Dan hoop ik maar dat morgen de NS gewoon rijdtquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:25 schreef drakin het volgende:
Maar vandaag blijf ik nog even lekker thuis.
Waarom zouden ze dat morgen niet doen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat morgen de NS gewoon rijdt
Gewoon omdat het kan... Met de NS weet je het nooitquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat morgen niet doen?
Omdat, tja, gewoon NS.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat morgen niet doen?
Anders ga ik gewoon zondag, of ik sla over.quote:
Ja voor de koffie hoef je het iig niet te doen....quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Anders ga ik gewoon zondag, of ik sla over.
Vanaf volgende week wel, hij gaat nu eindelijk een koffiemachien halenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja voor de koffie hoef je het iig niet te doen....
Ja maar die heb je thuis toch ook al ?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Vanaf volgende week wel, hij gaat nu eindelijk een koffiemachien halen
Ik heb een nespresso en ben niet altijd thuis.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar die heb je thuis toch ook al ?
Doe maar duurquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb een nespresso en ben niet altijd thuis.
Hij haalt zo'n volautomaat zoals madmaster heeft.
Ik doe met je mee met de Senseo. Het is sowieso beter geworden toen bekend werd dat een leverancier te weinig koffie in de pads deed. (en daar dus wat aan gedaan hebben)quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe maar duur![]()
ik heb een Senseo![]()
mja weet ik iedereen vind het vies, ik vind het nog best meevallen, wél het nieuwste model![]()
kan je sterk en minder sterk in zetten, dat dan weer wel, die kuipjes zijn dúúr
Ja, vuile oplichtersquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik doe met je mee met de Senseo. Het is sowieso beter geworden toen bekend werd dat een leverancier te weinig koffie in de pads deed.
Idd... wel is mijn apparaat aan vervanging toe... hij/zij vind het ineens leuk de afgelopen 3 weken om de kopjes maar voor 2/3 te vullen... Koffie is dan wel sterker, maar toch... ik woon niet in Den Haag dus doe niet aan Haagse bakkies. Dat gaat de Senseo daar maar mooi wonen als die dat zo graag wilquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, vuile oplichterstoen was het wél écht goor
maar is gelukkig weer normaal
Ontkalken wil ook nog wel eens helpenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Idd... wel is mijn apparaat aan vervanging toe... hij/zij vind het ineens leuk de afgelopen 3 weken om de kopjes maar voor 2/3 te vullen... Koffie is dan wel sterker, maar toch... ik woon niet in Den Haag dus doe niet aan Haagse bakkies. Dat gaat de Senseo daar maar mooi wonen als die dat zo graag wil
ontkalken van wat? Het water hier waar geen kalk in zit?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ontkalken wil ook nog wel eens helpenheb ik ook wel eens, maar soms is het na een tijdje
ook weer normaal, heel vreemd eigenlijk....
Senseo is vies.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe maar duur![]()
ik heb een Senseo![]()
mja weet ik iedereen vind het vies, ik vind het nog best meevallen, wél het nieuwste model![]()
kan je sterk en minder sterk in zetten, dat dan weer wel, die kuipjes zijn dúúr
heb je dat ding nog nooit ontkalkt?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ontkalken van wat? Het water hier waar geen kalk in zit?
Nah, Nespresso is lekkerder, geef ik toequote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Senseo is vies.
Al heeft Sas wel biologische pads door mij die net iets beter smaken.
écht héhquote:
Noppes niks nada idd. Almere heeft het allerzachtste water. Heb juist door dat zachte water problemen met de vaatwasser. Volgens de metingen geen regeneerzout nodig, maar daar wil de vaatwasser weer niet aan. Gevolg... roestvrij stalen messen roesten alsnog want je doet er toch dat zout in (of was het nou andersom... kweetniemeer eigenlijk.. ga aan mijzelf twijfelen)quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:36 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je dat ding nog nooit ontkalkt?probeer het gewoon een keer dan, misschien is het euvel
wel meteen verholpen.
Hoezo is er bij jullie geen kalk in het water? Helemaal niks, noppes nada?
ow.......... nah, dat scheelt dan ook weer, ik dacht dat er overal wel kalkwater in het drinkwater zou zitten eigenlijkquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Noppes niks nada idd. Almere heeft het allerzachtste water. Heb juist door dat zachte water problemen met de vaatwasser. Volgens de metingen geen regeneerzout nodig, maar daar wil de vaatwasser weer niet aan. Gevolg... roestvrij stalen messen roesten alsnog want je doet er toch dat zout in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |