Ik heb voor FXP forums gewerkt en die hacken alles, zou dat nu ineens anders zijn?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 03:02 schreef chufi het volgende:
Tuurlijk... Das toch allemaal BS... Ik heb voor de Amerikaanse Telecom gewerkt... Die tappen echt niets ....
Geen idee..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 03:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb voor FXP forums gewerkt en die hacken alles, zou dat nu ineens anders zijn?
eh.... nu ga ik twijfelen... Iemand vroeg om half negen vanmorgen het nummer van Katinka - Spelbrekers te posten...quote:
Dat vroeg ik aan FANN volgens mij.. Maar ik was het zelf alweer vergeten..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 09:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
eh.... nu ga ik twijfelen... Iemand vroeg om half negen vanmorgen het nummer van Katinka - Spelbrekers te posten...
quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:38 schreef chufi het volgende:
Kan iemand morgenvroeg om half negen posten.. Ik slaap dan waarschijnlijk nog
algemeen dusquote:
Ja maar, ja maar...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 09:56 schreef chufi het volgende:
Dat dus.. En ik was zelf al wakker, maar het was meer een geintje met een knipoog naar dat Toontje lager
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Zn achternaam doet het wel vermoeden...
neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ik wou gewoon hoi zeggenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok ... Geen idee waar het over ging...
Hoiquote:
Hoi Moquote:
Koffie/thee/ontbijten en avondeten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:17 schreef chufi het volgende:
Ga je koffie drinken bij Sas dit weekend?
Dan hoop ik maar dat morgen de NS gewoon rijdtquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:25 schreef drakin het volgende:
Maar vandaag blijf ik nog even lekker thuis.
Waarom zouden ze dat morgen niet doen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat morgen de NS gewoon rijdt
Gewoon omdat het kan... Met de NS weet je het nooitquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat morgen niet doen?
Omdat, tja, gewoon NS.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat morgen niet doen?
Anders ga ik gewoon zondag, of ik sla over.quote:
Ja voor de koffie hoef je het iig niet te doen....quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Anders ga ik gewoon zondag, of ik sla over.
Vanaf volgende week wel, hij gaat nu eindelijk een koffiemachien halenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja voor de koffie hoef je het iig niet te doen....
Ja maar die heb je thuis toch ook al ?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Vanaf volgende week wel, hij gaat nu eindelijk een koffiemachien halen
Ik heb een nespresso en ben niet altijd thuis.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar die heb je thuis toch ook al ?
Doe maar duurquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb een nespresso en ben niet altijd thuis.
Hij haalt zo'n volautomaat zoals madmaster heeft.
Ik doe met je mee met de Senseo. Het is sowieso beter geworden toen bekend werd dat een leverancier te weinig koffie in de pads deed. (en daar dus wat aan gedaan hebben)quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe maar duur![]()
ik heb een Senseo![]()
mja weet ik iedereen vind het vies, ik vind het nog best meevallen, wél het nieuwste model![]()
kan je sterk en minder sterk in zetten, dat dan weer wel, die kuipjes zijn dúúr
Ja, vuile oplichtersquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik doe met je mee met de Senseo. Het is sowieso beter geworden toen bekend werd dat een leverancier te weinig koffie in de pads deed.
Idd... wel is mijn apparaat aan vervanging toe... hij/zij vind het ineens leuk de afgelopen 3 weken om de kopjes maar voor 2/3 te vullen... Koffie is dan wel sterker, maar toch... ik woon niet in Den Haag dus doe niet aan Haagse bakkies. Dat gaat de Senseo daar maar mooi wonen als die dat zo graag wilquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, vuile oplichterstoen was het wél écht goor
maar is gelukkig weer normaal
Ontkalken wil ook nog wel eens helpenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Idd... wel is mijn apparaat aan vervanging toe... hij/zij vind het ineens leuk de afgelopen 3 weken om de kopjes maar voor 2/3 te vullen... Koffie is dan wel sterker, maar toch... ik woon niet in Den Haag dus doe niet aan Haagse bakkies. Dat gaat de Senseo daar maar mooi wonen als die dat zo graag wil
ontkalken van wat? Het water hier waar geen kalk in zit?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ontkalken wil ook nog wel eens helpenheb ik ook wel eens, maar soms is het na een tijdje
ook weer normaal, heel vreemd eigenlijk....
Senseo is vies.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe maar duur![]()
ik heb een Senseo![]()
mja weet ik iedereen vind het vies, ik vind het nog best meevallen, wél het nieuwste model![]()
kan je sterk en minder sterk in zetten, dat dan weer wel, die kuipjes zijn dúúr
heb je dat ding nog nooit ontkalkt?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ontkalken van wat? Het water hier waar geen kalk in zit?
Nah, Nespresso is lekkerder, geef ik toequote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Senseo is vies.
Al heeft Sas wel biologische pads door mij die net iets beter smaken.
écht héhquote:
Noppes niks nada idd. Almere heeft het allerzachtste water. Heb juist door dat zachte water problemen met de vaatwasser. Volgens de metingen geen regeneerzout nodig, maar daar wil de vaatwasser weer niet aan. Gevolg... roestvrij stalen messen roesten alsnog want je doet er toch dat zout in (of was het nou andersom... kweetniemeer eigenlijk.. ga aan mijzelf twijfelen)quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:36 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je dat ding nog nooit ontkalkt?probeer het gewoon een keer dan, misschien is het euvel
wel meteen verholpen.
Hoezo is er bij jullie geen kalk in het water? Helemaal niks, noppes nada?
ow.......... nah, dat scheelt dan ook weer, ik dacht dat er overal wel kalkwater in het drinkwater zou zitten eigenlijkquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Noppes niks nada idd. Almere heeft het allerzachtste water. Heb juist door dat zachte water problemen met de vaatwasser. Volgens de metingen geen regeneerzout nodig, maar daar wil de vaatwasser weer niet aan. Gevolg... roestvrij stalen messen roesten alsnog want je doet er toch dat zout in
quote:
ontkalken kan geen kwaad dus ik ga jouw raad opvolgen... moet ik alleen van dat spul ervoor kopenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.......... nah, dat scheelt dan ook weer, ik dacht dat er overal wel kalkwater in het drinkwater zou zitten eigenlijk![]()
Mijn zus woont in Almere, zal ik eens vragen dan
Ik heb lidl cupsquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, Nespresso is lekkerder, geef ik toemaar geen zin in die dure cuppies en dat bestellen,
want de originele zijn dan toch ook weer het lekkerste... gedoe allemaal...
azijn in de waterbak en zonder pad koffie zetten, kan ook azijn verdunt met water.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ontkalken kan geen kwaad dus ik ga jouw raad opvolgen... moet ik alleen van dat spul ervoor kopen
Ik heb alleen schoonmaakazijn geloof ik... waar ik normaal mijn onkruid mee dood probeer te krijgen. Kan dat ook?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:42 schreef drakin het volgende:
[..]
azijn in de waterbak en zonder pad koffie zetten, kan ook azijn verdunt met water.
Daarna nog een paar keer doorspoelen en klaar!
Bij mij zit er zo'n lampje, dat gaat branden als hij ontkalkt wil worden, maar eerlijk gezegd let ik daar niet zo op, want misschien is dat wel door de fabriek ingesteld dat je het lekker vaak ontkalkquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ontkalken kan geen kwaad dus ik ga jouw raad opvolgen... moet ik alleen van dat spul ervoor kopen
geen idee, maar lijkt me niet veel anders dan gewone azijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb alleen schoonmaakazijn geloof ik... waar ik normaal mijn onkruid mee dood probeer te krijgen. Kan dat ook?
Lol, mijn Senseo staat al niet eens meer tussen... maar elke 3 maanden dus.. damn... ik heb dat ding al een jaar of.. ehm... wat zal het zijn... 12? (Aluminium recht uitvoering)quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:46 schreef FANN het volgende:
http://www.philips.nl/c-m-ho/koffie/senseo-ontkalken
ow... kan ook, op die fles van BCC staat gewoon snelontkalker, niet écht een merk ofzo...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:46 schreef Mickeys het volgende:
Ik ga gewoon proberen... eerst nog wel even bakkie tappen dan en daarna azijn en dan doorspoelen en doorspoelen en doorspoelen en ehm... misschien nog een keertje doorspoelen
ach dat doen ze gewoon omdat ze zelf ook van dat ontkalkspul verkopen, is harstikke duurquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol, mijn Senseo staat al niet eens meer tussen... maar elke 3 maanden dus.. damn... ik heb dat ding al een jaar of.. ehm... wat zal het zijn... 12? (Aluminium recht uitvoering)
kijk dittequote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ach dat doen ze gewoon omdat ze zelf ook van dat ontkalkspul verkopen, is harstikke duur![]()
daarom let ik ook nooit op dat lampje
durf ik niet te zeggen hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:53 schreef Mickeys het volgende:
Op de fles schoonmaak azijn staat dat het ook voor het ontkalken is... ik ga de gok dus wagen[ afbeelding ]
Prima azijn toch? Alleen niet drinken deze.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:53 schreef Mickeys het volgende:
Op de fles schoonmaak azijn staat dat het ook voor het ontkalken is... ik ga de gok dus (kosten... 32 eurocent lol) wagen[ afbeelding ]
Dat dus, niet voor consumptie (dus geen dressing voor de sla van makenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Prima azijn toch? Alleen niet drinken deze.
ow... ga ik dat maar voortaan doen, is nóg goedkoperquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat dus, niet voor consumptie (dus geen dressing voor de sla van maken) en wel voor schoonmaken en ontkalken.
Het heet niet voor niets 'schoonmaak'azijn, en het is een vrij mild middel.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... ga ik dat maar voortaan doen, is nóg goedkoper
Ja weet ik, ik kieper wel zo 1x per half jaar zo'n fles in de wasmachine en dan laat ik heb opquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets 'schoonmaak'azijn, en het is een vrij mild middel.
Ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik kieper wel zo 1x per half jaar zo'n fles in de wasmachine en dan laat ik heb op
95 graden draaien, is ie weer lekker schoon en geen luchtjes![]()
maar ik ga de Senseo er eens mee ontkalken![]()
waterkoker kan ook?
Oké!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja.
Daarna gewoon een keer (of 2) met schoon water spoelen.
Gaat Mo er ineens met de credits voor mijn azijntip vandoorquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké!
wel aan de kook brengen, of gewoon uurtje laten staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |