Wat valt daar allemaal te beleven dan Hut?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:51 schreef Treehut362 het volgende:
Er schijnt weinig interesse voor de Hoeksche Waard te zijn.
ow verrek die heb ikquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:01 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.coolsound.nl/p(...)up-zwart-demo/P58307
FHFquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:53 schreef Mickeys het volgende:
Fann.... help! Ik bedenk mij ineens dat k iets van 9000 DE punten nog heb dus ik naar de blokker website om daar te kijken... hoe vind ik in vredesnaam nu hoeveel punten ik kan inleveren op een senseo apparaat ? Ik ben de laatste dagen echt slecht in zoeken
Gewoon een topic openen hiero FOK!kers helpen FOK!kersquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:53 schreef Mickeys het volgende:
Fann.... help! Ik bedenk mij ineens dat k iets van 9000 DE punten nog heb dus ik naar de blokker website om daar te kijken... hoe vind ik in vredesnaam nu hoeveel punten ik kan inleveren op een senseo apparaat ? Ik ben de laatste dagen echt slecht in zoeken
Je ui veranderen is best kut hutquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:51 schreef Treehut362 het volgende:
Er schijnt weinig interesse voor de Hoeksche Waard te zijn.
Bestaan ze nog ? Mn moeder spaarde ze vroeger al... En die gingen dan eens per jaar naar de werkster...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:56 schreef FANN het volgende:
[..]
FHF![]()
ik zal ze ook voor je sparen in gebruik die dingen nooit!
Ik las verkeerd, ik dacht dat je bonnen nodig hadquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:53 schreef Mickeys het volgende:
gEVONDEN!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:53 schreef Mickeys het volgende:
Dit vond ik, maar nergens kan ik zien hoeveel ik moet bijbetalen als ik die punten inleverquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik las verkeerd, ik dacht dat je bonnen nodig had![]()
maar het zit anders, geen idee effe googelen....
Ah.. dat is dus 45 euro... das mooiquote:
dat is zeker mooi, ik ga ze voortaan ook maar sparenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ah.. dat is dus 45 euro... das mooi
Mijn Oma (de moeder van mijn vader) komt daar vandaan; dat gaat terug tot 1790 voor zover bekend.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat valt daar allemaal te beleven dan Hut?
linkjequote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja je moet wel linkjes zetten, wij zitten niet op die website
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |