet dat jij niet aan strepen doet
Ik heb net een omelet kaas tomaat op, straks misschien nog spaghetti, maar om eerlijk te zeggen zitquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:23 schreef Mickeys het volgende:
* Mickeys maagje rommelt.... tijd om iets te fabriceren....
Maar dat is werk! Fok moet je toch een beetje lol in hebben anders heeft het geen nut om hier te komen ookquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op mijn werk kijk ik regelmatig offertes na voordat ze de deur uitgaan en meestal pas ik het dan meteen aan op de pc, maar er gaat niets boven strepen met een rode pen
Zolang het duidelijk is wat bedoeld wordt hoor je mij niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar dat is werk! Fok moet je toch een beetje lol in hebben anders heeft het geen nut om hier te komen ookkan je beter een andere hobby zoeken denk ik dan altijd
![]()
al heb ik soms zomaar ineens de balen ervanmaar ik kom toch steeds terug
Ik probeer een beetje te minderen, kloptquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zolang het duidelijk is wat bedoeld wordt hoor je mij niet.
Jij bent toch al een stuk minder op Fok! ?
Ja, het valt op Fannquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik probeer een beetje te minderen, kloptvalt het zo op dan?
Ja je draait weer lekker mee in mijn ogen... Maar ik kijk natuurlijk door mn eigen brilquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:47 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
vandaag zit ik toch alweer een tijdje![]()
dus de bui zal wel weer over zijn
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je draait weer lekker mee in mijn ogen... Maar ik kijk natuurlijk door mn eigen bril
Lekker vlotquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:47 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
vandaag zit ik toch alweer een tijdje![]()
dus de bui zal wel weer over zijn
Ja toch?quote:
doe maar luxe.........quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:02 schreef Deisyy het volgende:
Hier mocht de vloerverwarming sinds gisteren aan, we hebben ons 5 weken moeten behelpen met een convectorkacheltje en daarom is het nu een heerlijkheid, die warmte aan je voeten.
O ja hoor, dat heb ik ook weleens, maar dat houd ik nooit lang vol en waarom zouden we ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja toch?![]()
Heb jij dat nooit dan? Dat je zo ineens denkt, ach... laat ook maar ....
Ik heb zelf een keer mijn hele account door de shredder gedaan, dat was deze trouwens![]()
en toen was ik fanvanhetlaatsteuur, maar dat is zo'n lastige naam, dus toen heb ik Yvonne![]()
gemaild en die heeft gezorgd dat ik weer een nieuw wachtwoord kon opvragen, dus nu ben ik
gewoon weer Fann.
Ik heb nooit eerder vloerverwarming gehad, dus ik vind het inderdaad wel een luxe.quote:
precies de goede verhouding dus, met 2 keer 2/3 kopje was dit niet geluktquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:36 schreef Mickeys het volgende:
Resultaat is verbluffend..... van 2/3 gevuld kopje nu naar 1/2 gevuld kopje... tijd om het dubbel kopje knopje maar te gaan gebruiken
Jeu...... ik heb op iedere account wel notesquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ja hoor, dat heb ik ook weleens, maar dat houd ik nooit lang vol en waarom zouden we ook.
Maar ik ben nog wel steeds aan mijn eerste account bezig en nog steeds zonder note ook.
Ik weet ze allebei nogquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Jeu...... ik heb op iedere account wel notes![]()
maar ze slaan nergens opRemlof had me een keer een ban gegeven voor een blote
piemelplaatje en ik heb een keer een ban gekregen omdat ik iemand autist noemde en dat was
zelfs een geintje, in een topic over autisten
Waarom kom jij in een topic over autisten?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Jeu...... ik heb op iedere account wel notes![]()
maar ze slaan nergens opRemlof had me een keer een ban gegeven voor een blote
piemelplaatje en ik heb een keer een ban gekregen omdat ik iemand autist noemde en dat was
zelfs een geintje, in een topic over autisten
had ik toen een ban? in elk geval wel een notequote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet ze allebei nog
Ik kan kan me ook nog iets herinneren van een hele lange post/foto, waarvoor je een ban ofzo kreeg, maar dat was misschien die piemel.
Dat klopt ook niet ik was er bijquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom kom jij in een topic over autisten?
weet ik veel, was geloof ik in klachtenbaak ook nogquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom kom jij in een topic over autisten?
Was dat toen ik met die drakenpiemel kwam?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:16 schreef FANN het volgende:
[..]
had ik toen een ban? in elk geval wel een note![]()
was geloof ik een giraffe, om mijn nieuwe muis te testen![]()
Kan je nagaan waar ik allemaal notes voor heb gehad![]()
meneer kreeg pijn in zijn vinger zei hij
Je schold iemand verrotquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]
weet ik veel, was geloof ik in klachtenbaak ook nogmijn note's was omdat ik met ziekte's schold
en dat doe ik juist nooit, dit was gewoon een geintje, maar hoe en wat precies
weer ik niet meer hoor
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Was dat toen ik met die drakenpiemel kwam?
quote:
Er zaten 2 autisten op een bankje aan het water.. Zegt de ene ... Heb je ook zo'n dorst?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]
o jee. vertel eens?![]()
Hoe zat het precies?
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bob, hoe kom je toch aan die plaatjes?
Als ik op KFC en neger google krijg ik iets heel anders![]()
Ik zal het hier niet posten, maar de giraf van Fann is er niets bij
Ik was in de buurt vandaag. Maar net nietquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je draait weer lekker mee in mijn ogen... Maar ik kijk natuurlijk door mn eigen bril
Ja, in een spoiler.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:19 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
daar weet ik helemaal niks meer vanheb je dat gedaan dan?
Ja daagquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:20 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is niet waar![]()
gewoon NIET waar, weet ik zeker, doe maar een link dan
Ik snap hem nietquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Er zaten 2 autisten op een bankje aan het water.. Zegt de ene ... Heb je ook zo'n dorst?
Hoe dichtbij?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was in de buurt vandaag. Maar net niet
en toen kreeg je een ban? of een note?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, in een spoiler.
Ging om een tatoo
Nee, dat was die post, ik denk dat die giraf inmiddels weggehaald is door Remlof.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Dees je deed toch een link? was dat die giraffe?
Eduard Vetremanstraatquote:
ja dat plaatje was meteen foetsie, en toen ging Ian lange plaatjes posten van een Pandaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dat was die post, ik denk dat die giraf inmiddels weggehaald is door Remlof.
Doorgaans snap ik die welquote:
Ik denk dat je beter woontquote:
Dees ik heb hetquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doorgaans snap ik die wel
Alleen zij mij niet
Is wel héél makkelijk om dat te zeggen en dan niet met een linkje te komen als je het zo goed weet. Jij was trouwens helemaal niet in dat topic.quote:
Die autist post kan je vast niet vinden omdat die verwijderd isquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Dees ik heb het![]()
RLS / [RLS SC #1097] Waar we naar Kunduz gaan
ik heb nog steeds geen note.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
en toen kreeg je een ban? of een note?
Je mag niet over notes praten ... MM kreeg laatst ook al op zn kop van Danny, of hem dat ies opgeleverd heeft weet ik verder niet...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Dees ik heb het![]()
RLS / [RLS SC #1097] Waar we naar Kunduz gaan
dat klopt en volgens mij heb ik dat hier verteld dus daarom weet je datquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Die autist post kan je vast niet vinden omdat die verwijderd is
ow...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Je mag niet over notes praten ... MM kreeg laatst ook al op zn kop van Danny, of hem dat ies opgeleverd heeft weet ik verder niet...
Ik weet nog wat er stond. Je vrouw zou wel een bontjas hebben en ik gun je een overstroming iets in die geest. En hij was ook een autist. Je weet het vast nog wel. Maar je bent milderquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:28 schreef FANN het volgende:
Maar ja... ik zou er aan gewend moeten zijn ondertussen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet nog wat er stond. Je vrouw zou wel een bontjas hebben en ik gun je een overstroming iets in die geest. En hij was ook een autist. Je weet het vast nog wel. Maar je bent milder
Zeur niet zo, ik schiet ook wel eens uit de bocht.. Dat was weggehaald dat weet je. Ik weet dat ik ook veel notes heb. Nou vast alles positiefquote:
Ik zeurde niet we hadden er lol om, dat is iets anders en het zat niet zoals jij zegt dus dan moet je dat gewoon niet zeggen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeur niet zo, ik schiet ook wel eens uit de bocht.. Dat was weggehaald dat weet je. Ik weet dat ik ook veel notes heb. Nou vast alles positiefMaar ga niet zeiken om een note die terecht was
Ja klaarquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Reageer er niet op ... Klaar .... oneliner
welke?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:43 schreef Mickeys het volgende:
Terug naar de koffie.... Een nieuwe goedkope senseo... 48 euro... das mooi... denk je dan... ja... alleen in wit.. als je de zwarte uitvoering wil hebben omdat die dan beter bij de rest past... leg er dan even 30 euro extra voor bij..... Iets heb ik niet goed begrepen denk ik
Ho wacht even, jij kwam weer met die autist ouwe koe. Ik druk je even op de feiten. Het was niet zo onschuldig als jij het zegt. Klaarquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zeurde niet we hadden er lol om, dat is iets anders en het zat niet zoals jij zegt dus dan moet je dat gewoon niet zeggen.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Whehehe........![]()
*scrollvinger onder de koude kraan af gaat koelen
De upquote:
Koop een knap koffie machienequote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:43 schreef Mickeys het volgende:
Terug naar de koffie.... Een nieuwe goedkope senseo... 48 euro... das mooi... denk je dan... ja... alleen in wit.. als je de zwarte uitvoering wil hebben omdat die dan beter bij de rest past... leg er dan even 30 euro extra voor bij..... Iets heb ik niet goed begrepen denk ik
Zoek de verschillen behalve de kleur:quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dan weet ik nog niks, doe dan een link suffie
Niet het is bochtquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zoek de verschillen behalve de kleur:
wit
zwart
Heb je knappe centjes voor nodig en gezien "de brief" die ik vandaag kreeg denk ik niet dat dat er überhaupt nog in zitquote:
Doe dan gewoon filter koffie met een blokker ding for god's sakequote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:50 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heb je knappe centjes voor nodig en gezien "de brief" die ik vandaag kreeg denk ik niet dat dat er überhaupt nog in zit
Die mogelijkheid staat ook op mijn lijstje genoteerd... Wou nog even de Senseo mogelijkheid bekijken. Ik vind de Senseo niet zo erg als wat de "koffiesnobs"quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe dan gewoon filter koffie met een blokker ding for god's sake
Dat is bij mij een standaard beker koffiequote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:34 schreef FANN het volgende:
En als ik écht een grote bak koffie wil, zet ik hem gewoon op twee kopjes en beker eronder,
werkt ook
Ik had het zelfde probleem. Nespresso ging stuk en beetje in de geld stres. Probleem was bij mij dat ik koffie apparaat had met theromskan gedoe. Voor één kopje per dag is dat lauw en smerig.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Die mogelijkheid staat ook op mijn lijstje genoteerd... Wou nog even de Senseo mogelijkheid bekijken. Ik vind de Senseo niet zo erg als wat de "koffiesnobs"er van vinden
Ooit Nespresso gehad, de teruggang naar Senseo was walgelijk, maar nu paar jaar verder valt het allemaal reuze mee. Koffie op het werk was erger
http://www.coolsound.nl/p(...)up-zwart-demo/P58307quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zoek de verschillen behalve de kleur:
wit
zwart
Lol... 48 past beter dan 69 of 78 euri sweetiequote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:01 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.coolsound.nl/p(...)up-zwart-demo/P58307
Nespresso is ook duur qua koffie. Ik heb het er voor over maar ik kan het me voorstellen. In combinatie met melkschuimlaag doet met om zes uur wel opstaanquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol... 48 past beter dan 69 of 78 euri sweetie
deze kan ook nog http://www.bcc.nl/keuken/(...)25-60--zwart-(54686)quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:01 schreef FANN het volgende:
[..]
hahaha... ja juist. Nespresso Dulsao is geweldig, maar 37 cent per cupje... dat gaat me echt te verquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nespresso is ook duur qua koffie. Ik heb het er voor over maar ik kan het me voorstellen. In combinatie met melkschuimlaag doet met om zes uur wel opstaan
Maar ff crosspost ivm met sc daaro..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]Zat ook vast omdat ik het al een aantal dagen niet had gewassen ivm dat kleuren... 1 keer gedaan en dan is het niet fijn om die troep op je hoofdhuid te krijgen
Kan ik me voorstellen, maar ik drink één kopje per dag. Plus er zijn legio goedkope cupjes te kopen bij de Lidlquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
hahaha... ja juist. Nespresso Dulsao is geweldig, maar 37 cent per cupje... dat gaat me echt te ver
Ik ben een koffie verslaafde.... al is het tegenwoordig wel minder dan vroeger.. dus word een onbetaalbaar iets dan. Vandaar een gewone zetter ook nog in gedachte.... maar toch vind ik dat weer minder om onverklaarbare redenen (zit meer tussen de oren)quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, maar ik drink één kopje per dag. Plus er zijn legio goedkope cupjes te kopen bij de Lidl
Ik mis CUL flinke kippenpoot in de pan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ff crosspost ivm met sc daaro..
Met mn kale kop heb ik geen ervaring met kleuren...
Vroeger wel eens met gespeeld, maar idd gejeuk op je kop .. Ik begin er niet meer aan
Ik had soms tientallen bekers opgestapeld om mijn werk. Ik moet er niet meer aan denken. Ben meer een tquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ben een koffie verslaafde.... al is het tegenwoordig wel minder dan vroeger.. dus word een onbetaalbaar iets dan. Vandaar een gewone zetter ook nog in gedachte.... maar toch vind ik dat weer minder om onverklaarbare redenen (zit meer tussen de oren)
Ik had stapels bekers op mijn werk qua koffie. Ik ben meer een thee mens geworden.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ben een koffie verslaafde.... al is het tegenwoordig wel minder dan vreh+oeger.. dus word een onbetaalbaar iets dan. Vandaar een gewone zetter ook nog in gedachte.... maar toch vind ik dat weer minder om onverklaarbare redenen (zit meer tussen de oren)
sexyquote:
Ik meende je eerder al eens over CUL met kippenpootjes "gehoord" te hebben... maar ook dat kan ik wel weer eens verkeerd onthouden hebben en je verwar met iemand andersquote:
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik meende je eerder al eens over CUL met kippenpootjes "gehoord" te hebben... maar ook dat kan ik wel weer eens verkeerd onthouden hebben en je verwar met iemand anders
hahaha, lol... maar interessant...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:38 schreef sacha het volgende:
cool blue 2e kansje
http://www.marktplaats.nl/verkopers/15762912.html?categoryId=545
mag dit? modje?
oh wacht...
Mijn nespresso http://www.mediamarkt.nl/(...)dXKoFHw&gclsrc=aw.dsquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:38 schreef sacha het volgende:
cool blue 2e kansje
http://www.marktplaats.nl/verkopers/15762912.html?categoryId=545
mag dit? modje?
oh wacht...
Klein maar fijn denk ikquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn nespresso http://www.mediamarkt.nl/(...)dXKoFHw&gclsrc=aw.ds
Wel in tof blauw
Melk ding was 15 euro ofzo.
ah! sorry ik had even telefoonquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
deze kan ook nog http://www.bcc.nl/keuken/(...)25-60--zwart-(54686)
Krijg je 20 euri terug... en die scheve kopjes.... die heb ik al
Als ik meerdere mensen over de vloer heb komt de filter apparaat uit de bergingquote:
eigenlijk kan ik dat ook beter doen, zéker 's morgens want dan drink ik er ook twee achter elkaarquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is bij mij een standaard beker koffie
Wat valt daar allemaal te beleven dan Hut?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:51 schreef Treehut362 het volgende:
Er schijnt weinig interesse voor de Hoeksche Waard te zijn.
ow verrek die heb ikquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:01 schreef FANN het volgende:
[..]
FHFquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:53 schreef Mickeys het volgende:
Fann.... help! Ik bedenk mij ineens dat k iets van 9000 DE punten nog heb dus ik naar de blokker website om daar te kijken... hoe vind ik in vredesnaam nu hoeveel punten ik kan inleveren op een senseo apparaat ? Ik ben de laatste dagen echt slecht in zoeken
Gewoon een topic openen hiero FOK!kers helpen FOK!kersquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:53 schreef Mickeys het volgende:
Fann.... help! Ik bedenk mij ineens dat k iets van 9000 DE punten nog heb dus ik naar de blokker website om daar te kijken... hoe vind ik in vredesnaam nu hoeveel punten ik kan inleveren op een senseo apparaat ? Ik ben de laatste dagen echt slecht in zoeken
Je ui veranderen is best kut hutquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:51 schreef Treehut362 het volgende:
Er schijnt weinig interesse voor de Hoeksche Waard te zijn.
Bestaan ze nog ? Mn moeder spaarde ze vroeger al... En die gingen dan eens per jaar naar de werkster...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:56 schreef FANN het volgende:
[..]
FHF![]()
ik zal ze ook voor je sparen in gebruik die dingen nooit!
Ik las verkeerd, ik dacht dat je bonnen nodig hadquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:53 schreef Mickeys het volgende:
gEVONDEN!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:53 schreef Mickeys het volgende:
Dit vond ik, maar nergens kan ik zien hoeveel ik moet bijbetalen als ik die punten inleverquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik las verkeerd, ik dacht dat je bonnen nodig had![]()
maar het zit anders, geen idee effe googelen....
Ah.. dat is dus 45 euro... das mooiquote:
dat is zeker mooi, ik ga ze voortaan ook maar sparenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ah.. dat is dus 45 euro... das mooi
Mijn Oma (de moeder van mijn vader) komt daar vandaan; dat gaat terug tot 1790 voor zover bekend.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat valt daar allemaal te beleven dan Hut?
linkjequote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja je moet wel linkjes zetten, wij zitten niet op die website
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |