ontkalken kan geen kwaad dus ik ga jouw raad opvolgen... moet ik alleen van dat spul ervoor kopenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.......... nah, dat scheelt dan ook weer, ik dacht dat er overal wel kalkwater in het drinkwater zou zitten eigenlijk![]()
Mijn zus woont in Almere, zal ik eens vragen dan
Ik heb lidl cupsquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, Nespresso is lekkerder, geef ik toemaar geen zin in die dure cuppies en dat bestellen,
want de originele zijn dan toch ook weer het lekkerste... gedoe allemaal...
azijn in de waterbak en zonder pad koffie zetten, kan ook azijn verdunt met water.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ontkalken kan geen kwaad dus ik ga jouw raad opvolgen... moet ik alleen van dat spul ervoor kopen
Ik heb alleen schoonmaakazijn geloof ik... waar ik normaal mijn onkruid mee dood probeer te krijgen. Kan dat ook?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:42 schreef drakin het volgende:
[..]
azijn in de waterbak en zonder pad koffie zetten, kan ook azijn verdunt met water.
Daarna nog een paar keer doorspoelen en klaar!
Bij mij zit er zo'n lampje, dat gaat branden als hij ontkalkt wil worden, maar eerlijk gezegd let ik daar niet zo op, want misschien is dat wel door de fabriek ingesteld dat je het lekker vaak ontkalkquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ontkalken kan geen kwaad dus ik ga jouw raad opvolgen... moet ik alleen van dat spul ervoor kopen
geen idee, maar lijkt me niet veel anders dan gewone azijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb alleen schoonmaakazijn geloof ik... waar ik normaal mijn onkruid mee dood probeer te krijgen. Kan dat ook?
Lol, mijn Senseo staat al niet eens meer tussen... maar elke 3 maanden dus.. damn... ik heb dat ding al een jaar of.. ehm... wat zal het zijn... 12? (Aluminium recht uitvoering)quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:46 schreef FANN het volgende:
http://www.philips.nl/c-m-ho/koffie/senseo-ontkalken
ow... kan ook, op die fles van BCC staat gewoon snelontkalker, niet écht een merk ofzo...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:46 schreef Mickeys het volgende:
Ik ga gewoon proberen... eerst nog wel even bakkie tappen dan en daarna azijn en dan doorspoelen en doorspoelen en doorspoelen en ehm... misschien nog een keertje doorspoelen
ach dat doen ze gewoon omdat ze zelf ook van dat ontkalkspul verkopen, is harstikke duurquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol, mijn Senseo staat al niet eens meer tussen... maar elke 3 maanden dus.. damn... ik heb dat ding al een jaar of.. ehm... wat zal het zijn... 12? (Aluminium recht uitvoering)
kijk dittequote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ach dat doen ze gewoon omdat ze zelf ook van dat ontkalkspul verkopen, is harstikke duur![]()
daarom let ik ook nooit op dat lampje
durf ik niet te zeggen hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:53 schreef Mickeys het volgende:
Op de fles schoonmaak azijn staat dat het ook voor het ontkalken is... ik ga de gok dus wagen[ afbeelding ]
Prima azijn toch? Alleen niet drinken deze.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:53 schreef Mickeys het volgende:
Op de fles schoonmaak azijn staat dat het ook voor het ontkalken is... ik ga de gok dus (kosten... 32 eurocent lol) wagen[ afbeelding ]
Dat dus, niet voor consumptie (dus geen dressing voor de sla van makenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Prima azijn toch? Alleen niet drinken deze.
ow... ga ik dat maar voortaan doen, is nóg goedkoperquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat dus, niet voor consumptie (dus geen dressing voor de sla van maken) en wel voor schoonmaken en ontkalken.
Het heet niet voor niets 'schoonmaak'azijn, en het is een vrij mild middel.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... ga ik dat maar voortaan doen, is nóg goedkoper
Ja weet ik, ik kieper wel zo 1x per half jaar zo'n fles in de wasmachine en dan laat ik heb opquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets 'schoonmaak'azijn, en het is een vrij mild middel.
Ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik kieper wel zo 1x per half jaar zo'n fles in de wasmachine en dan laat ik heb op
95 graden draaien, is ie weer lekker schoon en geen luchtjes![]()
maar ik ga de Senseo er eens mee ontkalken![]()
waterkoker kan ook?
Oké!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja.
Daarna gewoon een keer (of 2) met schoon water spoelen.
Gaat Mo er ineens met de credits voor mijn azijntip vandoorquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké!
wel aan de kook brengen, of gewoon uurtje laten staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |